Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Haha konge... Min bil det nå :D

Det forklare koffer dor e fonne så mye gammalt snop å tutter trykkt godt neri mellom stolfester osv.. heheh.. Lille fredrik så har såde bagi der å kost sg ;): haha :

Hehe : smil :

Eg trur det va før mi ti faktisk.....E heller suster mi då så har såde bagi å spist snob å heve tytter : smil :

E isje bilen 83 modell eller noge ? Då va suster mi 3 år så det kan i tilfelle stemma ganske godt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe : smil :

Eg trur det va før mi ti faktisk.....E heller suster mi då så har såde bagi å spist snob : smil :

Heheh :) Kjøpte far din ann ny eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh :) Kjøpte far din ann ny eller?

Eg e litt usikker på det, men ann va vertfall isje gammale når han hadde ann.

Men eg kan spør ann i mårå....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe rekk opp håndå den i lokallaget som ikke har eigt ein bil som Petter har hatt først:p

: vinke : men han har ein han kan selga meg :P, men golfen min har jo "gått i arv" den og, bare at det ikkje begynte hos Petter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei stopt av purken idag ;P me golfen haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei stopt av purken idag ;P me golfen haha

Kjørte du svin då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope , va ude å prøvekjørte itte fiksing av dele , så såg eg en bud , kjørte litt i rompå på an :P men det ordna seg eg fant serftikate i forrigårs itte 1,5 år så hadde d tilfeldigvis i arbeidsbukså så bare ga eg d fint t han hahaha , så seie an , godkjent har du fått i vognkorte ja , Jaja alt e på stell seie eg hahahahah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope , va ude å prøvekjørte itte fiksing av dele , så såg eg en bud , kjørte litt i rompå på an :P men det ordna seg eg fant serftikate i forrigårs itte 1,5 år så hadde d tilfeldigvis i arbeidsbukså så bare ga eg d fint t han hahaha , så seie an , godkjent har du fått i vognkorte ja , Jaja alt e på stell seie eg hahahahah

Hehe.....Sjefs då : smil ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det sånn historien va ja.. Hehe.. Ja, det e godt det ordna sg! :) Det brøyd midt i heile fortellinga di, lide strøm på mobilen. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ka då?

Ja, det lure eg og på : klø :....

Ke nå Øyvind har handla seg for noge lurt : rolleyes ?

Du har vel isje bytta ud C4`en vel ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind he handla sg ng VELDIG LURT! Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

halloooo, bler jo nysgjerrige her eg sidde! Fortell:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg tippa...

Hvis det e noge veldigt lurt å greit å ha, så vil eg tippa sjølgåande plenklupper....HEHE : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...eller en Tøff-Traktor *hint hint*... :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger forresten skiltholdere nå, hvem har de plastgreiene der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!! Fikk brukt tåkelysene LOVLIG i ettermiddag. Det var nesten så jeg håpet på kontroll bare for å si "in your face!!!". Muligens at de ikke ville likt at det er xenon i sprederene :P

Ich liebe Tåke!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger forresten skiltholdere nå, hvem har de plastgreiene der?

D e vel han Finni d tenke eg:) Grattis med nye ....... Øivind! (eg vett ka d e:evil::evil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...eller en Tøff-Traktor *hint hint*... :evil:

Innen bilverden e "traktor" det samma som en gammel 240

"Tøff-Traktor" ? Tog isje den heilt eg : klø :

Robin.....Sei det då hvis du vett det : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e vel han Finni d tenke eg:) Grattis med nye ....... Øivind! (eg vett ka d e:evil::evil:)

takker for det.. Va litt dumt at det ikke ble quattro :shf:, men jeg er klar for en runde på Rudskogen og/eller Våler neste sesong, blir litt værre med Funesdalen, tror jeg (av medisinske årsaker..)

Nå lurer jeg bare på hvordan spiller i bilen jeg kan bytte til (1 DIN) som ikke lager bullshit i systemet, og som ser snasent ut.. Har litt lyst på ny original, men skulle gjerne ha fått mp3 også..

Har Concert 1 nå, med de skavankene de har..volumkontroll på ville veier.. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for det.. Va litt dumt at det ikke ble quattro :shf:, men jeg er klar for en runde på Rudskogen og/eller Våler neste sesong, blir litt værre med Funesdalen, tror jeg (av medisinske årsaker..)

Nå lurer jeg bare på hvordan spiller i bilen jeg kan bytte til (1 DIN) som ikke lager bullshit i systemet, og som ser snasent ut.. Har litt lyst på ny original, men skulle gjerne ha fått mp3 også..

Har Concert 1 nå, med de skavankene de har..volumkontroll på ville veier.. : bråk :

A6 ? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innen bilverden e "traktor" det samma som en gammel 240

"Tøff-Traktor" ? Tog isje den heilt eg : klø :

Robin.....Sei det då hvis du vett det : vinke :

usenka TT, med ballongdekk :P men det er en litt eldre modell, helt tilbake til 1999, ettersom jeg er i et lavtlønnsyrke :o Skal kjøpe meg en 2009 modell.... om ca 10 år.. har noe å glede meg til!!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååååååååå.....Gudd

Gratulera då : rock :......Ti handla du den og kor ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.