Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kor mye blei d på din då petter?

100hk for lite :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P nice.. nertrimma .. må få igjen penga av staten då for å vær miljøbevist!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P nice.. nertrimma .. må få igjen penga av staten då for å vær miljøbevist!

Nesj, då e det jo trimmepotensiale, va litt redd for at eg ikkje sko få ta ut mer effekt enn det an kom med og nå e det jo mulighet for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Bolero felger, kan veldig godt stemme eg har kjørt forbi deg, har vært nogen turer på hana :)

Da var det nok deg eg såg når eg holdt påi hagen. :)

Får vel publisera det her og då:

EG SKA BLI PAPPA!!! : smil : Termin midten av mars, glede meg! :)

Gratulere så meget. :)

Ja, sian alle andre publisere så....

EG SKA BLI PAPPA EG AU! Hehe.. Termin i slutten av mars faktisk! Me pulte nesten på samme tiå!! Hehe.. :P

Gratulere til deg og. Kjekt dere kommer etter.

Kall an ka du vil, an møtte ihvertfall opp i motsetning te alle dåkker andre sløvpeisar! : pisk :

Hadde eg vist om det før det var for seint hadde eg nok tatt turen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde eg vist om det før det var for seint hadde eg nok tatt turen. :)

Takk for gratulasjon, og neste gang det skjer noe i distriktet ska eg prøva gi beskjed på forumet tidligare sånn at flerre får det med seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gratulasjon, og neste gang det skjer noe i distriktet ska eg prøva gi beskjed på forumet tidligare sånn at flerre får det med seg :)

Det høres godt ud. :)Følger ikke så mye med rundt lengre på ka som sjer. Når eg var yngre fikk du jo med deg alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen som vett koss en original 2.2 AAN takle E85? Eventuelt om d går an å "tynna" ut bensinen me e85?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bare bytta sånn uten å gjør någe funke dårlig. Ska du kjøra på E85 så må du gi 30% mer drivstoff for at det ska funke. Så det vil ikkje gå godt med mindre du endre på oppsettet ditt. Tynne ut bensinen kjenne eg ikkje te.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vett andre så har kjørt me nogen prosent me e85 oppi tanken.. FØnke d seie de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte med 50% / 50% E85 & 99racing på s2en ifjor uten ett feilslag. Noe bedre effekt følte jeg det var også.... også lukta det mye bedre etter bilen :full:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) E der nogen mulighet for å få hjernen te å gi mer bensin? Eller må bensinchippen byttas?

kjørte med 50% / 50% E85 & 99racing på s2en ifjor uten ett feilslag. Noe bedre effekt følte jeg det var også.... også lukta det mye bedre etter bilen :full:

Hehe, passe på å ha bil bak deg da, også ta et godt pådrag før promillekontroll : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :) E der nogen mulighet for å få hjernen te å gi mer bensin? Eller må bensinchippen byttas?

Hehe, passe på å ha bil bak deg da, også ta et godt pådrag før promillekontroll : rolleyes

bensintrykket ditt blir regulert utifra ett grunntrykk + ladetrykk ved pådrag.

for og øke fuel så må du inn med en justerbar regulator. Men skal man begynne og skru på det anbefales en bredbåndslamda så du vet at den ikke går for fett eller motsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller man kan la vær å tukle og bare kjøre på 98 :P

Er det effekt eller driftsøkonomi du er ute etter (det er vell ingenting som heter driftsøkonomi i en S6) :P ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller man kan la vær å tukle og bare kjøre på 98 :P

Er det effekt eller driftsøkonomi du er ute etter (det er vell ingenting som heter driftsøkonomi i en S6) :P ??

Tjaa, begge deler : rolleyes

Takk for alle svar iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helgå nå så kjørte BMWCCN på Våler, resultat: Ein stk. M6 på taket. Uten forsikring for banekjøring så blei det ein dyre lerepeng ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helgå nå så kjørte BMWCCN på Våler, resultat: Ein stk. M6 på taket. Uten forsikring for banekjøring så blei det ein dyre lerepeng ;)

Den e leie.. men har sikkert råd te å fixan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen link med bilder/film?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen link med bilder/film?

Nope, sånne ting pleie jo å bli dyssa ned itte treff men kanskje det står noe på bmw forumene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen har du fått det med deg då? Kjenning?

Jepp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenning som taka eller kjenning som har vert der? Håpe det siste! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.