Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Finnes ikkje toer syncro med diesel originalt nei, men motorbytte funke jo fint ;)

Då bler d plutseligt isje så billigt ligavel;)

Men eg konne jo gått for bensin syncro:) Eller e d så dødt at d bler kjedeligt uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik : om eg hilste på deg igår ? :P..

Det vett eg isje. Isje så eg har fått me meg værtfall.

Kor det va i så tilfelle ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge: Eg har jo stolar i den golfen min. Du kan få de billigt! :) Nå e eg på kurs denne uken, så eg får ikkje henta de ut før te helgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem som har en lav sølvgrå Golf IV stasjonsvogn me Breie oz futura?

såg også en orange Lamborghini gallardo

Ein så Eirik B. kjenne, kjøre golfen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge: Eg har jo stolar i den golfen min. Du kan få de billigt! :) Nå e eg på kurs denne uken, så eg får ikkje henta de ut før te helgen.

Tingen va eg sko hatt de før Våler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor får eg kjøpt telt t ein rimelige penge? Må ver sykt enkelt å setta opp, hehe:)

Må jo ha telt når me ska t Våler... Orke isje å sova i bilen, d funke dårligt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kem som har en lav sølvgrå Golf IV stasjonsvogn me Breie oz futura?

Dt e ein kamerat av mg. Stig Gustavson. han e medlem i klubben :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor får eg kjøpt telt t ein rimelige penge? Må ver sykt enkelt å setta opp, hehe:)

Må jo ha telt når me ska t Våler... Orke isje å sova i bilen, d funke dårligt:p

http://www.xxl.no har jo mye greit. Ellers de "vanlige" sportsbutikkene vil eg tro ;)

Edit: her har du et fint telt t deg, Robin ;)

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/tilbehoer-til-jakt-og-vaapen/lokk-kamuflasje/the-10-10-hideout-pop-up-telt-realtree-ap-9005089?searchWord=telt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det gratis å omregistrere biler internt i familien?? Fra far til sønn, eller sønn til far??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det før, tror ikke det er det lenger.. Men ta en kjapp telefon til biltilsynet så finner du nok ut av det! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.xxl.no har jo mye greit. Ellers de "vanlige" sportsbutikkene vil eg tro ;)

Edit: her har du et fint telt t deg, Robin ;)

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/tilbehoer-til-jakt-og-vaapen/lokk-kamuflasje/the-10-10-hideout-pop-up-telt-realtree-ap-9005089?searchWord=telt

Hehe! D teltet hadde jo vært konge, siden d sånn pop-up greier, men d såg jo litt teit ud, haha: haha :

Men fant et greit 2 manns t 4-500kr, d e jo gudd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står at det er gratis hvis det er arv. Arver man kun av døde personer??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naij, kan vell arva få arven din på forhånd.. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det gratis å omregistrere biler internt i familien?? Fra far til sønn, eller sønn til far??

E kje gratis nå lengre :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan arva på forskudd, men bila kan ikkje omreggas fra foreldre te barn gratis lengre, kun mellom ektefeller. Var vertfall slik for 4 år siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! D teltet hadde jo vært konge, siden d sånn pop-up greier, men d såg jo litt teit ud, haha: haha :

Kor du handla det 2 mannsteltet t 500 kr henne Robin ? Går der en luftmadrass inni det ?

Eg og trenge et nytt telt til Våler, å når eg va på XXL i helgå fant eg bare sånne gedigne til 3-4000 kr.....Stryga det, tenke eg då : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så ska t våler og hadde hatt plass t ett hjulsett med 17" ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger dekk? eg har 4stk 205 55 16 liggende som er brukbar en sesong til 500kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil ha dekkå mine : bråk :

Ligge dårlig ann me bilen te våler, har jo ikkje fått gjort noge av det eg sko...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja ser det for meg, ein gjeng sitte inni det teltet litt utpå quisten...hadde vert sjef :P

Men fint du fant deg "tak" øve hodet då :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja du får di jo t ein overkommelige pris, men og t d dobbelta av den som e rimeligast!!

Hvis du tenke på den te 399k så har den vært kollisjonsskada big time, mangle dokumentasjon, kilometerstand stemme garantert ikkje osv osv..... Må nok opp i 500-600k klassen (minst).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor du handla det 2 mannsteltet t 500 kr henne Robin ? Går der en luftmadrass inni det ?

Eg og trenge et nytt telt til Våler, å når eg va på XXL i helgå fant eg bare sånne gedigne til 3-4000 kr.....Stryga det, tenke eg då : smil :

Har isje kjøpt d ennå, men såg d på xxl sine hjemmesider:

http://www.xxl.no/villmarksliv/telt-fjellduk/telt/backpacker-2-1049747

EDIT: Ellers så ser eg og at Biltema har billige telt:

http://www.biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Telt/

Hvis du tenke på den te 399k så har den vært kollisjonsskada big time, mangle dokumentasjon, kilometerstand stemme garantert ikkje osv osv..... Må nok opp i 500-600k klassen (minst).

Åkei, såg isje så møye på an, bare på bildene... Men ja, då forstår eg jo prisen, syns d va någe billigt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en bedrift på Forus som er spesialister på Porsche. De kjører rundt i biler det står 993HJELP på :P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.