#10226 Skrevet Februar 25, 2010 Stian, eg har jo ett sett 8x17 5x100 liggande, men med utslitte 215/40-17 dekk. 2000kr Uten senterdeksel: Med senterdeksel: Ka et er de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10227 Skrevet Februar 25, 2010 Ka et er de felgene? Meine dei va ET35, eventuelt ET38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10228 Skrevet Februar 25, 2010 S4 innsug t salu hvis nogen trenge 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10229 Skrevet Februar 26, 2010 Motsatt 189k for heile pakken Einaste med rett antall dører tesalgs i Norge nå Kor mye uten 19"? Den bilen ska eg ha hvis eg bare får solgt min Har lagt an ut på finn nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10230 Skrevet Februar 26, 2010 Kor mye uten 19"? Den bilen ska eg ha hvis eg bare får solgt min Har lagt an ut på finn nå 179k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10231 Skrevet Februar 26, 2010 Må bare få gang på det Selle......Eg hørre på deg du e græææligt girte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10232 Skrevet Februar 26, 2010 Eg sko faktisk kjøpt an sjøl, om eg isje hadde hatt S3'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10233 Skrevet Februar 26, 2010 Eg sko faktisk kjøpt an sjøl, om eg isje hadde hatt S3'en:) Sell driten Så hadde Wörthersee turen blitt halle prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10234 Skrevet Februar 26, 2010 (endret) Sell driten Så hadde Wörthersee turen blitt halle prisen Hehehe! D har du heilt rett i! Men så har eg jo møye glede og i den bilen:) Har litt langsiktige planer då. Tenkte å sellan om 1,5år ca (då har eg betalt ner di siste kronene på huset eg isje eie:o), då tenkte eg å kjøba meg ein gammale Golf TD t å ha mens eg selge S3'en og finne nye bil:) Ser for meg at eg beholde Td'en videre itte eg har fonne nye bil og t å ha som prosjekt. Angående valg av ny bil så vurdere eg å handla den nye S3'en:) Men eg får jo se ka så finns på markede når den tid komme då! EDIT: Kjell: E d muligt å finna ud kor mange av S3 8P som e solgt med d der "RS" stolane (som blandt annet nye RS4 har)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10235 Skrevet Februar 26, 2010 Golf TD e kjekkt ja Må vel bli det igjen ein gang når eg har solgt denna, men då enten einser, eller syncro zweier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10236 Skrevet Februar 26, 2010 Christer, lyst å kjøra meg te stavanger ca 1800? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10237 Skrevet Februar 26, 2010 Arild "Hulk" bokse i mårå: http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=579700 Sko likt å sett kampen, men vet ikkje om noen kanal så sende eller om eg får tid i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10238 Skrevet Februar 26, 2010 Konne ikkje brydd meg mindre kan du ikkje hjelpa meg å få solgt bilen skål forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10239 Skrevet Februar 26, 2010 Ska lett få solgt bilen din eg, bare te å dumpa prisen te 50k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10240 Skrevet Februar 26, 2010 Hei! Er det noen her i Stavanger som disponerer en dekkpåleggingsmaskin og som i tillegg har litt for mye fritid? Skulle gjerne hatt av noen dekk for så å sitte de på samme felgene senere... Selvsagt etter felgene har blitt lakket! Dersom dere har noen gode forslag om hvem som kan hjelpe tas det imot med stor takk ettersom de fleste "dekksjappene" jeg har vært borti har hatt flere røveraktige trekk... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10241 Skrevet Februar 27, 2010 (endret) Arild "Hulk" bokse i mårå: http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=579700 Sko likt å sett kampen, men vet ikkje om noen kanal så sende eller om eg får tid i mårå vgtv.no legge kampen på nett seinare i dag:) Han hadde et greit film crew me seg denne gang;) EDIT: http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=579745 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10242 Skrevet Februar 27, 2010 Då va eg tebage .. Såg det der , for en lattis kamp! Han der må jo ha røykt 3g før an jekk udpå -__- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10243 Skrevet Februar 27, 2010 Satt å kikka gjennom nogen bilder på pcen i dag å kom over disse. De er fra Rally Stavanger 2009 Gi beskje hvis eg ska fjerna bilde Kjell. Åså ett av en Golf mk1 så to parkert enn eller aen plass ront der...E dette nogen i klubben sin ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10244 Skrevet Februar 27, 2010 Den beige golfen er gamle Anders Dambo sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10245 Skrevet Februar 27, 2010 Den beige golfen er gamle Anders Dambo sin. Okay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10246 Skrevet Februar 27, 2010 Den beige golfen er gamle Anders Dambo sin. Og gamle Thomas Hummel sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10247 Skrevet Februar 27, 2010 ...som jeg husker han pussa på og lakka opp utpå gamle lokalet vi hadde, nemlig "Gartneriet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10248 Skrevet Februar 28, 2010 fodle NEI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10249 Skrevet Februar 28, 2010 fodle NEI bomba det då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10250 Skrevet Februar 28, 2010 Liden aktivitet her i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...