#12151 Skrevet September 13, 2010 Kjenning som taka eller kjenning som har vert der? Håpe det siste! Kjenne ingen så har råd te sånn bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12152 Skrevet September 13, 2010 Någen så he lyst på et godt Golf 2 TDI prosjekt??? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195350 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12153 Skrevet September 13, 2010 Petter sjekk signaturen til Oddgeir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12154 Skrevet September 13, 2010 '86 911 TT, Nice Oddgeir! Synd den Golfen ikkje hadde syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12155 Skrevet September 13, 2010 Petter sjekk signaturen til Oddgeir '86 911 TT, Nice Oddgeir! Synd den Golfen ikkje hadde syncro Akkorat nå tar nok Porschen seg best ud i signaturen, sprekkt oljekjøler+varme grenrør=brann: mad : Men fekk sløkkt fort:) He jo enn me firahjulstrekk au hvis det va d, ska få Golfen på kjøbe;); http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24170071 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12156 Skrevet September 13, 2010 Akkorat nå tar nok Porschen seg best ud i signaturen, sprekkt oljekjøler+varme grenrør=brann: mad : Men fekk sløkkt fort:) Uff, kjipavigå He jo enn me firahjulstrekk au hvis det va d, ska få Golfen på kjøbe;);http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24170071 Aaaaaalt for stor og tung te det eg planlegge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12157 Skrevet September 14, 2010 Nytt leketøy inn i høststormene! Utrolig kjekk i heftige bølger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12158 Skrevet September 14, 2010 Kjekk sak Øivind! Når inviteres det til fisketur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12159 Skrevet September 14, 2010 Den varte jo stilige Øyvind! Når skal vi ut å fiske?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12160 Skrevet September 14, 2010 Jetta Syncro ø.kj. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2084627 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12161 Skrevet September 14, 2010 Mellom 16.30 og 17.30 idag står den nye A7 utstilt her hos okke. Blir ikje lansert før i November så hvis någen vil sjå ann før det så e det bare å stikka turen innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12162 Skrevet September 14, 2010 Mellom 16.30 og 17.30 idag står den nye A7 utstilt her hos okke. Blir ikje lansert før i November så hvis någen vil sjå ann før det så e det bare å stikka turen innom. er sykmeldt Siste uke torsdag var bilen i Arendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12163 Skrevet September 14, 2010 Golf 1 "GTD" tesalgs (ombyggd, ikkje godkjent) Spesiellt interessant det sista avsnittet: "Har også med papirer som sier hva Møller krever for å godkjenne bygget og det er en inspeksjon av bremsene" Link til annonse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12164 Skrevet September 14, 2010 Kjekk sak Øivind! Når inviteres det til fisketur? Takker, fisketur blir det nok snart du vel kan hente meg i den nye bilen din, så er vel det i boks Den varte jo stilige Øyvind! Når skal vi ut å fiske?!?!?! Takker, se svar over frister med tur i Peugot også :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12165 Skrevet September 14, 2010 Takker, fisketur blir det nok snart du vel kan hente meg i den nye bilen din, så er vel det i boks Må bare få skiltene i orden først, fekk mangellapp på det justerbara senkesettet (bilen MÅ ver original siden det e USA import). Jobbe med saken å skaffa originalt understell te etterkontrollen, og så bytte eg rett tebake igjen ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12166 Skrevet September 14, 2010 Takker, fisketur blir det nok snart du vel kan hente meg i den nye bilen din, så er vel det i boks Takker, se svar over frister med tur i Peugot også :D Haha... Jada, gjer det sikker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12167 Skrevet September 14, 2010 selger mine W12 felger http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=195421 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12168 Skrevet September 14, 2010 Kjekk sak Øivind! Når inviteres det til fisketur? Åja så min båt er ikke fin nok lenger;) Jetta Syncro ø.kj. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2084627 hehe kjedeligt å sykla på jobb nå som du har fått lappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12169 Skrevet September 14, 2010 Åja så min båt er ikke fin nok lenger;) hehe kjedeligt å sykla på jobb nå som du har fått lappen? Klart an e god nok Går fint det, e jakten på prosjekt TD så har starta Har funne ut kass turbo eg går for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12170 Skrevet September 14, 2010 Komme du te å fullføre dette prosjektet då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12171 Skrevet September 14, 2010 Klart an e god nok Går fint det, e jakten på prosjekt TD så har starta Har funne ut kass turbo eg går for Høres bra ut petter. spent på om du får det til med vnt turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12172 Skrevet September 14, 2010 Komme du te å fullføre dette prosjektet då? Spørs om eg får begynt Kjøpa ur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12173 Skrevet September 14, 2010 Komme du te å fullføre dette prosjektet då? Det kommer jo heilt an på ka tid han mister lappen igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12174 Skrevet September 14, 2010 Det kommer jo heilt an på ka tid han mister lappen igjen:p Har an ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12175 Skrevet September 14, 2010 Har an ennå! Det er sikkert bare flaks: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...