#901 Skrevet August 7, 2008 Ja Nye felger er i hus Fortell! Blei det å gå ned te 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet August 7, 2008 Fortell! Blei det å gå ned te 19"? Ja måtte det desverre: dum : ble for dyrt i dekkslitasje desverre Det ble Håkon Sandberg replicaer:) 10x 19 bak og 8,5x19 foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet August 7, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130456 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet August 7, 2008 Hekkan så tiå flyr, når me har det kjekt:)...Plutsele va ferien komt til "THE END" !!! Eg e liksom isje udav feriemodus ennå... Godt det isje e lenge til me ska til rudskogen då !!!! Det e noge eg ser fram til det :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet August 7, 2008 Då hadde gamle felgane fått nye eier, å de satt som ett skudd om eg må få lov å sei det, bare litt mer senk nå så e det omtrent perfekt eirik! *Bildarr* Mine nye, så og kreve litt mer senk *Bildarr* Det var et par sjefsbiler det der: rock : Må si jeg ble meget imponert over begges felgvalg her altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet August 7, 2008 Dokke gjorde et bra felgvalg her gutta... Begge bilan blei finare me dei nye felgane! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet August 7, 2008 Ja måtte det desverre: dum : ble for dyrt i dekkslitasje desverre Det ble Håkon Sandberg replicaer:) 10x 19 bak og 8,5x19 foran Lykke te med valsing/kapp-og-sveis bak for å få plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet August 7, 2008 Lykke te med valsing/kapp-og-sveis bak for å få plass Ja ble litt vel ekstremt hehe men men må vel være muligt å få til noe eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet August 8, 2008 Ja ble litt vel ekstremt hehe men men må vel være muligt å få til noe eller? Alt går med vold og vaselin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet August 8, 2008 Fikk en fin en på mail i dag... http://www.cheapcallsarehardtoresist.no/?id=75543960 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet August 8, 2008 Fikk en fin en på mail i dag... http://www.cheapcallsarehardtoresist.no/?id=75543960 Haha! nå kommer du til å få den telefonen hver gang noen ser den snutten ferdig;) Det vakke lurt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet August 8, 2008 prøvde du med eget nr da? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet August 8, 2008 prøvde du med eget nr da? =) hehe, ja har sendt den til ganske mange for et par uker siden, hehe! Send meg PM med jobbmailen din Hein... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet August 9, 2008 Någen som vett om det åpent på dekksjapper på lørdager, har någen felger eg sko ha tat av dekkå på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet August 9, 2008 Ta deg en tur til mariero i morgen. Sikkert ei dekk-sjappe som er åpen der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet August 9, 2008 kor biltilsynet ligger i stavanger?? skulle henta meg noen prøve skilt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet August 9, 2008 Forus. mellom stavanger og sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet August 9, 2008 Det ligger på forus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet August 9, 2008 sving avmotorveien på forus vest... ta til høyre i rundkjøringen som er "inne på" forusområdet... og så litt nedi gata tar du til venstre. *voila*. Hvis du kommer fra sandnes-siden så er d helt vest på forus vest. Den gata lengst ifra motorveien. Eller gulesider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet August 9, 2008 Kan ikke svinge av til Forus Vest lenger.. Er stengt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet August 9, 2008 aaa.. trodde bare de stengte den om natta. Men ser at karen er fra ålesund, så jeg anbefaler heller å trykke adressen inn på navien Forus er ikke akkurat plassen å forklare "første til høyre, så 210m ned i gata, og så til høyre igjen..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet August 9, 2008 Någen som vett om det åpent på dekksjapper på lørdager, har någen felger eg sko ha tat av dekkå på.. Dei har åpent på Dekkbutikken på Randabergveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet August 9, 2008 Dei har åpent på Dekkbutikken på Randabergveien. Nei stengt på Lørdager nå desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet August 9, 2008 Tidligt oppe folkens Snart udover til Tananger? Må snart til biltema og kjøpe verktøy som duger propanbrenner og slegge hehe. Forresten. Blei bilen god og kjøre etter du bytta bærearmene Lasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet August 9, 2008 Nei stengt på Lørdager nå desverre E ikkje så månge ukene siden eg va innom, og eg e ganske sikker på at han sa at dei hadde åpent te ett eller no på lørdagar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...