Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Noen som jobber på bil og maskin som vet om bilen min blir ferdig i morgen? :o står vel nede i lakkavdelingen grålig a6 avant med mercedes felger;)

Har du fått deg nye hjul på bilen nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjørte en del på hundvåg, men det e vel litt langt for deg å kjøra! ;) Når eg ska ut med den store så e bore og sola stranden fine plasser.

Når eg hadde savagen, så hoppet eg bilen over meg selv en gang! Ganske kult. E ein fine plass te å lera seg te å hoppa med de bilene på hundvåg. Kan kontrolere bilen ganske greit i luften!

Har du kjørt nitro bil før?

D e jo isje langt å kjøra fra Åsen t Hundvåg;) Men sola straen ja, d va lurt! Jaffal nok plass å kjøra på der:)

Har bare prøvd ein liden bil for maaaaaange år siden, dette e den fysste eg eige... Glede meg så ein liden onge t å få an i posten:) Har allerede planlagt ein del mods eg ska jør me an, hehe:D

E jo ganske gøy å skru og! Hadde planer om å kjøba heilt nye bil i deler, men eg slo d fra meg når eg fant ud at eg heller kan kjøba brukt nå:P

Va forresten innom Globy i går og fekk se Savagen for fysste gang, haha, an va jo faen meg svere jo: smil :

Du får ble me ud å ralla litt ein dag då:)

Jupp ligger bilder her litt kjedelige felger kansje, men eg begynner å like de godt selv nå var litt skeptisk i starten:)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187635

Syns de felgane blei flotte på den bilen Lasse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss legge eg selve klippet inn i innlegget? E d URL'en eller embed koden så ska inn i [VIMEO] [./VIMEO]? Fekk ingen av delene t å fønka...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ;)

Aha, bare d nummeret i URL'en ja, takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralla me råe bil forresten :)

Eg har lagt nitrobil karrieren min på hyllå, har ikkje tid te alt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:)

Nei, d va tiå då... har litt for mange dyre hobbier eg nå... Eller RC e jo isje dyrere enn ka du jør d t sjøl, men ein vil jo alltids ha mods, någe å skru på lissom, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:)

Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, d komme automatisk ved bruk;)

Nei, d va tiå då... har litt for mange dyre hobbier eg nå... Eller RC e jo isje dyrere enn ka du jør d t sjøl, men ein vil jo alltids ha mods, någe å skru på lissom, hehe:)

Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, det komme nok av det automatisk ved bruk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge ikkje jørr mods for å skru på rc, det komme nok av det automatisk ved bruk;)

Hehe, sant nok:)

(koffer har du lagt samme setning inn i quoten av mitt innlegg? hehe:p)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant nok:)

(koffer har du lagt samme setning inn i quoten av mitt innlegg? hehe:p)

Såd me mobilen, så "forsvant" det eg hadde skreve. Men ser jo nå kor d blei av :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såd me mobilen, så "forsvant" det eg hadde skreve. Men ser jo nå kor d blei av :P

shit happens;) Eg komme nok t å ødelegga møye før eg bler skikkelig vande me an...

og ennå mer når eg bler vande me an og utfordre sjebnen på hopp og diverse, hehe: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Ford en "vag-com" kabel og "VCDS" eller kan jeg bruke min vanlige vag-com kabel og laste ned noe Ford program?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg hatt bilen min på skadesenteret til Møller.

Blei påkjørt for någen veger si. Ein liten skade på bakfangeren.

Ser ut til å være gjort ein skikkelig jobb. Godt fornøyd. Skryt til den som tok seg av bilen min :)

Det var til og med nyvaskt bil og det var skifta ei pære i eine baklykta.

Tommel opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakkes om 14 dager, Ayia Napa vente :full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje feil Selle, kos deg (nesten) ihjel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh, nå må eg bytta ruda på passaten.. :( Våkna opp på søndag morgen og då va dar ei stor sprekk ca. 30-40cm lang rett i syns felte.. :( Tippe vekta på takboksen kanskje kan ha ng me det å gjer... Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Kan få t mye rart me biltema lakk tydligvis.. Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løgnas! keffor polerte han bare iche opp kantane å fekk ein lakkerer tå ta sentere? tard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp:

For du ser vel han ikkje ville ha blanke kanta? svart e jo faktisk d motsatta av blanke, så her e d vel du så e tarden :nana:

heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.