#8001 Skrevet November 2, 2009 Dekk 1 ska jo ha penga bare du kjøre forbi ^^ Tror ikkje eg betalte mer enn 500 for å retta ein felg der, ikkje så galt det syns eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8002 Skrevet November 2, 2009 betalte 400(me rabatt) for 20 bolta t hjul så va alt for lange, Biltema neste gong Men kem gidde å skakk kjøra felga i d heila tatt? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8003 Skrevet November 3, 2009 Heei, heeeeeeeeeei! Frykteleg tidleg! Detta er ikkje slik som ungdommen lika nei... Heei, heeeeeeeeeei! BTW... Haha, såg dåkk frokost TV i går, "dagens gjest", trodde faen eg sko daua av latter. Tippe dår e jævlig mange så ska ud å handla blåfilm itte den episoden:p Sandwich, hahahaha!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8004 Skrevet November 3, 2009 Så første episoden, itte det har eg ikkje hatt tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8005 Skrevet November 3, 2009 betalte 400(me rabatt) for 20 bolta t hjul så va alt for lange, Biltema neste gong Men kem gidde å skakk kjøra felga i d heila tatt? ^^ 20kr bolten e goe pris. At du ikkje vett ka lengde du ska ha e jo ditt problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8006 Skrevet November 3, 2009 Heei, heeeeeeeeeei! Frykteleg tidleg! Detta er ikkje slik som ungdommen lika nei... Heei, heeeeeeeeeei! BTW... Haha, såg dåkk frokost TV i går, "dagens gjest", trodde faen eg sko daua av latter. Tippe dår e jævlig mange så ska ud å handla blåfilm itte den episoden:p Sandwich, hahahaha!!! bra episode det! Synes også de svaksynte var bra også! Mye bra informansjon som kom frem!! Du har hatt en oldemor... hun ble under 110år? Hun hadde en datter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8007 Skrevet November 3, 2009 Isje minst: "Hu va en kvinne..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8008 Skrevet November 3, 2009 Någen som ska forbi Grimstad i nærmeste fremtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8009 Skrevet November 3, 2009 André: Vinduet ditt har kommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8010 Skrevet November 3, 2009 Ja, då stod audien igjen... Off.. Fer jo aldri brukt den bilen eg. Kjørte på motorveien i dag tidlig på vei til jobb.. Plutselig seie det KABOOM! Ikje ng bra tenke eg nå bilen begynne å skeina me rauå. Kjøre inn på veiskulderen av motorveien og går ut av bilen for å sjå på dekkan bag. Jo, der he det ein dekke eksplodert og løsna HEILT i frå innerkanten på felgen. Altså heile dekka he fysisk revna i to. Så då blei det ringing av falcken og falckebil til jobb idag. Så då blei det ein tidlig vinterdekk sesong på meg i år. Har ennå ikje fonne ud om felgen he heilt ødelagt, men det finne eg ud av i mårå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8011 Skrevet November 3, 2009 Ja, då stod audien igjen... Off.. Fer jo aldri brukt den bilen eg. Kjørte på motorveien i dag tidlig på vei til jobb.. Plutselig seie det KABOOM! Ikje ng bra tenke eg nå bilen begynne å skeina me rauå. Kjøre inn på veiskulderen av motorveien og går ut av bilen for å sjå på dekkan bag. Jo, der he det ein dekke eksplodert og løsna HEILT i frå innerkanten på felgen. Altså heile dekka he fysisk revna i to. Så då blei det ringing av falcken og falckebil til jobb idag. Så då blei det ein tidlig vinterdekk sesong på meg i år. Har ennå ikje fonne ud om felgen he heilt ødelagt, men det finne eg ud av i mårå. Sjekka lufttrykket i det sista? Kan fort få ein knekk i sideveggen så teslutt revne hvis du kjøre med mye negativ camber og ikkje følge med på lufttrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8012 Skrevet November 3, 2009 Ja, sjekke luftrykk kver uga sian Finni sa at det eina dekke lakk litt når eg fekk de av han. Så då sjekke eg alle ei gong i ugå og luftrykk he våre bra. Så lure fælt på ka det kan ver. Blir i hvertfall et helsikke uden videre å prøva få av dekksiå av felgen. Sist gong det skjedd måtte me kutta det av.... Men eg he nå ikje så veldig negativ camber på min meine eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8013 Skrevet November 3, 2009 Ja, sjekke luftrykk kver uga sian Finni sa at det eina dekke lakk litt når eg fekk de av han. Så då sjekke eg alle ei gong i ugå og luftrykk he våre bra. Så lure fælt på ka det kan ver. Blir i hvertfall et helsikke uden videre å prøva få av dekksiå av felgen. Sist gong det skjedd måtte me kutta det av.... Men eg he nå ikje så veldig negativ camber på min meine eg... E det det dekket så lakk så har røke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8014 Skrevet November 3, 2009 Hehe, nei faktisk ikje... Var høyre bakdekk som røyk og det høyre framdekk som lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8015 Skrevet November 3, 2009 Hehe, nei faktisk ikje... Var høyre bakdekk som røyk og det høyre framdekk som lakk. Kan sideveggen ha fått ein skade fra å bli lagt på felg, vrengt av og lagt på igjen? Hadde ett akkurat likt dekk på den grønne toeren så revna heilt rundt, men garantisaken blei avvist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8016 Skrevet November 3, 2009 Någen som ser någe kjent på bilde nerfor avstemningen i denne artikkelen? http://www.aftenbladet.no/energi/olje/1103663/Statoil_faar_rosa_ledestjerne.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8017 Skrevet November 3, 2009 Kan sideveggen ha fått ein skade fra å bli lagt på felg, vrengt av og lagt på igjen? Hadde ett akkurat likt dekk på den grønne toeren så revna heilt rundt, men garantisaken blei avvist. Det e veldig godt mulig at det e det som he skjedd. Så og sei umulig å finna ud om det e tilfelle då. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8018 Skrevet November 3, 2009 Någen som ser någe kjent på bilde nerfor avstemningen i denne artikkelen? http://www.aftenbladet.no/energi/olje/1103663/Statoil_faar_rosa_ledestjerne.html Haha, Tyssen in action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8019 Skrevet November 3, 2009 Hehe. e d ikkje tysseladden? ^^ Men Christopher: Kan nevna at eg ska kaaaanskje øst øve i helgå. Men kan gi beskjed om eg ska uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8020 Skrevet November 3, 2009 Va større bilde igår i papir aviså Nogen så he billige polo elle golf t salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8021 Skrevet November 3, 2009 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2377 Bare å signera folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8022 Skrevet November 3, 2009 Såg det flotta stora bilde av deg når eg satt på pizzabakeren i dag. Tog aviså me hjem så du kan signera an! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8023 Skrevet November 3, 2009 Nogen så vett kor eg får kjupt nye ringa t RH felgane mine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8024 Skrevet November 3, 2009 Meine på at Pette Bukkholm veit det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8025 Skrevet November 3, 2009 Ah fint håpte an konne svara då .. Anders skal du kjøpe deg nye felger synst du selger alt du har og eier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...