#10201 Skrevet Februar 25, 2010 Plinge på hvis eg trenge ein kyss ja... ehhh, skyss såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10202 Skrevet Februar 25, 2010 Slapp av... alle ska få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10203 Skrevet Februar 25, 2010 Ouch! Den svir tenke eg... Fått någe hint om ka botå bler ennå? For å se på den lyse siden av saken så har du jo plenty av tid t å skru på bilane dine nå då kyss, skyss... samma d, Kjell e isje vanskelige;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10204 Skrevet Februar 25, 2010 (endret) Ooooiiiiiiii.......Den va kjibe Petter L. Isje noge kult når det sjer nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10205 Skrevet Februar 25, 2010 Ouch! Den svir tenke eg... Fått någe hint om ka botå bler ennå? For å se på den lyse siden av saken så har du jo plenty av tid t å skru på bilane dine nå då kyss, skyss... samma d, Kjell e isje vanskelige;) K vei du om d?!?!? *hysj* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10206 Skrevet Februar 25, 2010 Botå blir vel 10k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10207 Skrevet Februar 25, 2010 Siden du nå sitter på 2 hus, ingen lapp 10kr i bot + årsavgift på halvparten av bilene til Rennesøy (og har dame) så kan jeg godt overta 4'ern Overta mot penger selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10208 Skrevet Februar 25, 2010 Siden du nå sitter på 2 hus, ingen lapp 10kr i bot + årsavgift på halvparten av bilene til Rennesøy (og har dame) så kan jeg godt overta 4'ern Overta mot penger selvfølgelig Har solgt huset på Rennesøy, mangle bare signering så e det i boks Golf 2, Golf 4, Yamaha RZ350 (mc) og Beta Techno 250 (trial) e te salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10209 Skrevet Februar 25, 2010 Har ikke fulgt med på 4'ern nå mye. Hva ligger den på i pris/holdbare HK/nm "og alt der der" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10210 Skrevet Februar 25, 2010 Har ikke fulgt med på 4'ern nå mye. Hva ligger den på i pris/holdbare HK/nm "og alt der der" ? '02 Golf GTI TDI 4Motion (PD150) - Svart GTI skinninteriør - Black Magic Pearl, ingen skader eller omlakkeringer (har sjekka lakkdybde) Noen få steinsprut i front - Frontrutå sprakk på vei te Funäs, skal byttas - km stand 155k - Aligator chip (190hk/400Nm) - Frambremser: Brembo/Compbrake 4stempla calipere på 330x32mm todelte skiver - Bakbremser: Nye Brembo skiver og Ferodo DS2500 klosser, ikkje montert ennå - FK Silverline X coilovers - Compbrake solide fjørbeinslagre - Forge justerbare lenkarmer bak - H&R justerbare stabstag (25mm framme/21mm bak) - DC Stage 3+ clutch og enkeltmasse svinghjul, 750+Nm - 19" Oettinger RZ skrudde felger på sommer - 17" OZ Ultraleggera på vinter (har og sommer/banedekk te desse) Pris..... Hakke peil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10211 Skrevet Februar 25, 2010 Sattan eg har lyst på den sykkelen igjenn! Må bare få solgt mopeden først! Men Freddy, eg tar nok de kjipe felgene dine eg. Så blir du kvitt de! ;)Så finne eg meg någen slitte vinterdekk ein plass. De ska kun brukast te å få transportert bilen me... Eg blir å kjøra innom årdal og hjelmeland fremover då det e området mitt i nye jobben (Wurth), så eg kan sikkert stikka innom ein dag i neste uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10212 Skrevet Februar 25, 2010 Fått dg ny jobb Stian!!! Gratulera! E det du som kjeme innom og skal selga wurth ting t okke snart då? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10213 Skrevet Februar 25, 2010 Har ikke fulgt med på 4'ern nå mye. Hva ligger den på i pris/holdbare HK/nm "og alt der der" ? Fingrane fra fatet, fireren vil eg ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10214 Skrevet Februar 25, 2010 Pris..... Hakke peil Nærmere 150 enn 200 da?? Graver ikke for å være "frekk", men har litt lyst på 4hjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10215 Skrevet Februar 25, 2010 Har du blitt verktøyselgar Stian ? Gratla me nye jobb Komme du innom å ska selga hos oss og då ?????? : rolleyes: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10216 Skrevet Februar 25, 2010 Andreas og John Morten...... Det e bare kem så byr høgast Eg konne åg forsåvet godt tenkt meg den 4eren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10217 Skrevet Februar 25, 2010 Eg selge kun mot håndverk og industri. E nok ein aen fyr som komme å selge te dokkor på Auto! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10218 Skrevet Februar 25, 2010 Eg selge kun mot håndverk og industri. E nok ein aen fyr som komme å selge te dokkor på Auto! Okay.... Ja, der e enn så hette Benny Rønneberg som går på Bil & Maskin, fra Wurth;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10219 Skrevet Februar 25, 2010 Sattan eg har lyst på den sykkelen igjenn! Må bare få solgt mopeden først! Men Freddy, eg tar nok de kjipe felgene dine eg. Så blir du kvitt de! ;)Så finne eg meg någen slitte vinterdekk ein plass. De ska kun brukast te å få transportert bilen me... Eg blir å kjøra innom årdal og hjelmeland fremover då det e området mitt i nye jobben (Wurth), så eg kan sikkert stikka innom ein dag i neste uke! Den er grei den. Ligger bare her, og var i grunn de jeg har mest lyst til å bli kvitt også. BBS'ene kan jo være greie til å vrenge på noen "morsomme" dekk. Men du skal gjerne innom jobben min også da? Monier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10220 Skrevet Februar 25, 2010 Nærmere 150 enn 200 da?? Motsatt 189k for heile pakken Einaste med rett antall dører tesalgs i Norge nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10221 Skrevet Februar 25, 2010 Kan ikkje få sakt kor sinsykt mye eg har lyst på den bilen... Må bare bli kvitt den eg har, men har hatt utrolig lite respons på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10222 Skrevet Februar 25, 2010 men har hatt utrolig lite respons på den Sett ner prisen t 89 eller 94 og putt an på finn.no og... Koste isje så møye å annonsera der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10223 Skrevet Februar 25, 2010 Må senka prisen litt då sellen.. 189k e jo eit røverkjøp for den golfen din Petter!!! Sko eg hatt bil nummer to i den prisklasse så hadde eg kjøpt ann tvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10224 Skrevet Februar 25, 2010 Den er grei den. Ligger bare her, og var i grunn de jeg har mest lyst til å bli kvitt også. BBS'ene kan jo være greie til å vrenge på noen "morsomme" dekk. Men du skal gjerne innom jobben min også da? Monier? Monier er nok ikke min kunde desverre. Er nok den andre selgeren som går der inne sin. Send meg nr ditt på pm så ringer jeg før jeg skal innover så ser vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10225 Skrevet Februar 25, 2010 Monier er nok ikke min kunde desverre. Er nok den andre selgeren som går der inne sin. Send meg nr ditt på pm så ringer jeg før jeg skal innover så ser vi! 41329476 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...