Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Om eg sa noge gale nå eller... Hallo, alt e søren isje seriøst så blir sagt her inne då Øyvind... Eg har litt håve sjøl om dokke isje sko tru det !!!! HAHA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, dette skiltet va någe uklart.. :D

weakbridge.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, folkens då har eg muligens ett lide tilbud for helgå. Bedrive storrydd i garasjen denne ugå å i den anledning så lurte eg på om eg sko invitera te enn aldri så liden garasje-fest/grilling. Einaste så e minus e at der e ikkje altfor goe plass i garasjen, så me må nok begrensa det te bare medlemma (avhenge av kor mange så vil komme) Det andra minuset e at der heller ikkje e plass te altfor mange bila i gården/gadå mi.

Dette e litt avhengigt av ver/temperatur så me må meste se det litt ann. Ka seie folket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan så kult, garasje fest e jo alltid ein hit...ska i bryllup i helgå, så det utgår for min del denne gangen og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D utgår for meg og.. sitte nå ute i nordsjøen. komme isje hjem før neste fredag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes intressant ut. De har jo meldt pisse ver te helgå trodde eg, men det regne vel ikkje inne i garasjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh, det hørtes faktisk jækla kult ut, Kluge!

Men eg e i Kr. Sand i helgå...ta det neste helg heller:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes intressant ut. De har jo meldt pisse ver te helgå trodde eg, men det regne vel ikkje inne i garasjen ;)

nja, har vel egentlig meldt sånn begge deler. Er ikke regnet som er problemet, heller tempearturen. Kjedelig å sitte i en garasje med null varme når det er 10 grader ute.

Gir lyd i mårå ke det bler te, virke som det e mange det ikkje passe for...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her prøver vi så godt vi kan å dille opp bilene våre, legge oss så nært kanten vi bare tørr for å få det rette stuket uten at vi faller ned i avgrunnen "harry" (selv om det sikkert er mange som syns vi allerede har kommet dit). Timer og tusenlapper sitter til enhver tid løst hvis sjansen byr seg, og det siste vi ønsker er åpen "dissing" av kreasjonene våre.

Men i dag var det min tur til å få dette "slengt i tryne". I lønsjpausen idag var det ei som presterte å si til meg "du har en sånn nusselig bil" :confused::confused:

Måtte prøve så godt jeg kunne å forklare grensen mellom mitt syn på bilen og "nusselig", men det var ikke mye å henter hos henne...

Må jeg rett og slett kvitte meg med bilen nå?? :o

Jeg vet den har en viss "konebil"-faktor over seg, men jeg prøver så godt jeg kan å maskulinisere den.

Får håpe jeg får sove i natt. :P:p

----------------------------------------------------------

Jeg kan ikke komme på noe garasjeBBQ, tyvär...

----------------------------------------------------------

Noen som vet hvem som har kjøpt en grå TT cab, ST36999 i sandnes??

Har bare vært 5 eiere de siste 13mnd'ene, meg inkludert :P

-JM-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har egentlig planer lørdag, men det kan se ut som om de går ut pga det er så få som kan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det foresten noen som har ideer om hvor vi kan ha lokallagstreffene uten å bli våte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde våre konge det Kluge, men eg kan dessverre heller isje, denne helgå !!! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Portene på Kvadrat har forresten vært oppe ganske mange søndager i det siste har eg sett..

Så kan hende vi er heldige på søndag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser til Krakow med nye jobben i helga, så da blir det fest og fyll på meg, men desverre ikke garasjefest og lokallagstreff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e lett me på ein garasjefest:) Eg har forresten någe så e ditt eg Kluge... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg reiser til Krakow med nye jobben i helga, så da blir det fest og fyll på meg, men desverre ikke garasjefest og lokallagstreff.

Heldig du, går glipp av denne turen da eg e på Heidrun å vimser. God tur.

Garasje fest hadde eg lett blitt med på men e til sjøs:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.