#1176 Skrevet August 28, 2008 jeg og skal på fest på jobben.. men ser hva som skjer etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet August 29, 2008 Siden jobben er en fest, så tror jeg at jeg skal holde meg hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet August 29, 2008 Siden me har ein så fin off topic tråd her, så kan eg jo spør her. Ka ligge i ordet "dubs" egentlig? Har alltid lurt på ka det e, men har liksom ikkje heilt fått samenhengen enda. Har forstått det har noe med gamle Vw å gjøre, eller er jeg helt på jordet her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet August 29, 2008 Trodde d var den engelske måten å si VW (vee tubbelju) på en måte... vdub eller noe... Dubs i flertall... Godt mulig jeg er helt på jodet men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet August 29, 2008 Det er vel svære kromfelger som kalles dub (s) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet August 29, 2008 Ok. My bad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet August 29, 2008 Det er vel svære kromfelger som kalles dub (s) Men opprinnelsen er fra VW Boble som de kalte for V dub 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet August 29, 2008 Godt å se at det ikkje bare e eg så ikkje heilt vett koffor folk bruke det ordet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet August 29, 2008 Godt å se at det ikkje bare e eg så ikkje heilt vett koffor folk bruke det ordet! Det e slæng fra VW som uttales "viidubbelvju" som igjen har blitt "v'dub" eller bare "dub" "Yo Ho, where's my dub?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet August 29, 2008 "If you aint rubbin` you ain`t dub`n" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet August 29, 2008 Got that right 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet August 29, 2008 Lahuu-sehøør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet August 29, 2008 Kluge: fekk du meldingen min eller har du bytta nummer???? the grill is in my car and ready for you mister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet August 30, 2008 Ke ti ska me ha sesong avsluttning? e greit å setta ein dato, sånn flest kan stilla å blir d noge av tepperensere opplegge me hadde tenkt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet August 30, 2008 Ke ti ska me ha sesong avsluttning? e greit å setta ein dato, sånn flest kan stilla å blir d noge av tepperensere opplegge me hadde tenkt på? Sesongavslutning?? Det er da ikke noe turnlag du er medlem av her Christer.. Bilsport kjører hele året.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet August 30, 2008 Vi har jo vårmønstring, kan jo også ha ei høstmønstring.. Søndag 5 oktober? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet August 30, 2008 Eg e me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet August 30, 2008 Det e jo lokallagsdag men e me eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet August 30, 2008 Eg e me på alt som e gøy, og eg tror den datoen e ledige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet August 30, 2008 Sesongavslutning?? Det er da ikke noe turnlag du er medlem av her Christer.. Bilsport kjører hele året.. MUaaaaahahahahahahahahahahaha Gul!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet August 30, 2008 Sesongavslutning?? Det er da ikke noe turnlag du er medlem av her Christer.. Bilsport kjører hele året.. hehe... Men Tyssen va medlem av et turnlag før så det henge sikkert igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet August 30, 2008 e d iche meg å deg øyvind så ska ha opp visning i spagatar å sånn eg e flinke på å rollakråga men blir fort sleden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet August 30, 2008 (endret) Høstmønstring ? Hørtes fint ud det...Passaten med eier, e me på alt så e tøft, å gjelde bil !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet August 30, 2008 Ke det går i ? Ke me e me på ? Høstmønstring ? Hørtes fint ud det...Passaten, med eier e me på alt så e tøft å gjelde bil !!!! Fant eieren av Passaten på youtube Ser at han e med på alt http://www.youtube.com/watch?v=puE9Rt-x_Aw&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet August 30, 2008 (endret) HAHA Doffer...Takk for den !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...