Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har du målt batteriet mens du vrir rundt nøkkelen? Sjøl om batteriet måle OK, så kan det droppa ned te 8-10V når du vrir rundt nøkkelen hvis batteriet e gåent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen på Åsen har ein inne til deg hvis det haster.. :)

Hehe kor mye då te:P 3000,- eg får sjekka. Eg må i vertfall få liv i ann før Funesdalen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca har faktisk og inne... Hehe.. :) der he me jo ganske ok klubbrabatt, he me ikje Petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca rabatten på bildeler: 23%, men sjekk nå batteriet først! Og sjekk at jording te starter e OK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du målt batteriet mens du vrir rundt nøkkelen? Sjøl om batteriet måle OK, så kan det droppa ned te 8-10V når du vrir rundt nøkkelen hvis batteriet e gåent.

Har ikkje målt batterie nei. Men bilen har våre litt tungstarta ei stond nå. Så kan virka som starteren har songe på sista verset :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca rabatten på bildeler: 23%, men sjekk nå batteriet først! Og sjekk at jording te starter e OK.

Eg har ikkje multimeter då... kan jo ver jordingen ja.

Har du tid å hjelpa mg me dt itte jobb Petter?, viss du tilfeldigvis har et multimeter tilgjengeligt hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka sikringene? Du ska vanligvis hørra ett klikk fra releet hvertfall. Evebtuelt så e kanskje releet gåent! Det e jo greit å få målt det då hvis du får hjelp te å måla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka sikringene? Du ska vanligvis hørra ett klikk fra releet hvertfall. Evebtuelt så e kanskje releet gåent! Det e jo greit å få målt det då hvis du får hjelp te å måla.

Har ikkje målt någen ting for å sei dt sånn. Måtte bare skynna mg te buss stoppe i morres.

Men får sjekka litt før eg evt bestille ny starter då :) Takk for tipse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan vett du at der e masser av strøm uten at du har målt batteriet? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan vett du at der e masser av strøm uten at du har målt batteriet? :P

Hehe. For alt lyse, anlegge, sentrallås virke heilt fint. Å ann kjinna fysste gangen når eg sko starta ann i dag. Men då starta ikkje motoren. Så sko eg vri om nøkkelen ein gang te. Å då va dt dødt :S Men kan ikkje ver 100% sikker så lenge dt ikkje e målt ;)

Men får prøva me div når eg komme hjem fra jobb.. Off kjipt å ta buss altså hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok batteriet.. siden den ikke slår inn.. Er batteriet for svakt vil ikke starteren slå inn.. vil bare klikke på en måte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok batteriet.. siden den ikke slår inn.. Er batteriet for svakt vil ikke starteren slå inn.. vil bare klikke på en måte..

Tviler litt på batteriet. Men skal aldri si aldri. Det kommer forresten ingen klikkelyd heller ser du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å banke på startmotoren?? Så de gjorde det på TopGear :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90% sannsynlig at det e batteriet Eirik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90% sannsynlig at det e batteriet Eirik

Sattse på det :) Petter Hente du mg på jobb ?? : smil : Er rett borti tananger på Dolphin hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har bare godt av å ta bussen :P har ikkje akkurat multimeter i lommå, så det må uansett hentas, og då må eg laga meg noe mat og greier. Ellers daue eg av sult....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har godt av å ta bussen! Buss e rein tortur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har godt av å ta bussen! Buss e rein tortur!

Hehe, eg HAAATE buss, men må jo få mobba litt fordetom :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe : smil : Eg ska fint klara å ta bussen. Viss eg ikkje får gang på bilen i dag så bler det sikkert moped då.

Men ringe dg seinere eg Petter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollektiv trafikk e verst! Eg gjør så og sei nesten alt for å unngå det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring ivei du :)

Ska stå på skøyter i 7-8 tiå på Stokkavannet så må få det gjort før det helst. Flerre så blir me på det? :) Lasse og sikkert tatlepåsen og e ihvertfall me

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes kjekt ud å stå på skøyter. Men har ikkje skøyter så bler litt vanskeligt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e akkorat så bambi på isen, så eg tar isje kjangsen på å komma hjem me knekt halabein... Drar på trening heller, e møye tryggare d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se om eg har skøyter som passe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.