#10576 Skrevet Mars 23, 2010 Petter : me har ett lokale på ålgård så e jævla fint t fest , stamphuse.. Einaste minuse e att det e litt bratte bakke opp .. men ise har jo gåttvekk nå ;P Haha "einaste minuset att det e litt bratte bakke opp" trodde det største minuset var at det lå på Ålgård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10577 Skrevet Mars 23, 2010 Noen så vett om ett festlokale i Stavanger området det går an å leia te ein fornuftige pris? Komme jo an på kor mange dokker ska vera og ka fornuftig pris e for deg, men klubbhuset te RIL, må vell vera ein greie plass. Ihvertfall bedre og nærmere heimen din enn Ålgård http://www.randaberg-fotball.no/klubbhuset.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10578 Skrevet Mars 23, 2010 Alle dokk e drid å eg håbe dokk dør av hiv innen 3 til 4 veckor ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10579 Skrevet Mars 23, 2010 Petter ka meinte du me gerilja kardio? ;P Lasse jepp ;P magen , an esje heilt 100 % 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10580 Skrevet Mars 23, 2010 har du fått deg en "pondus! Andre' ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10581 Skrevet Mars 23, 2010 Absolutt isje men så de kalle det på engelsk så eg eg isje "ripd" nokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10582 Skrevet Mars 23, 2010 Stemte på deg eg robin... Forresten sama me e i trenings snakke her , Eg har litt fett ved magen så eg sko hatt vekk... eg ede jo mye å henge i og d e jo d eg ska gjør , om det går an å kombinera feks cardio økte me å bygga muskle? D sette jo bygging tebage vell? ELler e d bere eg bare drite i d for denne sommeren og heller bygge så komme eg heller tebage t det når måle e oppnådd , feks t neste sommar? Petter ka meinte du me gerilja kardio? ;P Lasse jepp ;P magen , an esje heilt 100 % Gerilja cardio Cardio og muskelvekst e forsåvidt ein dårlig kombinasjon... Men ja, d e mulig å bygga muskler samtidig som du fokusere på fettreduksjon. Muskler kreve energi. Jo mer muskler du har, jo høgare forbrenning vil du ha... t ein viss grad selvfølgelig. For å bygga muskler samtidig som du fokusere på fettreduksjon e tøft og og kreve viljestyrke t å endra livsstil med tanke på trening og d viktigaste av alt, KOSTHOLD! Alt må ver 100% og d e heller isje då garantert at du bygge någe. Kroppen din trenge ein gitt mengde næring bestående av karbohydrater, fett, proteiner, vitaminer og mineraler for å fungera optimalt. Jo mer optimalt kosthold du har, jo høyere virkningsgrad får du av treningen din. Enkelt forklart betyr d: Om du spise drittmad, drikke deg dridas kver helg, drite i å få i deg riktig næring osv, så kan du bare glemma å verken bygga muskler eller kvitta deg med fleske:) Hadde eg vært deg ville eg bestemt meg for ka eg ville. Bygga muskler eller kvitta deg me flesk? D e vanskeligt nok å få t ein av delene om du isje ska prøva på begge deler... EG ville valgt å bygga muskler, men d e jo for d at d e d eg bryr meg om, hehe! I di periodene eg prøve å kvitta meg me flesk så har eg nok med å faktisk prøva å holda på den muskelmassen eg har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10583 Skrevet Mars 23, 2010 Menyen min for dagen e : 100gr havregryn morgen 2 scoops protein multivitamin måltid 1: Ris 100g 1 kyllingfilet pleie ha 2 av di måltidå før trening og 2 ettepå. Shake me 2 carbo pulver og 2 protein før trening og 2 protein scoops og 4 carbo ette trening. som fortsette av 2 t "middaga".. Men har du msn du robin så kan me ta d der , e litt varmt å sitta på ett bilforum å legga ud om dette ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10584 Skrevet Mars 23, 2010 feminint.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10585 Skrevet Mars 24, 2010 Ka gjor Selle på biltilsynet i dag???? Å ein svarte golf mk4??? Eg hadde oppkjøring på C1, men la ikkje merke te nogen svarte mk4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10586 Skrevet Mars 24, 2010 Eg hadde oppkjøring på C1, men la ikkje merke te nogen svarte mk4... Kordan gjekk oppkjøringå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10587 Skrevet Mars 24, 2010 Kordan gjekk oppkjøringå? eg blei ikkje imoinert av megsjøl, men eg sto vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10588 Skrevet Mars 24, 2010 eg blei ikkje imoinert av megsjøl, men eg sto vertfall Det e det viktigaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10589 Skrevet Mars 24, 2010 Gerilja cardo e forferdelig! Men sinnsykt nice! He trent det nå ei uga og merke ting begynne å skje allerede. Men som Robin nevne e at kostholde bør henga litt med for at detta skal gå sin vei,. Trene før eg går på jobb om morningen eg. Våkne opp, tar meg ein kopp kaffi, ud å springa og tilbage til dusjen.. Ska lova deg at man våkne av sånt! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10590 Skrevet Mars 24, 2010 Gerilja cardo e forferdelig! Men sinnsykt nice! He trent det nå ei uga og merke ting begynne å skje allerede. Men som Robin nevne e at kostholde bør henga litt med for at detta skal gå sin vei,. Trene før eg går på jobb om morningen eg. Våkne opp, tar meg ein kopp kaffi, ud å springa og tilbage til dusjen.. Ska lova deg at man våkne av sånt! Hehe.. Gerilja kardio rett itte dynå og ein kaffikopp? Respekt! Hadde spydd i forsøket tror eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10591 Skrevet Mars 24, 2010 Menyen min for dagen e : 100gr havregryn morgen 2 scoops protein multivitamin måltid 1: Ris 100g 1 kyllingfilet pleie ha 2 av di måltidå før trening og 2 ettepå. Shake me 2 carbo pulver og 2 protein før trening og 2 protein scoops og 4 carbo ette trening. som fortsette av 2 t "middaga".. Men har du msn du robin så kan me ta d der , e litt varmt å sitta på ett bilforum å legga ud om dette ;P robinan84(a)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10592 Skrevet Mars 24, 2010 Helledussen. Dokk sko pigade oppretta ein egen tråd for trening her inne hehe Mulig eg slenge mg på denne treningsbølgå snart. Ska i vertfall begynna å forbereda mg te nordsjørittet snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10593 Skrevet Mars 24, 2010 Menyen min for dagen e : 100gr havregryn morgen 2 scoops protein multivitamin måltid 1: Ris 100g 1 kyllingfilet pleie ha 2 av di måltidå før trening og 2 ettepå. Shake me 2 carbo pulver og 2 protein før trening og 2 protein scoops og 4 carbo ette trening. som fortsette av 2 t "middaga".. Men har du msn du robin så kan me ta d der , e litt varmt å sitta på ett bilforum å legga ud om dette ;P Bortsett fra frokosten så mangla det mye sunt fett her Variert kosthold e og ett godt tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10594 Skrevet Mars 24, 2010 Ja du burde få i deg jaffal 2 middager i ugå me feide fisk + 1000mg omega3 pr dag. Men nå har du msn'en min (någen poster lenger opp), så d e bare å legga meg t... Eller du kan ta d på PM, d bestemme du... D jelle og dåkker andre hvis dåkk isje gidde å skriva om sånt i denne tråden og lure på någe:) Eg e isje någen fasit, men eg kan jo litt om trening og kosthold;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10595 Skrevet Mars 24, 2010 Gerilja kardio rett itte dynå og ein kaffikopp? Respekt! Hadde spydd i forsøket tror eg... Hehe... kan vell ikje sei at det aldri har skjedd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10596 Skrevet Mars 24, 2010 Hvis du aldri har spydd etter ei trening så har du heller aldri tatt skikkeligt i e nå mi meining E bare ein måte å finna sine egne grenser, snubla i dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10597 Skrevet Mars 24, 2010 Eg va litt i farten når eg skreiv mat programmet mitt. M1: 100g Havregryn 2scoops whey protein Multivitaminer M2 175g K/F/B 80g ris (langkokt naturris) 1ss udo'c choise m3 samme som sist Rettf førtrening : 1 scoppp why protein mye vann Etter : 2 scoops why protein 4sccopps carbo 2t ette trening : Samme som måltid 2. Før leggetid 50 g kasein pulver (men d har eg aldri brukt) 1ss udoc choise. T alle måltid variere eg mellom biff , kylling , fisk. Og med grønnsaker når eg gidde. Sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10598 Skrevet Mars 24, 2010 Ein ting e ihvertfall sikkert: Det e jævla dyrt å spisa rektig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10599 Skrevet Mars 24, 2010 Det e heilt korrekt .. koste sin del hehe.. Heller de pengane på sunne mad enn 10 000 i fettsuging om nogen år haha ;P.. Meir fornøyde nå me programme petter? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10600 Skrevet Mars 24, 2010 Ein ting e ihvertfall sikkert: Det e jævla dyrt å spisa rektig!!! Sama seie eg te bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...