#10151 Skrevet Februar 22, 2010 Ja, va jo en gjøk så sko plent ligga heilt oppi rævå mi.Må jo snakka i fonen, va jo jobb;) Hehe du m¨å jo minst holda fartsgrenså når du ligg i venstrefeltet... Prateluren e viktig den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10152 Skrevet Februar 22, 2010 Meine å huska nålål låg på 100 eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10153 Skrevet Februar 22, 2010 du holdt litt ona 90.. men når eg såg d va en klubbil la eg meg vel litt tett oppi hekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10154 Skrevet Februar 22, 2010 Ka har eg sagt om sånn rå kjøring på motorveien??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10155 Skrevet Februar 22, 2010 At du kjøre som om du har stjåle både bil og bensin sjøl:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10156 Skrevet Februar 22, 2010 Tror ikke jeg pustet mellom Kvadrat og tunellen sist jeg satt på deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10157 Skrevet Februar 22, 2010 Finni ? Keffer kom du å parkerte bilen din på Skadesenteret i dag ? Noge du vil fortella 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10158 Skrevet Februar 22, 2010 Tror ikke jeg pustet mellom Kvadrat og tunellen sist jeg satt på deg... Satt du på meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10159 Skrevet Februar 22, 2010 Finni ?Keffer kom du å parkerte bilen din på Skadesenteret i dag ? Noge du vil fortella Kefir Kulturmelk? Fått nye bakluka på garanti å lakke opp panser og grillen samtidigt for steinsprut. Pluss litt andre småting som blir gjort mens an står inne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10160 Skrevet Februar 22, 2010 hmm... eg komme isje inn på ebay på jobben, men d holle at d står R32-Bi-Turbo-Kit i adressen:D Eg stille me någe skrujern å ett torx-sett;) Trenge bare et par folk t nå me någe verktøy så har du alt du trenge Finni:p Eg tar me heila verktøy skapet så kan me plokka heile bilen i beda om me så vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10161 Skrevet Februar 23, 2010 Eg tar me heila verktøy skapet så kan me plokka heile bilen i beda om me så vil D verktøyskapet kan du ta me når eg ska skifta downpipen? Må jo skrua fra kverandre halve bilen for å komma t: eek : Åsså hadde d vært greit å hatt an oppå ein løftebukk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10162 Skrevet Februar 23, 2010 Få det skrudd Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10163 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, sko fått skifta den før Wörthersee! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10164 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, eg e klar så et egg:) Bare hørra me Trym igjen om eg kan få låna bukken ans, åsså trenge eg litt hjelp fra någen så har ein lur idé om koss eg ska komma t den siste mutteren på turboen... Eg kjennan me fingrane, men eg komme isje t me någe verktøy. Så eg tippe d betyr mer demontering:( Men eg vett jo isje ka eg ska demontera ein gang:p Kan få ver me dåkk Petter og Kjell, om dåkk vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10165 Skrevet Februar 23, 2010 Alt går, tar bare tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10166 Skrevet Februar 23, 2010 Alt går, tar bare tid! Kjell. du løsna jo denne mutteren på ttèn te Jonas når han sko montera downpipe? E vel nok så likt på S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10167 Skrevet Februar 23, 2010 Jonas hadde den nyere TT'en. D ser nok litt anderledes ut i denne, men kan godt ver d noenlunde likt? MK1 TT'en derimot e d nok ganske så identisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10168 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, eg gjorde det... Å det hadde sikkert gått sist gong au, probleme va vell at me begynte alt for seint. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10169 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, eg gjorde det... Å det hadde sikkert gått sist gong au, probleme va vell at me begynte alt for seint. Hehe.. Kati e du klar for å prøva på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10170 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, sei det.. Når det blir varmare i være.. Hehe.. NB: Kjøpte mg ny bil idag!!!! Bilder og info komme når eg får ann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10171 Skrevet Februar 23, 2010 Ja, sei det.. Når det blir varmare i være.. Hehe.. NB: Kjøpte mg ny bil idag!!!! Bilder og info komme når eg får ann. Gratulere, blei det den du snakka om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10172 Skrevet Februar 23, 2010 Neup... Blei ikje den, blei ein bedre ein.. Hehe.. Skinn/alcantara, svart, svart, svart og litt grått.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10173 Skrevet Februar 23, 2010 Sei nå hvertfall ka bil det e då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10174 Skrevet Februar 23, 2010 Passat 3bg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10175 Skrevet Februar 23, 2010 Noen som trenger en syncro golf med hull i fordelingskassen? jeg skal kvitte meg med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...