Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Petter : me har ett lokale på ålgård så e jævla fint t fest , stamphuse.. Einaste minuse e att det e litt bratte bakke opp :).. men ise har jo gåttvekk nå ;P

Haha "einaste minuset att det e litt bratte bakke opp" trodde det største minuset var at det lå på Ålgård

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så vett om ett festlokale i Stavanger området det går an å leia te ein fornuftige pris? ;)

Komme jo an på kor mange dokker ska vera og ka fornuftig pris e for deg, men klubbhuset te RIL, må vell vera ein greie plass. Ihvertfall bedre og nærmere heimen din enn Ålgård :)

http://www.randaberg-fotball.no/klubbhuset.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle dokk e drid å eg håbe dokk dør av hiv innen 3 til 4 veckor ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter ka meinte du me gerilja kardio? ;P

Lasse jepp ;P magen , an esje heilt 100 %;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått deg en "pondus! Andre' ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt isje ;) men så de kalle det på engelsk så eg eg isje "ripd" nokk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte på deg eg robin...

Forresten sama me e i trenings snakke her , Eg har litt fett ved magen så eg sko hatt vekk... eg ede jo mye å henge i og d e jo d eg ska gjør , om det går an å kombinera feks cardio økte me å bygga muskle? D sette jo bygging tebage vell?

ELler e d bere eg bare drite i d for denne sommeren og heller bygge så komme eg heller tebage t det når måle e oppnådd , feks t neste sommar?

Petter ka meinte du me gerilja kardio? ;P

Lasse jepp ;P magen , an esje heilt 100 %;)

Gerilja cardio

Cardio og muskelvekst e forsåvidt ein dårlig kombinasjon... Men ja, d e mulig å bygga muskler samtidig som du fokusere på fettreduksjon.

Muskler kreve energi. Jo mer muskler du har, jo høgare forbrenning vil du ha... t ein viss grad selvfølgelig.

For å bygga muskler samtidig som du fokusere på fettreduksjon e tøft og og kreve viljestyrke t å endra livsstil med tanke på trening og d viktigaste av alt, KOSTHOLD! Alt må ver 100% og d e heller isje då garantert at du bygge någe.

Kroppen din trenge ein gitt mengde næring bestående av karbohydrater, fett, proteiner, vitaminer og mineraler for å fungera optimalt. Jo mer optimalt kosthold du har, jo høyere virkningsgrad får du av treningen din.

Enkelt forklart betyr d: Om du spise drittmad, drikke deg dridas kver helg, drite i å få i deg riktig næring osv, så kan du bare glemma å verken bygga muskler eller kvitta deg med fleske:)

Hadde eg vært deg ville eg bestemt meg for ka eg ville. Bygga muskler eller kvitta deg me flesk? D e vanskeligt nok å få t ein av delene om du isje ska prøva på begge deler...

EG ville valgt å bygga muskler, men d e jo for d at d e d eg bryr meg om, hehe! I di periodene eg prøve å kvitta meg me flesk så har eg nok med å faktisk prøva å holda på den muskelmassen eg har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menyen min for dagen e :

100gr havregryn morgen

2 scoops protein

multivitamin

måltid 1:

Ris 100g

1 kyllingfilet

pleie ha 2 av di måltidå før trening og 2 ettepå.

Shake me 2 carbo pulver og 2 protein før trening

og 2 protein scoops og 4 carbo ette trening.

som fortsette av 2 t "middaga"..

Men har du msn du robin så kan me ta d der , e litt varmt å sitta på ett bilforum å legga ud om dette ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka gjor Selle på biltilsynet i dag????

Å ein svarte golf mk4???

Eg hadde oppkjøring på C1, men la ikkje merke te nogen svarte mk4...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde oppkjøring på C1, men la ikkje merke te nogen svarte mk4...

Kordan gjekk oppkjøringå? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan gjekk oppkjøringå? :)

eg blei ikkje imoinert av megsjøl, men eg sto vertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg blei ikkje imoinert av megsjøl, men eg sto vertfall

Det e det viktigaste : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gerilja cardo e forferdelig! Men sinnsykt nice! :) He trent det nå ei uga og merke ting begynne å skje allerede. Men som Robin nevne e at kostholde bør henga litt med for at detta skal gå sin vei,. :)

Trene før eg går på jobb om morningen eg. :) Våkne opp, tar meg ein kopp kaffi, ud å springa og tilbage til dusjen.. :) Ska lova deg at man våkne av sånt! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gerilja cardo e forferdelig! Men sinnsykt nice! :) He trent det nå ei uga og merke ting begynne å skje allerede. Men som Robin nevne e at kostholde bør henga litt med for at detta skal gå sin vei,. :)

Trene før eg går på jobb om morningen eg. :) Våkne opp, tar meg ein kopp kaffi, ud å springa og tilbage til dusjen.. :) Ska lova deg at man våkne av sånt! Hehe..

Gerilja kardio rett itte dynå og ein kaffikopp? Respekt! :tilber: Hadde spydd i forsøket tror eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menyen min for dagen e :

100gr havregryn morgen

2 scoops protein

multivitamin

måltid 1:

Ris 100g

1 kyllingfilet

Men har du msn du robin så kan me ta d der , e litt varmt å sitta på ett bilforum å legga ud om dette ;P

robinan84(a)hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helledussen. Dokk sko pigade oppretta ein egen tråd for trening her inne hehe ;): haha :

Mulig eg slenge mg på denne treningsbølgå snart. Ska i vertfall begynna å forbereda mg te nordsjørittet snart :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menyen min for dagen e :

100gr havregryn morgen

2 scoops protein

multivitamin

måltid 1:

Ris 100g

1 kyllingfilet

Bortsett fra frokosten så mangla det mye sunt fett her : eek : Variert kosthold e og ett godt tips ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du burde få i deg jaffal 2 middager i ugå me feide fisk + 1000mg omega3 pr dag.

Men nå har du msn'en min (någen poster lenger opp), så d e bare å legga meg t... Eller du kan ta d på PM, d bestemme du...

D jelle og dåkker andre hvis dåkk isje gidde å skriva om sånt i denne tråden og lure på någe:) Eg e isje någen fasit, men eg kan jo litt om trening og kosthold;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gerilja kardio rett itte dynå og ein kaffikopp? Respekt! :tilber: Hadde spydd i forsøket tror eg...

Hehe... kan vell ikje sei at det aldri har skjedd... : grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du aldri har spydd etter ei trening så har du heller aldri tatt skikkeligt i e nå mi meining ;)

E bare ein måte å finna sine egne grenser, snubla i dei :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va litt i farten når eg skreiv mat programmet mitt.:)

M1:

100g Havregryn

2scoops whey protein

Multivitaminer

M2

175g K/F/B

80g ris (langkokt naturris)

1ss udo'c choise

m3

samme som sist

Rettf førtrening :

1 scoppp why protein

mye vann

Etter :

2 scoops why protein

4sccopps carbo

2t ette trening :

Samme som måltid 2.

Før leggetid 50 g kasein pulver (men d har eg aldri brukt)

1ss udoc choise.

T alle måltid variere eg mellom biff , kylling , fisk. Og med grønnsaker når eg gidde.

Sånn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting e ihvertfall sikkert: Det e jævla dyrt å spisa rektig!!! : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e heilt korrekt ;).. koste sin del hehe.. Heller de pengane på sunne mad enn 10 000 i fettsuging om nogen år haha ;P..

Meir fornøyde nå me programme petter? ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting e ihvertfall sikkert: Det e jævla dyrt å spisa rektig!!! : faint :

Sama seie eg te bilen min :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.