Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Paint? :)

Har vært inne der å sett men eg greier ikke finna någen måte å rezeisa bildene der. viktig å få med seg at eg er bortimot helt grønn når det gjelder PC. eg vet kor av og på knappen er ,men ikke mye mer:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du bruka paint må du regna deg fram te kass prosent ein ska forminska bildet te, stress, men det går. Photoshop funke jo gudd, men e nok overkill program te ditt bruk. Eg foreslår at du prøve photobucket igjen, kan kursa deg eg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photobucket buge eg og til å legga ud bilde på forumet med....Funke 100 det : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photobucket buge eg og til å legga ud bilde på forumet med....Funke 100 det : rock :

Pøvde det nå men husker jo søren ikke passordet: dum : får evt lage en ny konto då

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøvde det nå men husker jo søren ikke passordet: dum : får evt lage en ny konto då

Har de ikke slik: glemt passord knapp der da? så skriver man mailen sin så kommer det på mail?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huske du i det heila tatt någen passord: dum :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de ikke slik: glemt passord knapp der da? så skriver man mailen sin så kommer det på mail?

problemet er at eg er usikker på om det er brukernavnet eller passordet eg har feil : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen kjekke bakgrunnsbilder i størrelse 3200x1200 (dual 20") ?? Gjerne noe som er ment å bli delt på midten.

Windowsflagget er litt traust...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er at eg er usikker på om det er brukernavnet eller passordet eg har feil : flau :

Du kan også bruke Microsoft Office Picture Manager til resizing om du har officepakken installert:) Der er det svinenkelt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sje du sånn bucket turbo? Siden ALLE bildene dine legges ud?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATLA NE DGA BNE FRANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATLA NE DGA BNE FRANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goe i gassen når eg snakte med deg i halv 12 tiå, så kan tenka meg kossen formen va kvart på 4 i natt... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goe i gassen når eg snakte med deg i halv 12 tiå, så kan tenka meg kossen formen va kvart på 4 i natt... : smil :

Eg la på eg, orka ikkje snakka med han... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sje du sånn bucket turbo? Siden ALLE bildene dine legges ud?

Haha!! Nå lo eg høgt her!! :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg la på eg, orka ikkje snakka med han... : dum :

Kaaaa?? Rejected?? : gråter :

Gratla me dagen franky!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaaaa?? Rejected?? : gråter :

Du hadde lagt på hvis du hadde snakt med deg sjøl du og... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg legge ikkje på vettu :) men synes det va litt vel tidlig å begynna å detaljplanlegga kordan me komme oss te flyplassen om 2,5 uka : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg legge ikkje på vettu :) men synes det va litt vel tidlig å begynna å detaljplanlegga kordan me komme oss te flyplassen om 2,5 uka : smil :

Det va pga festen eg ska på kvelden før me reise :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikkje fart med M biler på glattå, vett det av erfaring, aldri sett ein antispinn blinka så mye på så finslig kjøring : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E liksom ikkje i tvil om ka merke som regjere på glattå nei...det ska Audi ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.