Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hahahaha ja eg fekk prikk derfor :P hahaha, jaja la di holda på .. forrresten arne har du linken t den golfen du hadde ? brodern sko jedna hatt ein ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten lasse , fine då e d godt alt nå kan du kjøra så ett svin xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha ja eg fekk prikk derfor :P hahaha, jaja la di holda på .. forrresten arne har du linken t den golfen du hadde ? brodern sko jedna hatt ein ..

Såpass ja:p

Du, den kjøpte Kenneth her i klubben, så e ikje lenger i mitt eie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe rekk opp håndå den i lokallaget som ikke har eigt ein bil som Petter har hatt først:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehhh... Hehe.. Ja, kem e det? :D Men det e jo ikje rart med tanke på kor mange bila Petter he hatt då.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe rekk opp håndå den i lokallaget som ikke har eigt ein bil som Petter har hatt først:p

Hehe : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe : vinke :

Ja du må væra ein av de sjeldne;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss blir det me det her kam-kjøpet til 100`en din, Lasse ?

Blir det noge av ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når me fusta e innpå det.....Vett dokk ke bil far min har hatt ?

Gamle einser GTI`en så Kjell hadde. Eg viste ann noge lokallagsbilde ein gong, så sa ann me ein gong at der va noge veldigt kjent me regnr på den kvide golfen der. Så itte litt tenkning fant ann ud at me hadde reist langt fagerten i voll nerøve på feri me den bilen. Når ann va ganske nye då vel og merka......Det e litt kult suns eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss blir det me det her kam-kjøpet til 100`en din, Lasse ?

Blir det noge av ?

Eg må se det an litt. Synst faktisk den er ganske sprek til å være såpass stor:) merka veldig forkjell når eg gikk over til 98 blyfri den er sikkert blitt kjørt på 95 tidligere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må se det an litt. Synst faktisk den er ganske sprek til å være såpass stor:) merka veldig forkjell når eg gikk over til 98 blyfri den er sikkert blitt kjørt på 95 tidligere

Hehe. Fiiiiine Lasse.

Akkurat det sama har eg merka på min....Min har alltid våre kjørte veldigt roligt uden nogen form for harde belastinger,(udenom når eg lånte ann av og til før eg kjupte ann av far då).

Allti våre våre kjørt på 95 bensin, å har tidligere gått så ei krykka, og har fjuska å herja.

Men så øvetog eg ann. Tynte ann greit på 98 i starten, å har itte kvert merka ganske store forsjell fra før til nå. Så i bunn og grunn så hjelpe det på ein heile del å få blåst de sjikkeli reine ;)

Huske eg kjørte ann tur/retur Sirevåg fra Bryne på 3 giret konstant.....

Då hadde eg litt vondt av meg, men eg trur det hjalp litt på :o: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik det står foresten en rød veldig bra audi 100 på knoksen eg var innom å plukka någen smådeler i går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du må væra ein av de sjeldne;)

Eg åg e sjelden;)

Altså ikkje hatt en bil Petter har hatt før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror isje han har eigt någen av di bilane eg har hatt heller;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik det står foresten en rød veldig bra audi 100 på knoksen eg var innom å plukka någen smådeler i går :)

Gudd... Va det Sedan ?

Ke intriør va der i ann ? Eg må ud der i helgå i tifelle. Har ikke tid før.

Takk for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd... Va det Sedan ?

Ke intriør va der i ann ? Eg må ud der i helgå i tifelle. Har ikke tid før.

Takk for tips.

Såvitt eg kan huske så var fremskjermene bra interiøret var av den kjedelige typen.. alså ikke sportsseter:o de har åpent fra 10-12 tror eg på lørdag vis du er der kl 10 så rekker du sikkert å skru av skjermene vertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd. Ann va va vell same rødfargen så min ?

Ja, eg sko hatt begge framskjermane og førerstolen hvis ann va svarte og isje sleden (hull o.l.)

Eg har det kjedeliga (så du kalle det) intriøret i min, så det passe igroen heilt 100 det : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd. Ann va va vell same rødfargen så min ?

Ja, eg sko hatt begge framskjermane og førerstolen hvis ann va svarte og isje sleden (hull o.l.)

Eg har det kjedeliga (så du kalle det) intriøret i min, så det passe igroen heilt 100 det : smil :: rock :

samme rødfarge ja:). interiøret var sort eller møke mørke gråsvartblått:p bilen var kjørt 300 000km så spørst om det ikke er slitasjehull i setet da.: klø : det husker eg ikke du får stikke innom å planlegge i mårå etter jobb de stenger ikke før kl 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg slutte halv 4 så det blir gjerna litt knappt me tid i mårå, men eg får reis ud på lørdags morning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når me fusta e innpå det.....Vett dokk ke bil far min har hatt ?

Gamle einser GTI`en så Kjell hadde. Eg viste ann noge lokallagsbilde ein gong, så sa ann me ein gong at der va noge veldigt kjent me regnr på den kvide golfen der. Så itte litt tenkning fant ann ud at me hadde reist langt fagerten i voll nerøve på feri me den bilen. Når ann va ganske nye då vel og merka......Det e litt kult suns eg.

Haha konge... Min bil det nå :D

Det forklare koffer dor e fonne så mye gammalt snop å tutter trykkt godt neri mellom stolfester osv.. heheh.. Lille fredrik så har såde bagi der å kost sg ;): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.