Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

vagcom anyone?

Ich habe her i Stavanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme d ;)

Kjøpt deg porsche nå?? Den som du linka te ett par sie bag?

993 'Carrera 4S ja, men blei ein med litt mer kilometer der dei store utgiftene allerede e tatt (clutch og toppoverhaling) :) Blir nesten for dumt å kjøpa ein med lav kilometer når eg ska bruka an te hveerdags og banekjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweeeeeeeet! Gralla Petter:D Kati ska du komma på besøk og visan frem? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweeeeeeeet! Gralla Petter:D Kati ska du komma på besøk og visan frem? :D

Tar ei stund før an e her, handla fra California igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med nyee bila, Kluge å Lønning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla me ny bil te dåkkår begge! Blir frekt dette her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) Blir ein kjedelige, men tidlaus fargekombo, ikkje heilt ulikt forrige bil med andre ord ;) (svart bil, svart skinn, Big Reds : smil :)

IMG_1760.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice petter! Då har du vel fått tebage lappen åg når du får bilen? Kor møye komme herligheten på me frakt avgifte osv?

Å får de så lurte så va det heilt sjef i us. Gidde ikkje skriva alt, då kan eg skriva evigt. Men høydepunktå va vegas, universal studios å lamborghini gallardo og ferrari f430 på bane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice petter! Då har du vel fått tebage lappen åg når du får bilen? Kor møye komme herligheten på me frakt avgifte osv?

Å får de så lurte så va det heilt sjef i us. Gidde ikkje skriva alt, då kan eg skriva evigt. Men høydepunktå va vegas, universal studios å lamborghini gallardo og ferrari f430 på bane.

Nice ferie det!!!

Komme på sånn circa nok, men ikkje så gale ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med biler te begge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sånn billigpakke med elgitar, forsterker og kabel. Den summer og knitrer helt forferdelig.... Er det kabelen eller gitaren det er noe feil med??

eller gitariseten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sånn billigpakke med elgitar, forsterker og kabel. Den summer og knitrer helt forferdelig.... Er det kabelen eller gitaren det er noe feil med??

eller gitariseten?

Kan godt ver det er kabelen som er problemet ja.. er mangen billigkabler der ute med dårlige plugger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) Blir ein kjedelige, men tidlaus fargekombo, ikkje heilt ulikt forrige bil med andre ord ;) (svart bil, svart skinn, Big Reds : smil :)

Kongebil:) Kunne godt tenkt meg en slik bare med bakhjulstrekk. Er det en amerikansk utgave, eller europeisk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongebil:) Kunne godt tenkt meg en slik bare med bakhjulstrekk. Er det en amerikansk utgave, eller europeisk?

Amerikansk, men er allerde bygd om til europeisk look ;) Carrera S har for små bremser :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut, skal ha en slik engang. Trenger ikke så stor bremser en Carrera S, den er jo lettere;) Den som står borti Oslo eller hva det var til 399, kjenner du til den? Er jo meget rimelig, nesten for billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut, skal ha en slik engang. Trenger ikke så stor bremser en Carrera S, den er jo lettere;) Den som står borti Oslo eller hva det var til 399, kjenner du til den? Er jo meget rimelig, nesten for billig?

Den har vært ALVORLIG kollisjonsskada og byggd opp igjen : eek : Har vært diskutert på Porsche Club Norge forumet, kjenner ikke til bilen personlig.

Er strengt tatt bare 50kg forskjell mellom S og 4S ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det måtte være noe sånn siden den lå så lenge...pen bil dog!

Mener å ha sett en rød 993 carrera S på Bryne, med BBS Le mans... DET var pent det....

50 kilo er litt det:)+ mindre uavfjæret vekt på hjula vettu, siden du har slike svære bremser hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brembo veie så og sei ingenting uansett størrelse, men ok, du har heilt rett i poengene dine :-) kjøp ein så får me se om det e forskjell ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brembo veie så og sei ingenting uansett størrelse, men ok, du har heilt rett i poengene dine :-) kjøp ein så får me se om det e forskjell ;)

Det skjer nok engang det,men nå må jeg bli ferdig med Audi 80`en min:p Men jeg vet da at det er forskjell på en lettere bil med bakhjulstrekk, det trenger man i grunnen ikke lure på i grunnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer nok engang det,men nå må jeg bli ferdig med Audi 80`en min:p Men jeg vet da at det er forskjell på en lettere bil med bakhjulstrekk, det trenger man i grunnen ikke lure på i grunnen.

Jepp, men det e og forskjell på å snakka om det og faktisk handla og :P hehe, men 80++ funke jo det og : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget gudd at den ekle lyden eg hadde i golfen på vei heim fra Våler så eg trudde va dymanoen, så eg trudde va g-laderen egentlig va 2 lause bolta på reimhjulet te vannpumpå, LETT:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men det e og forskjell på å snakka om det og faktisk handla og :P hehe, men 80++ funke jo det og : ja :

Ja nå er det jo ikke snakk om en uoppnåelig bil da, så om du tror at det er helt håreisende for en normal person å kjøpe en 993, så må du nok tro om igjen;)

Problemet mitt er at jeg nok måtte prioritert mellom 993 og RS2 og da er jeg for øyeblikket(har vært det leeenge) i tvil, to HELT forskjellige biler, men begge to er morsome biler på hver sitt hvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.