Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

P.S noen som er gromme på koblingskjema her i bygda? Trenger hjelp til å tolke kryptiske vag el skjemaer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, fasiten er 5x112 :D

Skal det være noe annet enn enn 5x120 bør det slutte på 30 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du olje luftfilteret på en VAG bil? De e luftmengdemåler killer delux hvis du gjør det!

Ja, må nesten det etter det er vaska, ellers funker det dårlig. Men det dynkes jo ikke akkurat, og da går det nok bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil boltsirkel + de lemansa er jo fake

Du kan kjøba mine Le Mans Frank. De e 5-112! Du jobbe jo i sjøen nå, så då har du jo mengda me monetas!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper de lett, har jo spurt deg før men du er jo så gnien på de ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, då he du gjort det bra altså.. Haha.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen her så har pusset opp felger? Eg har fått tak på någen litt sletne 17" felger eg tenkte eg sko pusse opp. Må vel pusse med våtslipepapir for så å lakke. Hvilke pussepapir, og i hvilken rekkefølge? Noen spesiel type lakk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne må sees kjell kjellen lager svelerøre : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Hetland

hadde det vært mulighet til å lånt dieselpumpejusteringsverktøyet ditt? både eg og petter L må få timet gtd pumpene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jekk hardt for seg, sko hatt ein chipp så hadde eg greid d :D (fra glattcella)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah, bler vel ikkje det for min del, akkoratt slengt 2 baconsurra indrefilea i steikovnen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Hetland

hadde det vært mulighet til å lånt dieselpumpejusteringsverktøyet ditt? både eg og petter L må få timet gtd pumpene.

Bare å komma å henta.:)

tlf:41243424

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke drikke i dag, men ompa ompa høres bra ut :) Eneste er at jeg ser for meg kun gamle griser på den festen der:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur dar e ein del av alt på den festen der.. hehe.. 22års aldersgrense så man sleppe fjortissan au.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komma å henta.:)

tlf:41243424

Herligt eg gir deg en lyd i starten på uka:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e på sånne dager så dette det e kjekt å ha ein liten sjef her i huset. Ingen ting som slår å stå opp klokken 06.00 på en søndag! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e på sånne dager så dette det e kjekt å ha ein liten sjef her i huset. Ingen ting som slår å stå opp klokken 06.00 på en søndag! ;)

Vert på jobb siden fira eg! å ikkje ferdige før midnatt!! ZZZZZZ!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, du har fått den sorten du også ja. Her er det akkurat likt........... Men jeg ser bare positivt på det, helga blir myyyyyye "lengre" av det der........ : smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er absolutt sant. Ikkje det at eg får gjort så mye me tidå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde han bare stopp opp kl 6 så... kvart på 5 her etter ny tid :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.