#10626 Skrevet Mars 25, 2010 då har flaksen minn slått til igjenn:) motoren i a4en har havarert, så viss det er noen som har eller veit om en motor til meg så må derre skrike ut. det er en 1,8 turbo AEB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10627 Skrevet Mars 25, 2010 Turbo, blokk og heile sulamitten toge kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10628 Skrevet Mars 25, 2010 tetning i turboen som sansynli er ødelgt så den er gått tom for olje så er ganske så hærli lyd i motor ja. kjekt når damene kjøre på egen hånd hehe. skal skru sundt sener i dag så da veit eg meir, men heile dritten hadde vært greiest. kan godt verre jusset litt men ikke en motor til 100tusen lappen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10629 Skrevet Mars 25, 2010 250 kroner døgnet, og 100 kroner for såpen. Kunne jo tatt en kveld å rensa alt. Eg kan lett komma te deg da stolene mine ikkje står i bilen! Dt va ikkje gæli. Då må me ta ein kveld å få rensa litt Kan jo snakkas videre på tlf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10630 Skrevet Mars 25, 2010 hei Skal selge vw transporteren min .- 1972 mod. 1700cc den har nesten ikke rust , orginal lakk , motor må overhales selges 30 000 kr Tlf 95847368 kan sende bilder på mail eller msn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10631 Skrevet Mars 25, 2010 E der någen her som har skrudd av ein topp på g60 motor som vil hjelpa meg litt ein dag. Tror eg må av me toppen på prosjektet mitt. Hadde vert fint med någen pointers sånn at eg ikkje gjør någe gale! Trenge jo ikkje å ha first hands experiense med disse motorene, men om du har peiling på kossen toppen ska av så funke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10632 Skrevet Mars 26, 2010 E der någen her som har skrudd av ein topp på g60 motor som vil hjelpa meg litt ein dag. Tror eg må av me toppen på prosjektet mitt. Hadde vert fint med någen pointers sånn at eg ikkje gjør någe gale! Trenge jo ikkje å ha first hands experiense med disse motorene, men om du har peiling på kossen toppen ska av så funke det! Dt e vel bare av me toppdekselet, av me reg-reima, av med innsug og eksos manifoil. Så løsne du de 10 strekkboltane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10633 Skrevet Mars 26, 2010 250 kroner døgnet, og 100 kroner for såpen. Kunne jo tatt en kveld å rensa alt. Eg kan lett komma te deg da stolene mine ikkje står i bilen! Eg sko ha renst S2 teppe mitt har kappa d ud av bilen å ligge klart heima, je meg ein lyd på 97950232 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10634 Skrevet Mars 26, 2010 Eg sko ha renst S2 teppe mitt har kappa d ud av bilen å ligge klart heima, je meg ein lyd på 97950232 Det blir nok ikkje de første dagene, men i løpet av neste mnd må me vel få te. Ska gi beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10635 Skrevet Mars 26, 2010 Då va R32 stoppa. Registrerstrammere som har tatt kvelden. Någen som har tips te transport firma som kjøre ner te Tyskland? Bilen sko blitt levert i flensburg. Henta nye bilen åg i går. Lure litt på om golfen blei sjalu å slo seg vrang... hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10636 Skrevet Mars 26, 2010 Kjibavigå Finni Du kan jo hørra med Autolink eller Thune, det e billigare å få bil kjørt ned te Tyskland enn hjem igjen for bilane går som regel tomme ned uansett (Andreas har avtale med Thune tror eg, så kanskje han kan fiksa grei pris?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10637 Skrevet Mars 26, 2010 Kjibavigå Finni Du kan jo hørra med Autolink eller Thune, det e billigare å få bil kjørt ned te Tyskland enn hjem igjen for bilane går som regel tomme ned uansett Det har eg åg hørt så har kontakta Autolink på mail nå for å se. Bilen e fremdeles kjørbare men lyden tyde på at den ikkje bør kjøras. Så tenkt å se om den kan bli sendt ner så kan eg henta den på vei hjem når eg ska te tyskland om 3 uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10638 Skrevet Mars 26, 2010 Få heva kjøbe på den bilen finni og kjøb deg ein R32 som dar IKJE e så mye gale me.. Hehe.. Du he våre skikkelig uheldig her med tanke på kor mye som du he gjort me bilen og detta som he komme fram nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10639 Skrevet Mars 26, 2010 Litt sånn me meg å S3'en... Ska ha an inn for å skifta tannstage og servopumpå før me reise... bye, bye masse penger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10640 Skrevet Mars 26, 2010 hmm, harsje fått me meg at du har hatt mye problemer med R32'en Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10641 Skrevet Mars 26, 2010 (endret) Finnes det noen plass som er bedre enn andre å handle senterringer her i området? Skulle jo legge om i dag, må vel vente til i morgen. SÅ skal bilen få vårvasken, begynner å bli en stund siden høstvasken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10642 Skrevet Mars 26, 2010 Bil og anleggsdekk har mye rart inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10643 Skrevet Mars 27, 2010 Någen som blir med på et lokallagstreff i mårå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10644 Skrevet Mars 27, 2010 Ikke en eneste dekkbutikk som hadde sentreringsringer 64mm->57,1mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10645 Skrevet Mars 27, 2010 Det var nå ikke den mest vanlige dimmen? Hehe.. Pm Sendt til deg Roar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10646 Skrevet Mars 27, 2010 Någen som blir med på et lokallagstreff i mårå? bare fordi du ska visa den nye bilen din???? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10647 Skrevet Mars 27, 2010 Någen så vet ka multilinksett (bærearmsett) t A4 hete på englansk elle tysk? Sko sitt om eg fant billigt på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10648 Skrevet Mars 27, 2010 Noen i lokallaget som er på jakt etter golf 1 gti bruksbil/ prosjektbil ? bilen har stått uten frostveske i vinter og vil ikke starte selger er litt usikker på hva som kan være galt. uansett så har eg komplette gti motorer i fleng så det kan fåes billigt hos meg:) bilen er forholdsvis bra. Oppussa 15" felger (usikker om disse følger med) Jom Gewinde (mener dette er godkjent i vognkort) tidligere eiger var nøye på godkjenninger er litt rust rundt om, men ikke noe mer en normalt på en 83 mod selges for 8000-10000kr da betaler selger årsavgifta for kommende år tlf 45471681 " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10649 Skrevet Mars 28, 2010 Noen som kjenner til denne bilen?? eller eier? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21402317&WT.ac=last_seen_ads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10650 Skrevet Mars 28, 2010 Kreistus! Touran kledde de felgene serriøøøøst godt. Pre facelift er faktisk ganske tøff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...