#7751 Skrevet Oktober 23, 2009 P.S noen som er gromme på koblingskjema her i bygda? Trenger hjelp til å tolke kryptiske vag el skjemaer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7752 Skrevet Oktober 23, 2009 Neida, fasiten er 5x112 Skal det være noe annet enn enn 5x120 bør det slutte på 30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7753 Skrevet Oktober 23, 2009 Ska du olje luftfilteret på en VAG bil? De e luftmengdemåler killer delux hvis du gjør det! Ja, må nesten det etter det er vaska, ellers funker det dårlig. Men det dynkes jo ikke akkurat, og da går det nok bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7754 Skrevet Oktober 23, 2009 Feil boltsirkel + de lemansa er jo fake Du kan kjøba mine Le Mans Frank. De e 5-112! Du jobbe jo i sjøen nå, så då har du jo mengda me monetas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7755 Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg kjøper de lett, har jo spurt deg før men du er jo så gnien på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7756 Skrevet Oktober 23, 2009 Ønnn ønnn! http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/1100490/Bil_paa_hoeykant.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7757 Skrevet Oktober 23, 2009 Hehe, då he du gjort det bra altså.. Haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7758 Skrevet Oktober 23, 2009 Någen her så har pusset opp felger? Eg har fått tak på någen litt sletne 17" felger eg tenkte eg sko pusse opp. Må vel pusse med våtslipepapir for så å lakke. Hvilke pussepapir, og i hvilken rekkefølge? Noen spesiel type lakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7759 Skrevet Oktober 23, 2009 Denne må sees kjell kjellen lager svelerøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7760 Skrevet Oktober 23, 2009 Petter Hetland hadde det vært mulighet til å lånt dieselpumpejusteringsverktøyet ditt? både eg og petter L må få timet gtd pumpene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7761 Skrevet Oktober 24, 2009 Ser at Tysse har vert å henta den nye 5'eren sin: Biljakt på Ålgård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7762 Skrevet Oktober 24, 2009 ahahahhahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7763 Skrevet Oktober 24, 2009 Ja jekk hardt for seg, sko hatt ein chipp så hadde eg greid d (fra glattcella) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7764 Skrevet Oktober 24, 2009 Någen som ska på Ølfestival i kveld?!?! OMPA OMPA!!! http://www.wix.com/jonasedland/olfestivalen/Kart-Olmesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7765 Skrevet Oktober 24, 2009 Nah, bler vel ikkje det for min del, akkoratt slengt 2 baconsurra indrefilea i steikovnen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7766 Skrevet Oktober 24, 2009 Petter Hetland hadde det vært mulighet til å lånt dieselpumpejusteringsverktøyet ditt? både eg og petter L må få timet gtd pumpene. Bare å komma å henta. tlf:41243424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7767 Skrevet Oktober 24, 2009 Jeg kan ikke drikke i dag, men ompa ompa høres bra ut Eneste er at jeg ser for meg kun gamle griser på den festen der:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7768 Skrevet Oktober 24, 2009 Trur dar e ein del av alt på den festen der.. hehe.. 22års aldersgrense så man sleppe fjortissan au.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7769 Skrevet Oktober 24, 2009 Bare å komma å henta.tlf:41243424 Herligt eg gir deg en lyd i starten på uka:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7770 Skrevet Oktober 25, 2009 Det e på sånne dager så dette det e kjekt å ha ein liten sjef her i huset. Ingen ting som slår å stå opp klokken 06.00 på en søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7771 Skrevet Oktober 25, 2009 Det e på sånne dager så dette det e kjekt å ha ein liten sjef her i huset. Ingen ting som slår å stå opp klokken 06.00 på en søndag! Vert på jobb siden fira eg! å ikkje ferdige før midnatt!! ZZZZZZ!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7772 Skrevet Oktober 25, 2009 Det e på sånne dager så dette det e kjekt å ha ein liten sjef her i huset. Ingen ting som slår å stå opp klokken 06.00 på en søndag! Åja, du har fått den sorten du også ja. Her er det akkurat likt........... Men jeg ser bare positivt på det, helga blir myyyyyye "lengre" av det der........ : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7773 Skrevet Oktober 25, 2009 Det er absolutt sant. Ikkje det at eg får gjort så mye me tidå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7774 Skrevet Oktober 25, 2009 hadde han bare stopp opp kl 6 så... kvart på 5 her etter ny tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7775 Skrevet Oktober 25, 2009 Jaja, det er vel kun i Norge at dette går ann.. Snart blir det åpen soning hjemme med fotlenke! http://www.aftenbladet.no/innenriks/1100959/Innsatte_slippes_fri_om_svineinfluensa_slaar_til.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...