#11526 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som jobber på bil og maskin som vet om bilen min blir ferdig i morgen? står vel nede i lakkavdelingen grålig a6 avant med mercedes felger;) Har du fått deg nye hjul på bilen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11527 Skrevet Juli 6, 2010 Har du fått deg nye hjul på bilen nå? Jupp ligger bilder her litt kjedelige felger kansje, men eg begynner å like de godt selv nå var litt skeptisk i starten:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187635 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11528 Skrevet Juli 6, 2010 Jupp ligger bilder her litt kjedelige felger kansje, men eg begynner å like de godt selv nå var litt skeptisk i starten:)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187635 Ble jo enormt bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11529 Skrevet Juli 7, 2010 Eg kjørte en del på hundvåg, men det e vel litt langt for deg å kjøra! Når eg ska ut med den store så e bore og sola stranden fine plasser. Når eg hadde savagen, så hoppet eg bilen over meg selv en gang! Ganske kult. E ein fine plass te å lera seg te å hoppa med de bilene på hundvåg. Kan kontrolere bilen ganske greit i luften! Har du kjørt nitro bil før? D e jo isje langt å kjøra fra Åsen t Hundvåg;) Men sola straen ja, d va lurt! Jaffal nok plass å kjøra på der:) Har bare prøvd ein liden bil for maaaaaange år siden, dette e den fysste eg eige... Glede meg så ein liden onge t å få an i posten:) Har allerede planlagt ein del mods eg ska jør me an, hehe:D E jo ganske gøy å skru og! Hadde planer om å kjøba heilt nye bil i deler, men eg slo d fra meg når eg fant ud at eg heller kan kjøba brukt nå Va forresten innom Globy i går og fekk se Savagen for fysste gang, haha, an va jo faen meg svere jo: smil : Du får ble me ud å ralla litt ein dag då Jupp ligger bilder her litt kjedelige felger kansje, men eg begynner å like de godt selv nå var litt skeptisk i starten:)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187635 Syns de felgane blei flotte på den bilen Lasse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11530 Skrevet Juli 7, 2010 Koss legge eg selve klippet inn i innlegget? E d URL'en eller embed koden så ska inn i [VIMEO] [./VIMEO]? Fekk ingen av delene t å fønka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11531 Skrevet Juli 7, 2010 Sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11532 Skrevet Juli 7, 2010 Sånn Aha, bare d nummeret i URL'en ja, takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11533 Skrevet Juli 7, 2010 Gralla me råe bil forresten Eg har lagt nitrobil karrieren min på hyllå, har ikkje tid te alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11534 Skrevet Juli 7, 2010 Takk:) Nei, d va tiå då... har litt for mange dyre hobbier eg nå... Eller RC e jo isje dyrere enn ka du jør d t sjøl, men ein vil jo alltids ha mods, någe å skru på lissom, hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11535 Skrevet Juli 7, 2010 Takk:) Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, d komme automatisk ved bruk;) Nei, d va tiå då... har litt for mange dyre hobbier eg nå... Eller RC e jo isje dyrere enn ka du jør d t sjøl, men ein vil jo alltids ha mods, någe å skru på lissom, hehe:) Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, det komme nok av det automatisk ved bruk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11536 Skrevet Juli 7, 2010 Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, det komme nok av det automatisk ved bruk;) Hehe, sant nok:) (koffer har du lagt samme setning inn i quoten av mitt innlegg? hehe:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11537 Skrevet Juli 7, 2010 Hehe, sant nok:) (koffer har du lagt samme setning inn i quoten av mitt innlegg? hehe:p) Såd me mobilen, så "forsvant" det eg hadde skreve. Men ser jo nå kor d blei av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11538 Skrevet Juli 7, 2010 Såd me mobilen, så "forsvant" det eg hadde skreve. Men ser jo nå kor d blei av shit happens;) Eg komme nok t å ødelegga møye før eg bler skikkelig vande me an... og ennå mer når eg bler vande me an og utfordre sjebnen på hopp og diverse, hehe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11539 Skrevet Juli 7, 2010 Har Ford en "vag-com" kabel og "VCDS" eller kan jeg bruke min vanlige vag-com kabel og laste ned noe Ford program? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11540 Skrevet Juli 9, 2010 (endret) Då har eg hatt bilen min på skadesenteret til Møller. Blei påkjørt for någen veger si. Ein liten skade på bakfangeren. Ser ut til å være gjort ein skikkelig jobb. Godt fornøyd. Skryt til den som tok seg av bilen min Det var til og med nyvaskt bil og det var skifta ei pære i eine baklykta. Tommel opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11541 Skrevet Juli 10, 2010 Da håper jeg ikke dette er din... http://www.aftenbladet.no/lokalt/gjesdal/1231514/Kraftig_kollisjon_ved_Oltedal_uskadd_18-aaring_hadde_flaks.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11542 Skrevet Juli 11, 2010 Da håper jeg ikke dette er din... http://www.aftenbladet.no/lokalt/gjesdal/1231514/Kraftig_kollisjon_ved_Oltedal_uskadd_18-aaring_hadde_flaks.html Nei min e liga heile ennå. Eg har nok og någen år meir på baken enn han så kjørte der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11543 Skrevet Juli 12, 2010 Snakkes om 14 dager, Ayia Napa vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11544 Skrevet Juli 12, 2010 Ikkje feil Selle, kos deg (nesten) ihjel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11545 Skrevet Juli 12, 2010 Argh, nå må eg bytta ruda på passaten.. Våkna opp på søndag morgen og då va dar ei stor sprekk ca. 30-40cm lang rett i syns felte.. Tippe vekta på takboksen kanskje kan ha ng me det å gjer... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11546 Skrevet Juli 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11547 Skrevet Juli 13, 2010 Nice! Kan få t mye rart me biltema lakk tydligvis.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11548 Skrevet Juli 13, 2010 Haha.. jolly film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11549 Skrevet Juli 13, 2010 Løgnas! keffor polerte han bare iche opp kantane å fekk ein lakkerer tå ta sentere? tard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11550 Skrevet Juli 13, 2010 For du ser vel han ikkje ville ha blanke kanta? svart e jo faktisk d motsatta av blanke, så her e d vel du så e tarden heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...