#8226 Skrevet November 11, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19380709 Har vurdert denne ja. Einaste va gamle dårlige bilder som ser ut som bilen står i tyskland. Men veldig rett utstyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8227 Skrevet November 11, 2009 Finne jo mange kjente i den filmen. Bacardi kluge, volvo kameraten te fredrik, bmw andre, pink skirt tysse osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8228 Skrevet November 11, 2009 Andreas (drømmebil.no) har mye erfaring med A8 av den generasjonen, har tatt inn ein haug. Kan huska han har sagt at det e ingen vits med 4.0 vs. 3.0 for bilen blir så jævla framtunge at det ødelegge heile bilen, tung og understyrt, effekten veie ikkje opp for bakdelene. Ta å ring han i mårå å hør med han, elske å snakka bil han og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8229 Skrevet November 11, 2009 Andreas (drømmebil.no) har mye erfaring med A8 av den generasjonen, har tatt inn ein haug. Kan huska han har sagt at det e ingen vits med 4.0 vs. 3.0 for bilen blir så jævla framtunge at det ødelegge heile bilen, tung og understyrt, effekten veie ikkje opp for bakdelene. Ta å ring han i mårå å hør med han, elske å snakka bil han og Det va faktisk allerede påtenkt! Eg glemte det heilt å spør deg om det når eg snakka me deg tidligere i kveld. Å e nettopp det du svare på her eg har leita itte svar på. Om 4.0 virkelig blir så mye mer enn 3.0. Finne også denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19525185 326hk / 650nm som me fysste chip eg fant via google oppgir 411hk og 820nm! Høres veldig morsomt ut! Men hadde ikkje lyst å gå såpass mye opp i pris. Må i banken å tigga itte så mye då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8230 Skrevet November 11, 2009 Drit i det der Finni, kjøp deg heller noe så e KJEKKT å kjøra. Andreas har denna på lur ser eg, rå fargar ette mitt ved: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=19701179&sid=xz7gbfssoQi002718 Hartge chip så har du 271hk og 591Nm, holde det i ein liten sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8231 Skrevet November 11, 2009 Drit i det der Finni, kjøp deg heller noe så e KJEKKT å kjøra. Andreas har denna på lur ser eg, rå fargar ette mitt ved: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=19701179&sid=xz7gbfssoQi002718 Hartge chip så har du 271hk og 591Nm, holde det i ein liten sedan Absolutt kjekke bil men denne gutten kjøbe aldri ein BMW. Nei eg sitte ennå på gjerde å ser ka som e å få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8232 Skrevet November 11, 2009 Absolutt kjekke bil men denne gutten kjøbe aldri ein BMW. Nei eg sitte ennå på gjerde å ser ka som e å få! Kjekkt å sondera markedet og drømma litt Sitere meg sjøl fra februar i år: Har ikkje handla desverre, men ska ikkje se bort i fra neste bil eg kjøpe blir ein BMW eller Porsche. Begynnt å planlegga litt om det blir bilbytte te høsten. Vurdere mye forskjelligt, Golf 4 150hk TDi 4-Motion, E46 330xd elle ein Carrera 4 kanskje (men med sistnevnte så må eg ha bil nummer to med plass te hundebur). Blei handla to måneder ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8233 Skrevet November 11, 2009 Kjekkt å sondera markedet og drømma litt Sitere meg sjøl fra februar i år: Blei handla to måneder ittepå hehe du seie någe der. Eg har jo sagt eg vil te Worthersee me R19 fysst så planen e å venta så lenge. Men ska nå aldri sei aldri hvis den rette bilen dukke opp, eller andreas plutselig sko ringa ein dag me rette kandidaten. Einaste e om gamle bilen blir lett eller vanskelig å selga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8234 Skrevet November 12, 2009 hehe du seie någe der. Eg har jo sagt eg vil te Worthersee me R19 fysst så planen e å venta så lenge. Men ska nå aldri sei aldri hvis den rette bilen dukke opp, eller andreas plutselig sko ringa ein dag me rette kandidaten. Einaste e om gamle bilen blir lett eller vanskelig å selga.. R19 te Wörthersee e obligatorisk ja! Glede meg sinnsykt te å testa min på motorveien igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8235 Skrevet November 12, 2009 Der veldig ut som den filmen er fra idylliske telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8236 Skrevet November 12, 2009 haha , typisk .. hillbillies 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8237 Skrevet November 12, 2009 Kan någen bekrefta eller avkrefta om det går å setta på selvjusterende clutchwire på toer golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8238 Skrevet November 12, 2009 Det finnes selvjusterende clutchwire på toer golf ja. Hadde det på min gamle, men bytta te manuel då eg ikkje likte justeringå. Hvis du stikke inn på vwvortex ser du mange hat-tråder om selvjusterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8239 Skrevet November 12, 2009 Det finnes selvjusterende clutchwire på toer golf ja. Hadde det på min gamle, men bytta te manuel då eg ikkje likte justeringå. Hvis du stikke inn på vwvortex ser du mange hat-tråder om selvjusterende Hmm...sier du det ja.. Får nesten undersøke litt nærmeere da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8240 Skrevet November 12, 2009 Noen som har tips: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1821417#post1821417 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8241 Skrevet November 12, 2009 Noen som har tips: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1821417#post1821417 Er det gjeld fra eier før forrige eier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8242 Skrevet November 12, 2009 Er gjeld fra han som var før han jeg skal kjøpe av i dag, ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8243 Skrevet November 12, 2009 Merkelig opplegg... Sørg iallefall for å bli kvitt det før du kjøper bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8244 Skrevet November 12, 2009 Det er det magefølelen sier også, men er jævli sugen på den bilen. Nesten så jeg håper den er dårlig, så jeg slipper å stresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8245 Skrevet November 12, 2009 Det er det magefølelen sier også, men er jævli sugen på den bilen. Nesten så jeg håper den er dårlig, så jeg slipper å stresse hehe, ser den.. Men husk at gjelda kan bli di hvis du kjøper den med heftelser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8246 Skrevet November 12, 2009 Det hørtes halvskummelt ud det der Atle. Jeg ville ikke kjøpt før jeg visste at bilen var fri for heftelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8247 Skrevet November 12, 2009 R19 te Wörthersee e obligatorisk ja! Glede meg sinnsykt te å testa min på motorveien igjen Eg vett isje om eg ska gleda meg eller om grua meg, me tanke på at du har litt mer gamp nå, hehe! Bler isje liga enkelt å dra fra deg jaffal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8248 Skrevet November 13, 2009 Glede meg sinnsykt te å testa min på motorveien igjen E bare ein ting å gjør me det, Nürburgring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8249 Skrevet November 13, 2009 Eg vett isje om eg ska gleda meg eller om grua meg, me tanke på at du har litt mer gamp nå, hehe! Bler isje liga enkelt å dra fra deg jaffal! Du kan nok slappa heilt av, på autobahn e det hk så gjelde. Suleskard/Dalen derimot e det understell, Nm og hk Eg har ikkje mer å gå på alikavel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8250 Skrevet November 13, 2009 E bare ein ting å gjør me det, Nürburgring! Te neste år blir det Funäsdalen, Nürburgring, Våler og Rudskogen Kem andre e med på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...