Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nei spørs ka bil og ka stand ann e i. Sko bare hatt ein bil te eg får fikksa syncroen. Orke ikkje å ta buss hehe : smil :

Eg har jo audi 100en den har noen småfeil, men ingen alvorlige. meget god bil å kjøre og ikke minst tøff lyd 5er: smil :

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=175724&highlight=

Den selges billigere vis du er intresert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånnja... Eg drive å vurdere om eg ska bytta litt prosjekt, men eg vett ikkje heilt ennå... Så ventoen komme kanskje for salg om litt. Men ikkje heilt ennå.

Fant du ut ka så va gale me syncroen?

Mest sansynligt starteren. Så har fått tak i ein brukte så e på vei i posten :) Bare håbe dt e den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sansynligt starteren. Så har fått tak i ein brukte så e på vei i posten :) Bare håbe dt e den..

Så derfor kjøpe du nye bil for å ha i 2dage?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så derfor kjøpe du nye bil for å ha i 2dage?: klø :

Hehe hørres sprøtt ud ja. Men trenge bil i jobben og denne ukå. Men kan ver eg ordne dt på ein aen måde!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik har ikke du fått med deg at vis du har en vag som bruksbil så må du minst ha en reservebil.

Helst en Toyota Corolla;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe hørres sprøtt ud ja. Men trenge bil i jobben og denne ukå. Men kan ver eg ordne dt på ein aen måde!

Vis du fikser foringen/ ene som er kaputt på 100min så skal du få låne den ut uka ;-s hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik har ikke du fått med deg at vis du har en vag som bruksbil så må du minst ha en reservebil.

Helst en Toyota Corolla;)

Hehe dt e ikkje kødd ein gang :P

Vis du fikser foringen/ ene som er kaputt på 100min så skal du få låne den ut uka ;-s hehe

Oi. Dette må eg sei e et meget generøst tilbud av dg Lasse :) Hadde våre heilt konge. Hvis det ikkje e sånn supervanskeligt å bytta den foringen så ska du få bilen tebage me ny foring, nyvaska å full tank hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jo leiebil te onna to hondre kroner døgnet vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nogen så ska handla fra volkswarenhaus snart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der någen verksted her i nærheten som kan ta eu kontroll å se litt vekk ifra at bilen e senka? Gidde ikkje stressa me å få det godkjent hvis eg ikkje trenge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der någen verksted her i nærheten som kan ta eu kontroll å se litt vekk ifra at bilen e senka? Gidde ikkje stressa me å få det godkjent hvis eg ikkje trenge...

Tror Stian Sele her, SS Tuning, har begynt med eu-godkjenninger nå ?: klø :

Verdt å høre med han :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksbrakkå mi trenge ein seriøs bonings...men eg har kje snøring på sånne ting.

E det någen som har någe midler å anbefala ?

Tenkte då først på ein heilt enkel lakk"rens", ikje någe fancy greier, før ein bonerunde, og ka type voks e å anbefala?

Kjellemann har kanskje noen innspill ??: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fatte eg koffer Finni alltid sidde oppe så lenge... fritidsproblemer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fatte eg koffer Finni alltid sidde oppe så lenge... fritidsproblemer :P

Treige du? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksbrakkå mi trenge ein seriøs bonings...men eg har kje snøring på sånne ting.

E det någen som har någe midler å anbefala ?

Tenkte då først på ein heilt enkel lakk"rens", ikje någe fancy greier, før ein bonerunde, og ka type voks e å anbefala?

Kjellemann har kanskje noen innspill ??: vinke :

Lang PM sendt.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang PM sendt.. Hehe.. :)

Kan du sende den til meg også?? Eller forresten, kan du komme over å vise hvordan du gjør det?? :evil:: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mohahaha... Ja, sko kanskje hatt litt pleie din au.. I hvert fall litt forsegling.. Men din får jo ein 3-4dagers shine før Wörthersee uansett så ann trenge bare litt kos fram til då.. :D Måkje tru eg kjøre ner i ein bil som ikje e plettfri i lakken.. haha.. Neida, men me ska få ann skinnande flott igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ska få ta min og før den turen Kjell:) Skikkeligt å mot betaling seff:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska me nok klara å fiksa.. He jo tilgang til det eg måtte få bruk for i mitt eget gardsrom så blir jo mye lettare å få tatt bila nå enn det va før. Og når garasjen komme kan eg ta bila åre rundt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om någen som kan sveisa kanalane på ventoen for meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snudd innsug kan kjøbast fra kor? ebay? rema et tusen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotify - er det en snill sjel som har en invite til Spotify her inne : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.