#9801 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) I dag va meg og Dagi ute å trilla litt rundt omkring. Me va hovedsakeligt ude for å ta litt bilde (denne gong me reine bila faktisk....hehe ) Men så endte me opp me ein liden tur til Rennesøy..... Me måtte jo finna ud kor den her plassen så der e så møye snakk om, va henne. Audiane fekk tynt seg greit oppigjønnå tunellane . Petter og Lasse ? Om Rennesøy har ikkje hørt om lyktastolpa å ett lide sentrum (butikka å di), av noge slag ? Einaste me såg va en gjeng så sto å venta på bussen...Der fantes jo isje liv på Rennesøy en seine fredagskveld.....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9802 Skrevet Januar 30, 2010 I dag va meg og Dagi ute å trilla litt rundt omkring.Me va hovedsakeligt ude for å ta litt bilde (denne gong me reine bila faktisk....hehe ) Men så endte me opp me ein liden tur til Rennesøy..... Me måtte jo finna ud kor den her plassen så der e så møye snakk om, va henne. Audiane fekk tynt seg greit oppigjønnå tunellane . Petter og Lasse ? Om Rennesøy har ikkje hørt om lyktastolpa å ett lide sentrum (butikka å di), av noge slag ? Einaste me såg va en gjeng så sto å venta på bussen...Der fantes jo isje liv på Rennesøy en seine fredagskveld.....HEHE konge dokker va på Rennesøy for første gang.. det virke rolikt på en fredags kveld på grunn av alle e ude og drikke sånn som meg: rock : Rennesøy ein konge plass viss du tenke milljøet og diverse og det e ikke langt ifra stavanger.. e bare 20 te 25 min så e du der: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9803 Skrevet Januar 30, 2010 Hehe, har vært på rennesøy maange ganger eg men fredrik derimot, taste inn på gps'en så vise d 1 time å et kvarter te rennesøy, måtte jo få litt ved inn i håve på an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9804 Skrevet Januar 30, 2010 Er vel ikke spesialpipe, men en ekstra lang umbraco i en spesiell størrelse. Ellers funke pipe til pluggene for å holde igjenn mutteren på demperen. Dersom du skal bytte topplagrene /eller montere disse på det nye senke settet må du ha spesial pipen. For å skru fast/løsne den konte mutteren som holder demperen til topplageret. Men må også ha lang umbrako og en pipe. Pleier bare bruke vanlig pipe og en weisgrip tang til å holde igjen pipa med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9805 Skrevet Januar 30, 2010 HEI!! hvem kan argumentere mot det Hvordan er ståa Jani? Ståa e fine den, enn du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9806 Skrevet Januar 30, 2010 Her e maen vettu...hahaha! Det e kontakt annonsen sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9807 Skrevet Januar 30, 2010 Hahaha, kongemann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9808 Skrevet Januar 30, 2010 Hehe, har vært på rennesøy maange ganger eg men fredrik derimot, taste inn på gps'en så vise d 1 time å et kvarter te rennesøy, måtte jo få litt ved inn i håve på an HAHA........Der e gjerna flerne plassa så hette Rennesøy Dagi Men seriøst altså. GPS`en viste 1 t og 15 min når eg sto i Hillevåg, klar til å kjøra ein gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9809 Skrevet Januar 30, 2010 Dåkkår diesel geeker, kor e det best å bestilla slitasjedeler t golfen min ? Glødeplugger, tennplugger etc...någen nettsia som har gode priser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9810 Skrevet Januar 30, 2010 Eg ambefale deg Arne å snakka me Petter L. Han vett eg bestille en del dele fra "øve dammen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9811 Skrevet Januar 30, 2010 Dåkkår diesel geeker, kor e det best å bestilla slitasjedeler t golfen min ?Glødeplugger, tennplugger etc...någen nettsia som har gode priser ? Det spørs jo på ka du ska ha, autohausaz.com, hovwdiaudi.dk, Ebay osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9812 Skrevet Januar 30, 2010 Her e maen vettu...hahaha! Det e kontakt annonsen sin... Det mangla isje på "ekstra utstyr" i den dusjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9813 Skrevet Januar 30, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9814 Skrevet Januar 30, 2010 Det spørs jo på ka du ska ha, autohausaz.com, hovwdiaudi.dk, Ebay osv. Ok, gull takk ska du ha Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9815 Skrevet Januar 31, 2010 Siden mange skal på funesdalen neste helg. Vi skal ikke ha ett ekstra lokallagstreff på Mc DI kl 7 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9816 Skrevet Januar 31, 2010 Ooo... Det hadde vert greit. Eg stille vil eg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9817 Skrevet Januar 31, 2010 Kult det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9818 Skrevet Januar 31, 2010 Eg stille eg og vil eg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9819 Skrevet Januar 31, 2010 Komme eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9820 Skrevet Januar 31, 2010 Får sjå om eg huske d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9821 Skrevet Januar 31, 2010 Du ska skru tysse blirsje aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9822 Skrevet Januar 31, 2010 Helsike, eg kan isje i dag:( Familiebesøg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9823 Skrevet Januar 31, 2010 Petter er de di oldermor dette? hu her var ikke snaue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9824 Skrevet Januar 31, 2010 Kan någen oversetta for meg ka hu egentlig blir forbanna for??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9825 Skrevet Januar 31, 2010 Haha. Ustabil dame.. HAVREGRYN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...