#8451 Skrevet November 18, 2009 E liksom ikkje i tvil om ka merke som regjere på glattå nei...det ska Audi ha Ja, d fant me ud i Funäsdalen... Piggfrie vinterdekk på is/snø men fremdeles kjenne du at du bler trykt inn i setet når du jer gass på slettå, rått: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8452 Skrevet November 18, 2009 Ja, d fant me ud i Funäsdalen... Piggfrie vinterdekk på is/snø men fremdeles kjenne du at du bler trykt inn i setet når du jer gass på slettå, rått: smil : Har aldri hatt merr lyst på turbo quattro itte et par runder i Fünesdalen nei..!! Då snakke me funfactor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8453 Skrevet November 18, 2009 Noe nytt angåande clutch bestillingå fra USA? Eg fekk momsregning på clutch og svinghjul te firergolfen i dag, 500kr. Stemme godt det! Sendingen er til importvurdering 18.11.2009 12:07 0024 OSLO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8454 Skrevet November 18, 2009 Sendingen er til importvurdering18.11.2009 12:07 0024 OSLO Importvurdering? Den va ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8455 Skrevet November 18, 2009 Importvurdering? Den va ny Stusset på det eg og ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8456 Skrevet November 18, 2009 Stusset på det eg og ja.. E nok bare heilt vanlig tollbehandling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8457 Skrevet November 18, 2009 Ja, hvis ikkje så e det iallefall ikkje rart at ting tar tid her te lands... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8458 Skrevet November 18, 2009 Ja, hvis ikkje så e det iallefall ikkje rart at ting tar tid her te lands... Har ikkje du bodd i Spania? Tror ikkje me ska klaga for mye på postsystemet i Norge egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8459 Skrevet November 18, 2009 Har ikkje du bodd i Spania? Tror ikkje me ska klaga for mye på postsystemet i Norge egentlig E faktisk veldig effektivt i Spania...aldri hatt noe problemer med någen som helst ting. Ting går tilogmed fort på legevakten der..så e nok bare blitt ein myte det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8460 Skrevet November 18, 2009 ..så e nok bare blitt ein myte det der! Si, si...Mañana, mañana: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8461 Skrevet November 18, 2009 Merchedes E klasse tilsalgs http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19604180 eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8462 Skrevet November 18, 2009 Golf 2, turbodiesel, intercoler Hjuldrift: Bakhjulsdrift Farge: Lilla Farge beskr: rød Karosseri: Stasjonsvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8463 Skrevet November 18, 2009 :klapp:Ja, der har virkelig designteamet til hitlerkjelkene tad ann heilt ut....noe av det bedre som er kommet på ei stund fra den kanten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8464 Skrevet November 18, 2009 Merchedes E klasse tilsalgs http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19604180 eller?? Ska du ha deg ein TD du og kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8465 Skrevet November 18, 2009 Ska du ha deg ein TD du og kanskje? Nei, skal nok ikke det. Kom bare over denne annonsen når eg surfet litt på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8466 Skrevet November 18, 2009 Glae Finni ikkje har for vane å ringa meg dridas midt i ugene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8467 Skrevet November 18, 2009 Glae Finni ikkje har for vane å ringa meg dridas midt i ugene:p hahaha du må sje føla deg for trygge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8468 Skrevet November 18, 2009 Eg hadde faktisk ei meining me begge de eg ringte i natt! Petter for å avklara at han kjøre, eg fiksa gratis parkering på flyplassen. Å juvi komme eg sje på i farten men det va jyysla viktigt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8469 Skrevet November 18, 2009 hahaha du må sje føla deg for trygge Hah, såg deg å hilste på deg i tjensvoll krysset for 1,5 tima si. Men du nekta jo å hilsa:stikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8470 Skrevet November 18, 2009 Hah, såg deg å hilste på deg i tjensvoll krysset for 1,5 tima si. Men du nekta jo å hilsa:stikke: Haha kødde du? Eg krøyb udav sengå å spylte liket før eg svingte innom donalds å handla meg ein mcbagrus killer å sikta mod jobben. Då kjøre me ten & two me stivt blikk rett fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8471 Skrevet November 18, 2009 Haha kødde du? Eg krøyb udav sengå å spylte liket før eg svingte innom donalds å handla meg ein mcbagrus killer å sikta mod jobben. Då kjøre me ten & two me stivt blikk rett fram Hehe, kjørte skranglekassen, så e jo ikkje rart du ikkje såg meg heller + der va masse stilas mellom oss:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8472 Skrevet November 18, 2009 Mc donalds what the hell... Trorsje han hadde sitt deg om det isje hadde våre nogenting imellom dokk og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8473 Skrevet November 18, 2009 Mc donalds what the hell... Trorsje han hadde sitt deg om det isje hadde våre nogenting imellom dokk og HEILT rektigt.. Va på Harbour i går.. servitøså såg litt spesielt på meg. Holdt meg vekke fra sambuca bestillinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8474 Skrevet November 18, 2009 Det e det dommaste eg har hørt , då hadde eg blitt fornærma å gått evt headbanga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8475 Skrevet November 18, 2009 Kjell, vett du k mye prosenta dåkke har hos qwt.no via møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...