#9651 Skrevet Januar 21, 2010 Har du målt batteriet mens du vrir rundt nøkkelen? Sjøl om batteriet måle OK, så kan det droppa ned te 8-10V når du vrir rundt nøkkelen hvis batteriet e gåent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9652 Skrevet Januar 21, 2010 Mekonomen på Åsen har ein inne til deg hvis det haster.. Hehe kor mye då te:P 3000,- eg får sjekka. Eg må i vertfall få liv i ann før Funesdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9653 Skrevet Januar 21, 2010 Meca har faktisk og inne... Hehe.. der he me jo ganske ok klubbrabatt, he me ikje Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9654 Skrevet Januar 21, 2010 Meca rabatten på bildeler: 23%, men sjekk nå batteriet først! Og sjekk at jording te starter e OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9655 Skrevet Januar 21, 2010 Har du målt batteriet mens du vrir rundt nøkkelen? Sjøl om batteriet måle OK, så kan det droppa ned te 8-10V når du vrir rundt nøkkelen hvis batteriet e gåent. Har ikkje målt batterie nei. Men bilen har våre litt tungstarta ei stond nå. Så kan virka som starteren har songe på sista verset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9656 Skrevet Januar 21, 2010 Meca rabatten på bildeler: 23%, men sjekk nå batteriet først! Og sjekk at jording te starter e OK. Eg har ikkje multimeter då... kan jo ver jordingen ja. Har du tid å hjelpa mg me dt itte jobb Petter?, viss du tilfeldigvis har et multimeter tilgjengeligt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9657 Skrevet Januar 21, 2010 Har du sjekka sikringene? Du ska vanligvis hørra ett klikk fra releet hvertfall. Evebtuelt så e kanskje releet gåent! Det e jo greit å få målt det då hvis du får hjelp te å måla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9658 Skrevet Januar 21, 2010 Har du sjekka sikringene? Du ska vanligvis hørra ett klikk fra releet hvertfall. Evebtuelt så e kanskje releet gåent! Det e jo greit å få målt det då hvis du får hjelp te å måla. Har ikkje målt någen ting for å sei dt sånn. Måtte bare skynna mg te buss stoppe i morres. Men får sjekka litt før eg evt bestille ny starter då Takk for tipse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9659 Skrevet Januar 21, 2010 Kordan vett du at der e masser av strøm uten at du har målt batteriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9660 Skrevet Januar 21, 2010 (endret) Kordan vett du at der e masser av strøm uten at du har målt batteriet? Hehe. For alt lyse, anlegge, sentrallås virke heilt fint. Å ann kjinna fysste gangen når eg sko starta ann i dag. Men då starta ikkje motoren. Så sko eg vri om nøkkelen ein gang te. Å då va dt dødt Men kan ikkje ver 100% sikker så lenge dt ikkje e målt Men får prøva me div når eg komme hjem fra jobb.. Off kjipt å ta buss altså hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9661 Skrevet Januar 21, 2010 Er nok batteriet.. siden den ikke slår inn.. Er batteriet for svakt vil ikke starteren slå inn.. vil bare klikke på en måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9662 Skrevet Januar 21, 2010 Er nok batteriet.. siden den ikke slår inn.. Er batteriet for svakt vil ikke starteren slå inn.. vil bare klikke på en måte.. Tviler litt på batteriet. Men skal aldri si aldri. Det kommer forresten ingen klikkelyd heller ser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9663 Skrevet Januar 21, 2010 Prøvd å banke på startmotoren?? Så de gjorde det på TopGear 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9664 Skrevet Januar 21, 2010 90% sannsynlig at det e batteriet Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9665 Skrevet Januar 21, 2010 90% sannsynlig at det e batteriet Eirik Sattse på det Petter Hente du mg på jobb ?? Er rett borti tananger på Dolphin hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9666 Skrevet Januar 21, 2010 Du har bare godt av å ta bussen har ikkje akkurat multimeter i lommå, så det må uansett hentas, og då må eg laga meg noe mat og greier. Ellers daue eg av sult.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9667 Skrevet Januar 21, 2010 Ingen har godt av å ta bussen! Buss e rein tortur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9668 Skrevet Januar 21, 2010 Ingen har godt av å ta bussen! Buss e rein tortur! Hehe, eg HAAATE buss, men må jo få mobba litt fordetom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9669 Skrevet Januar 21, 2010 Ja mobbing støtte eg:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9670 Skrevet Januar 21, 2010 Hehe Eg ska fint klara å ta bussen. Viss eg ikkje får gang på bilen i dag så bler det sikkert moped då. Men ringe dg seinere eg Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9671 Skrevet Januar 21, 2010 Kollektiv trafikk e verst! Eg gjør så og sei nesten alt for å unngå det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9672 Skrevet Januar 21, 2010 Ring ivei du Ska stå på skøyter i 7-8 tiå på Stokkavannet så må få det gjort før det helst. Flerre så blir me på det? Lasse og sikkert tatlepåsen og e ihvertfall me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9673 Skrevet Januar 21, 2010 Hørtes kjekt ud å stå på skøyter. Men har ikkje skøyter så bler litt vanskeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9674 Skrevet Januar 21, 2010 Eg e akkorat så bambi på isen, så eg tar isje kjangsen på å komma hjem me knekt halabein... Drar på trening heller, e møye tryggare d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9675 Skrevet Januar 21, 2010 Må se om eg har skøyter som passe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...