#8826 Skrevet Desember 9, 2009 (endret) Haha konge... Min bil det nå Det forklare koffer dor e fonne så mye gammalt snop å tutter trykkt godt neri mellom stolfester osv.. heheh.. Lille fredrik så har såde bagi der å kost sg Hehe Eg trur det va før mi ti faktisk.....E heller suster mi då så har såde bagi å spist snob å heve tytter E isje bilen 83 modell eller noge ? Då va suster mi 3 år så det kan i tilfelle stemma ganske godt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8827 Skrevet Desember 9, 2009 Hehe Eg trur det va før mi ti faktisk.....E heller suster mi då så har såde bagi å spist snob Heheh Kjøpte far din ann ny eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8828 Skrevet Desember 9, 2009 Heheh Kjøpte far din ann ny eller? Eg e litt usikker på det, men ann va vertfall isje gammale når han hadde ann. Men eg kan spør ann i mårå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8829 Skrevet Desember 10, 2009 (endret) Hehe rekk opp håndå den i lokallaget som ikke har eigt ein bil som Petter har hatt først:p men han har ein han kan selga meg , men golfen min har jo "gått i arv" den og, bare at det ikkje begynte hos Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8830 Skrevet Desember 10, 2009 Blei stopt av purken idag ;P me golfen haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8831 Skrevet Desember 10, 2009 Blei stopt av purken idag ;P me golfen haha Kjørte du svin då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8832 Skrevet Desember 10, 2009 nope , va ude å prøvekjørte itte fiksing av dele , så såg eg en bud , kjørte litt i rompå på an men det ordna seg eg fant serftikate i forrigårs itte 1,5 år så hadde d tilfeldigvis i arbeidsbukså så bare ga eg d fint t han hahaha , så seie an , godkjent har du fått i vognkorte ja , Jaja alt e på stell seie eg hahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8833 Skrevet Desember 10, 2009 nope , va ude å prøvekjørte itte fiksing av dele , så såg eg en bud , kjørte litt i rompå på an men det ordna seg eg fant serftikate i forrigårs itte 1,5 år så hadde d tilfeldigvis i arbeidsbukså så bare ga eg d fint t han hahaha , så seie an , godkjent har du fått i vognkorte ja , Jaja alt e på stell seie eg hahahahah Hehe.....Sjefs då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8834 Skrevet Desember 10, 2009 nope , va ude å prøvekjørte itte fiksing av dele , så såg eg en bud , kjørte litt i rompå på an men det ordna seg eg fant serftikate i forrigårs itte 1,5 år så hadde d tilfeldigvis i arbeidsbukså så bare ga eg d fint t han hahaha , så seie an , godkjent har du fått i vognkorte ja , Jaja alt e på stell seie eg hahahahah Va det sånn historien va ja.. Hehe.. Ja, det e godt det ordna sg! Det brøyd midt i heile fortellinga di, lide strøm på mobilen. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8835 Skrevet Desember 10, 2009 hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8836 Skrevet Desember 11, 2009 Øivind, kom me bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8837 Skrevet Desember 11, 2009 Av ka då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8838 Skrevet Desember 11, 2009 Av ka då? Ja, det lure eg og på .... Ke nå Øyvind har handla seg for noge lurt ? Du har vel isje bytta ud C4`en vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8839 Skrevet Desember 11, 2009 Øyvind he handla sg ng VELDIG LURT! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8840 Skrevet Desember 11, 2009 halloooo, bler jo nysgjerrige her eg sidde! Fortell:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8841 Skrevet Desember 11, 2009 La meg tippa... Hvis det e noge veldigt lurt å greit å ha, så vil eg tippa sjølgåande plenklupper....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8842 Skrevet Desember 11, 2009 ...eller en Tøff-Traktor *hint hint*... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8843 Skrevet Desember 11, 2009 trenger forresten skiltholdere nå, hvem har de plastgreiene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8844 Skrevet Desember 11, 2009 Wohoo!! Fikk brukt tåkelysene LOVLIG i ettermiddag. Det var nesten så jeg håpet på kontroll bare for å si "in your face!!!". Muligens at de ikke ville likt at det er xenon i sprederene Ich liebe Tåke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8845 Skrevet Desember 11, 2009 trenger forresten skiltholdere nå, hvem har de plastgreiene der? D e vel han Finni d tenke eg:) Grattis med nye ....... Øivind! (eg vett ka d e:evil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8846 Skrevet Desember 11, 2009 ...eller en Tøff-Traktor *hint hint*... Innen bilverden e "traktor" det samma som en gammel 240 "Tøff-Traktor" ? Tog isje den heilt eg Robin.....Sei det då hvis du vett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8847 Skrevet Desember 11, 2009 D e vel han Finni d tenke eg:) Grattis med nye ....... Øivind! (eg vett ka d e:evil:) takker for det.. Va litt dumt at det ikke ble quattro , men jeg er klar for en runde på Rudskogen og/eller Våler neste sesong, blir litt værre med Funesdalen, tror jeg (av medisinske årsaker..) Nå lurer jeg bare på hvordan spiller i bilen jeg kan bytte til (1 DIN) som ikke lager bullshit i systemet, og som ser snasent ut.. Har litt lyst på ny original, men skulle gjerne ha fått mp3 også.. Har Concert 1 nå, med de skavankene de har..volumkontroll på ville veier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8848 Skrevet Desember 11, 2009 takker for det.. Va litt dumt at det ikke ble quattro , men jeg er klar for en runde på Rudskogen og/eller Våler neste sesong, blir litt værre med Funesdalen, tror jeg (av medisinske årsaker..) Nå lurer jeg bare på hvordan spiller i bilen jeg kan bytte til (1 DIN) som ikke lager bullshit i systemet, og som ser snasent ut.. Har litt lyst på ny original, men skulle gjerne ha fått mp3 også.. Har Concert 1 nå, med de skavankene de har..volumkontroll på ville veier.. A6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8849 Skrevet Desember 11, 2009 Innen bilverden e "traktor" det samma som en gammel 240 "Tøff-Traktor" ? Tog isje den heilt eg Robin.....Sei det då hvis du vett det usenka TT, med ballongdekk men det er en litt eldre modell, helt tilbake til 1999, ettersom jeg er i et lavtlønnsyrke Skal kjøpe meg en 2009 modell.... om ca 10 år.. har noe å glede meg til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8850 Skrevet Desember 11, 2009 Åååååååååååå.....Gudd Gratulera då ......Ti handla du den og kor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...