#11276 Skrevet Mai 30, 2010 Finnes ikkje toer syncro med diesel originalt nei, men motorbytte funke jo fint Då bler d plutseligt isje så billigt ligavel;) Men eg konne jo gått for bensin syncro:) Eller e d så dødt at d bler kjedeligt uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11277 Skrevet Mai 30, 2010 Fredrik : om eg hilste på deg igår ? .. Det vett eg isje. Isje så eg har fått me meg værtfall. Kor det va i så tilfelle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11278 Skrevet Mai 30, 2010 Kluge: Eg har jo stolar i den golfen min. Du kan få de billigt! Nå e eg på kurs denne uken, så eg får ikkje henta de ut før te helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11279 Skrevet Mai 30, 2010 kem som har en lav sølvgrå Golf IV stasjonsvogn me Breie oz futura? såg også en orange Lamborghini gallardo Ein så Eirik B. kjenne, kjøre golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11280 Skrevet Mai 30, 2010 Kluge: Eg har jo stolar i den golfen min. Du kan få de billigt! Nå e eg på kurs denne uken, så eg får ikkje henta de ut før te helgen. Tingen va eg sko hatt de før Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11281 Skrevet Mai 30, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11282 Skrevet Mai 31, 2010 Kor får eg kjøpt telt t ein rimelige penge? Må ver sykt enkelt å setta opp, hehe:) Må jo ha telt når me ska t Våler... Orke isje å sova i bilen, d funke dårligt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11283 Skrevet Mai 31, 2010 kem som har en lav sølvgrå Golf IV stasjonsvogn me Breie oz futura? Dt e ein kamerat av mg. Stig Gustavson. han e medlem i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11284 Skrevet Mai 31, 2010 Kor får eg kjøpt telt t ein rimelige penge? Må ver sykt enkelt å setta opp, hehe:) Må jo ha telt når me ska t Våler... Orke isje å sova i bilen, d funke dårligt:p http://www.xxl.no har jo mye greit. Ellers de "vanlige" sportsbutikkene vil eg tro Edit: her har du et fint telt t deg, Robin http://www.xxl.no/jakt-vaapen/tilbehoer-til-jakt-og-vaapen/lokk-kamuflasje/the-10-10-hideout-pop-up-telt-realtree-ap-9005089?searchWord=telt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11285 Skrevet Mai 31, 2010 Er det gratis å omregistrere biler internt i familien?? Fra far til sønn, eller sønn til far?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11286 Skrevet Mai 31, 2010 Var det før, tror ikke det er det lenger.. Men ta en kjapp telefon til biltilsynet så finner du nok ut av det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11287 Skrevet Mai 31, 2010 http://www.xxl.no har jo mye greit. Ellers de "vanlige" sportsbutikkene vil eg tro Edit: her har du et fint telt t deg, Robin http://www.xxl.no/jakt-vaapen/tilbehoer-til-jakt-og-vaapen/lokk-kamuflasje/the-10-10-hideout-pop-up-telt-realtree-ap-9005089?searchWord=telt Hehe! D teltet hadde jo vært konge, siden d sånn pop-up greier, men d såg jo litt teit ud, haha: haha : Men fant et greit 2 manns t 4-500kr, d e jo gudd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11288 Skrevet Mai 31, 2010 Det står at det er gratis hvis det er arv. Arver man kun av døde personer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11289 Skrevet Mai 31, 2010 Naij, kan vell arva få arven din på forhånd.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11290 Skrevet Mai 31, 2010 Er det gratis å omregistrere biler internt i familien?? Fra far til sønn, eller sønn til far?? E kje gratis nå lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11291 Skrevet Mai 31, 2010 Kan arva på forskudd, men bila kan ikkje omreggas fra foreldre te barn gratis lengre, kun mellom ektefeller. Var vertfall slik for 4 år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11292 Skrevet Mai 31, 2010 Hehe! D teltet hadde jo vært konge, siden d sånn pop-up greier, men d såg jo litt teit ud, haha: haha :Men fant et greit 2 manns t 4-500kr, d e jo gudd:) Kor du handla det 2 mannsteltet t 500 kr henne Robin ? Går der en luftmadrass inni det ? Eg og trenge et nytt telt til Våler, å når eg va på XXL i helgå fant eg bare sånne gedigne til 3-4000 kr.....Stryga det, tenke eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11293 Skrevet Mai 31, 2010 Nogen så ska t våler og hadde hatt plass t ett hjulsett med 17" ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11294 Skrevet Mai 31, 2010 Noen som trenger dekk? eg har 4stk 205 55 16 liggende som er brukbar en sesong til 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11295 Skrevet Mai 31, 2010 Eg vil ha dekkå mine Ligge dårlig ann me bilen te våler, har jo ikkje fått gjort noge av det eg sko... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11296 Skrevet Juni 1, 2010 Hehe! D teltet hadde jo vært konge, siden d sånn pop-up greier, men d såg jo litt teit ud, haha: haha :Men fant et greit 2 manns t 4-500kr, d e jo gudd:) Hehe, ja ser det for meg, ein gjeng sitte inni det teltet litt utpå quisten...hadde vert sjef Men fint du fant deg "tak" øve hodet då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11297 Skrevet Juni 1, 2010 Hehe, ja du får di jo t ein overkommelige pris, men og t d dobbelta av den som e rimeligast!! Hvis du tenke på den te 399k så har den vært kollisjonsskada big time, mangle dokumentasjon, kilometerstand stemme garantert ikkje osv osv..... Må nok opp i 500-600k klassen (minst). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11298 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Kor du handla det 2 mannsteltet t 500 kr henne Robin ? Går der en luftmadrass inni det ?Eg og trenge et nytt telt til Våler, å når eg va på XXL i helgå fant eg bare sånne gedigne til 3-4000 kr.....Stryga det, tenke eg då Har isje kjøpt d ennå, men såg d på xxl sine hjemmesider: http://www.xxl.no/villmarksliv/telt-fjellduk/telt/backpacker-2-1049747 EDIT: Ellers så ser eg og at Biltema har billige telt: http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Telt/ Hvis du tenke på den te 399k så har den vært kollisjonsskada big time, mangle dokumentasjon, kilometerstand stemme garantert ikkje osv osv..... Må nok opp i 500-600k klassen (minst). Åkei, såg isje så møye på an, bare på bildene... Men ja, då forstår eg jo prisen, syns d va någe billigt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11299 Skrevet Juni 1, 2010 Litt lesestoff bestilt Porsche 993 The Essential Companion Porsche 911 Performance Handbook 1963-1998 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11300 Skrevet Juni 1, 2010 Det er jo en bedrift på Forus som er spesialister på Porsche. De kjører rundt i biler det står 993HJELP på :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...