#751 Skrevet Juli 18, 2008 Hei eg var innom Lura lakk og verktøy i dag og fikk ordnet rabattavtale men det som må til for å aktivere denne er att lederen i stavanger lokallag stikker innom og skriver på noen papirer litt usikker hvorfor men. Nå vett eg ikke lenger kem som er leder: klø :, men hadde du giddet å stikke innom når det passer ein gang ? Ka e i rabattavtalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Juli 18, 2008 Petter det vett eg desverre ikke, men det får lederen vite. det er sikkert muligt å forhandle seg fram til ein god avtale. han virket ikke vanskelige ut han som driver det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Juli 18, 2008 Rune Hagelin e leder i lokallage. Så må bare få spend han ud der før han flytte neste uga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Juli 18, 2008 Rune Hagelin e leder i lokallage. Så må bare få spend han ud der før han flytte neste uga Kem blir lokallagsleder mens han er borte då? du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Juli 18, 2008 Eg stemme for den lasse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Juli 18, 2008 HAh, eg ska ikkje ver någe lokallags leder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Juli 18, 2008 Eg blir vel nesten automatisk lokallagsleder siden eg e nestleder... Kan gjerna ta det på meg eg hvis ikkje någen har någe imot det. Har sendt litt pmer te de som sitte i styret, så me ska nok få orden på dette. Eg kan ta en tur innom å fiksa papirene en dag i neste uke uansett. hvis ikkje rune greie å fiksa det før han reise! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Juli 18, 2008 Syntes rune skal fikse det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Juli 18, 2008 Ja, stemme eg åg for. Ingen andre så har någen saker som lokallagslederen vårs må ta hånd om de nermaste dagene, sånn ca før Rune stikke? Frank: Våre nere å brukt møye peng på damer å tvilsome saker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Juli 18, 2008 Græligt tamt der va på lokalforumet i dag då !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Juli 18, 2008 Flk e vel trøtte itte ei lange uga på jobb, og lade opp te helgå! Eg e ennå på jobb, å må jobbe i heila mårå og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Juli 18, 2008 ja det kan jo ver...Jaja, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Juli 18, 2008 Stian, slå deg laus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Juli 18, 2008 Eg har begynt å lada NER te jobb i gjen, så bler det ei skikkelige skyllebøtta i mårå før det e slutt på feri å jobb igjen på mandag. Ke har eg brukt ferien te, not a fucking crap, utenom de 3-4 dagene ute hos Øyvind. Men deilig å stå opp 3, se at det er fint vær ute å gå på terassen å ta seg ei kalde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Juli 18, 2008 Jobbe helg her, og ingen ferie i sommar.. Det e for pyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Juli 18, 2008 hehe, någen MÅ ta ferie for de ikkje får lov å jobba mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Juli 18, 2008 hehe...tvangsferie rettogslett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Juli 18, 2008 Haha chris du har aenkver uga fri så ikkje kom her å snakk ferie! Lørdag kluge! Då ska me ud å drikka te me har glømt mariann.. å litt te! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Juli 18, 2008 Har kost meg med radio denne ugå faktisk.. Ta ein titt her, ganske morsomt.. Trykk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Juli 18, 2008 Haha chris du har aenkver uga fri så ikkje kom her å snakk ferie! Lørdag kluge! Då ska me ud å drikka te me har glømt mariann.. å litt te! =) HAHAHAHA, playeren sjøl! MEn ja, ska faen drikka te me stupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Juli 18, 2008 Og dokk vett kor det skjer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Juli 18, 2008 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Juli 18, 2008 sting?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Juli 18, 2008 sting?? Hahaha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Juli 18, 2008 Kluge: jeg er så og si blakk nå, så du kan jo gjette hva pengene gikk til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...