#926 Skrevet August 9, 2008 Tidligt oppe folkens Snart udover til Tananger? Må snart til biltema og kjøpe verktøy som duger propanbrenner og slegge hehe. Forresten. Blei bilen god og kjøre etter du bytta bærearmene Lasse? Finni og Kjell e jo ikkje tebake te byn igjen før i 2-3 tidå så må nok venta te det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet August 9, 2008 Lasse, har du tid te å vær med å bytta multiknirken te Eirik, elle blir det å jobba med leiligheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet August 9, 2008 Finni og Kjell e jo ikkje tebake te byn igjen før i 2-3 tidå så må nok venta te det. Stemmer det... Så e jo någen timer te sattse på de e tebage te kl 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet August 9, 2008 Lasse, har du tid te å vær med å bytta multiknirken te Eirik, elle blir det å jobba med leiligheten? Lasse sa han kunne komme ut å være med et par- tre timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet August 9, 2008 Hva er det for noen ultra hemmlige prosjekter som lurer ute i tananger nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet August 9, 2008 E ikkje så månge ukene siden eg va innom, og eg e ganske sikker på at han sa at dei hadde åpent te ett eller no på lørdagar. Eg spurte i går å då sa de att det var stengt på Lørdager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet August 9, 2008 Hva er det for noen ultra hemmlige prosjekter som lurer ute i tananger nå ? Ikke hemmelig.. hehe Vi en en del som skal mekke litt på bilene. Jeg skal bla bytte bærearmene framme. Klugen kommer innom. Jonas skal senke bilen sin tror jeg.. Kan sikkert komme utom å hjelpe til litt hvis du har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet August 9, 2008 Lasse, har du tid te å vær med å bytta multiknirken te Eirik, elle blir det å jobba med leiligheten? Eg stikker å forskaler litt nå. så kommer eg til Tannanger rundt kl 3 å blir noen timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet August 9, 2008 Eg spurte i går å då sa de att det var stengt på Lørdager Då e det vel det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet August 9, 2008 Eg stikker å forskaler litt nå. så kommer eg til Tannanger rundt kl 3 å blir noen timer. Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet August 9, 2008 Kan jo vippe innom en tur etterpå, men skulle ha skrudd ferdig s2`n også. Også har jeg sovi ca 2,5timer Men kommer en tur sånn 3-4ish eller noe, har jo noen dekk som må hentes også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet August 9, 2008 aaa.. trodde bare de stengte den om natta.Men ser at karen er fra ålesund, så jeg anbefaler heller å trykke adressen inn på navien Forus er ikke akkurat plassen å forklare "første til høyre, så 210m ned i gata, og så til høyre igjen..." har jobbet her et år så har blitt en del kjøring så skal nok finne fram forus er jeg godt kjent men kan ikke huske å ha sett det der... men satser på jeg finner det har navi vist ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet August 9, 2008 Blir vel å sette på coilover kittet mitt også i Tananger om det blir tid og plass... Må bare sjekke om jeg trenger spacer først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet August 9, 2008 apropo biltilsynet... fekk ikkje godkjent senkesette på touranen på fredag for bilen va for høge bag... ja for høge tror det va de som va høge eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet August 9, 2008 Hehe...for høge ja...akkurat. De e ganske vanskelige å ha me å gjør av og til, de der folkå der inne !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet August 10, 2008 apropo biltilsynet... fekk ikkje godkjent senkesette på touranen på fredag for bilen va for høge bag... ja for høge tror det va de som va høge eg.. Endelig fått deg internett nå! Ka søren??? For HØGE? Den va ny! Ka begrunnelse hadde de for å sei det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet August 10, 2008 hahaha kjøba sånne biltema klemme å trø på demperane elle kappa di:D for høge, jajanå har er hørt den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet August 10, 2008 an va 1 cm for høge bag, i forhold t tüv godkjenningå.. meine så lenge det går den veien e det vel ingen ting å klaga på...men men, får skru an ner å visan igjen på mandag.. mållhåver!!!! internett e for de som har gammle hus midt i en by med merr enn 800 folk.. å der e ikkje eg.. frekkt allså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet August 10, 2008 Da har jeg bestilt med HEX-CAN USB VAGCOM kabel med lisens fra rosstech som passer MK5 VW og Audi 8J serien Greit å ha til litt logging og eksperimentering! Jobber heldigvis overtid på jobben nå.. slik at jeg får betalt for eventuelle feil jeg begikk på monteringen av senkesettet igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet August 10, 2008 Det som skjedde igår rundtforbi i alles verksted og lokaler i Stavanger var IKKE feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet August 10, 2008 Nei så absolutt ikke feil sånt sett Godt du testet de gamle dekkene på felgene før du skrapet opp de nye hehe Gøy Gøy å se bilen din på veien Øyvind! Har bare en dårlig magefølelse når det gjelder diskolysene i dashen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet August 10, 2008 Det løser seg nokk skal du se Jonas;) en trenger jo ikke å få full panikk før du vet hva feilen er.. kan jo godt ver det er en liten bagatell som får systemet til å gå amokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet August 10, 2008 Tipper det er en abs sensor eller noe slikt som har tatt kvelden, sikkert så Trym seie. ett eller aent små piss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet August 10, 2008 Christopher Juvkam: Du må jo hilsa når folk blinke og hilse på deg. Trenge ikke være hoven forde om du kjører det gule lynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet August 10, 2008 Christopher Juvkam: Du må jo hilsa når folk blinke og hilse på deg. Trenge ikke være hoven forde om du kjører det gule lynet. haha, kem ka kor? eg så e så vågen?? Minnes någen som flasha meg ein eller aen plass.. Ka bil du kjørte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...