#11601 Skrevet Juli 19, 2010 Kor får eg tag i 12 kant 8mm pipe ? biltema hadde isje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11602 Skrevet Juli 19, 2010 Kor får eg tag i 12 kant 8mm pipe ? biltema hadde isje Lera deg å leita.... http://biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Kombinasjonsnokler-og-piper/Lose-piper-38/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11603 Skrevet Juli 19, 2010 Haha.. må vær dårlig utstyr her i skien ;P.. Va faktisk 3 mann fra biltema for å leida itte de =) de har sikkert isje fagbrev! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11604 Skrevet Juli 19, 2010 På linken din te biltema står det: Av CrV-stål. 3/8" firkantfeste. 6-kants Round Corner®- fatning. Sko ikkje du ha 12kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11605 Skrevet Juli 19, 2010 Mulig du syns det, smaken er som baken vettu...Dette blir jo og veldig tyskerstuk, noe som ofte er litt ekstremt for nordmenn... But, I like it... Nå va det heller ikkje noe hint te Berentsen om å kjøba de, han har eg gitt opp for lenge siden... Merke fort når folk ikkje e lystne, men då e det bedre å sei det rett ud... RMane mine går på Rallyen når eg begynne å skru på den, greit at det ser ut som ein tøffe bil mens ein skrur, hjelpe godt på motivasjonen det E spent på om de blir bra på den... Derfor eg sa missforstå mg rett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11606 Skrevet Juli 19, 2010 Heller bruga pengene på einer golfen Va nettopp i løå der Rally golfen din står. Må se å få gang på ann. Ikkje så mye igjen hehe. Synd å la den flotte bilen støva ner. Får se ka det blir te, har planer om litt skruing i September med ein godgjeng så har sagt seg villige te å hjelpa, kan bli artigt.. Øl, skruing og pisspreik Derfor eg sa missforstå mg rett;) Forstod deg heilt rett eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11607 Skrevet Juli 19, 2010 Får se ka det blir te, har planer om litt skruing i September med ein godgjeng så har sagt seg villige te å hjelpa,kan bli artigt.. Øl, skruing og pisspreik Forstod deg heilt rett eg Det øvertse der hørtes litt intresant ud;) Men godt at du forstod at du missforsto meg rett å ikkje missforsto det du forsto:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11608 Skrevet Juli 19, 2010 Stussa og på det!.. På linken din te biltema står det: Av CrV-stål. 3/8" firkantfeste. 6-kants Round Corner®- fatning. Sko ikkje du ha 12kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11609 Skrevet Juli 19, 2010 På linken din te biltema står det: Av CrV-stål. 3/8" firkantfeste. 6-kants Round Corner®- fatning. Sko ikkje du ha 12kant? Nei, ka faen. liv i deg åg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11610 Skrevet Juli 19, 2010 Det øvertse der hørtes litt intresant ud;)Men godt at du forstod at du missforsto meg rett å ikkje missforsto det du forsto:nana: hehe...ja ikkje sant! Du ska få invitasjon når den tid komme, så kan du få ta med G60en din så me har ein mal Lera deg å leita.... http://biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Kombinasjonsnokler-og-piper/Lose-piper-38/ Trodde me hadde diskutert dette før? Va det ikkje sånn at de ikkje hadde 12 kant? Eller huske eg feil, va det 10 kant de ikkje hadde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11611 Skrevet Juli 19, 2010 Nei, ka faen. liv i deg åg? nja litt. såg skikkeli drid ud den turen te usa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11612 Skrevet Juli 19, 2010 nja litt. såg skikkeli drid ud den turen te usa. Ja, va skiielikt ekkel tur. Godt d bare va 2 uke: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11613 Skrevet Juli 20, 2010 Biltema har 12-kant, ikkje 10-kant som på OZ. Og ja, ser teksten ikkje stemme, men Biltema har vel omtrent fått seg verdens dårligaste hjemmasia itte dei la om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11614 Skrevet Juli 20, 2010 Eg låne mest sannsynlig hjem en tepperenser i morgen, så hvis någen har någe de sko hatt rensa så e eg i verkstedet mitt nesten heile dagen i mårå. bare å ringa hvis du vil svippa oppom ein tur. 901 08 169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11615 Skrevet Juli 20, 2010 Folkens.. ska fra skien til ålgård om 1 og en halv uke.. Om noen trenger frakt av noge. Og tilbake den helgen til skien igjen. a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11616 Skrevet Juli 20, 2010 Ska eg fuga 2 gange på felgane e isje d tryggast? Kor lenge ska eg venta før eg fuge neste fuga då ? 8 min så d står på tec7'n på øveflade herding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11617 Skrevet Juli 20, 2010 Haha... Tyssen... slide du? http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10079945 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11618 Skrevet Juli 20, 2010 kjell: eg seie bare Tysse-leiren vil snu alle steiner ^^ Andrew: fug 2 gonge ja men usikker på tiå, vent nogen timer å fug ijen Historisk om Tysse frikjennes its gonna be legen... wait for it.... dary! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11619 Skrevet Juli 20, 2010 Ja eg tar d imårå tiligt tack .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11620 Skrevet Juli 20, 2010 Skjer det no morsomt i Stavanger-distriktet mellom 5. og 16. august? Vurderer en liten roadtrip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11621 Skrevet Juli 21, 2010 tja her er noe som skjer i det tidspunktet.. mye fotturer iallefall, det skal de ha.. http://www.regionstavanger.com/no/HVA-SKJER/Alle-arrangement/?FromDate=05.08.2010&ToDate=15.08.2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11622 Skrevet Juli 21, 2010 Noen som trenger?? http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=23205757 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11623 Skrevet Juli 21, 2010 Haha! Koffer isje bare hiva dritten? Dår e jo ingen så vil ha den der ubrukelige greiå ligavel... Folk legge så møye rart ud på finn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11624 Skrevet Juli 21, 2010 Skjer det no morsomt i Stavanger-distriktet mellom 5. og 16. august? Vurderer en liten roadtrip... Jepp, har ferie!!! Så hvis du kommer da så regner jeg med at du kommer å griller en dag? Og så kan vi ta et photoshoot med de svarte passatene våres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11625 Skrevet Juli 21, 2010 Hørte eg grilla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...