Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Prøvde å ringa UMS igår, men ingen så tok an. Men kjøre innom itte jobb imårå uansett. Så ser eg ka de har tid te. Ka ti e det de åpne der ude 3-4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne 15:30, ikkje kommt ut informasjon ennå om det skjer noe i mårå :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne 15:30, ikkje kommt ut informasjon ennå om det skjer noe i mårå :(

Kor komme den informasjonen ud hen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper at jeg endelig få interfju i morra etter jeg ringte han :). så er det kanskje endelig å skrue på VW igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ringa UMS igår, men ingen så tok an. Men kjøre innom itte jobb imårå uansett. Så ser eg ka de har tid te. Ka ti e det de åpne der ude 3-4?

Der blir dyno neste torsdag de tar langhelg fra torsdagen av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, faktisk så var vinterhjula på her i gården au.. Og justert opp 3cm framme... Så ville de ikje justera seg opp lenger, så kan vell sei at eg maksa ann.. Hehe.. Bag så va ann faktisk høg me vinterhjul på så det blei ikje justert ngn ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der blir dyno neste torsdag de tar langhelg fra torsdagen av..

Mulig bilen blir klar til da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen... då va skrabhandleren på ganddal nersnødd :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var intresant ä kjøre opp husabergbakken i dag med bakhjulstrekk og sommerdekk. Regner med å sende budbil etter vinterhjula når eg skal ned igjen:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Madammen måtte inn te forhandleren å hente vinterjulå te skodaen min. Snodigt ver!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jett kem som måtte kjøra bilen som sto uten vinterdekk i dag......

Jaja, quattro og sommerdekk er gøy det også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e d bare å vente på plussgradene og plutselige minusgrader om natten slik at vi har stålis om morningen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syting :P

To hjul i trafikken i mørket gikk gulle godt i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var det som sutra om hvorfor jeg la om til vinterdekk på mandag? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare eg så smile fra øyra te øyra????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk kontroll i Dusavigå i dag, borte med Seawell bygget (eg kjørte kånebil igjennom heldigvis ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Køøøøøøøøøøøøøøøøøøene utfor dekksjappene, haha!!! Eg får ta meg ein tur og stilla meg i kø i mårå eg... Gidde isje å stå ude å frysa på fingrane sjøl, når andre kan gjør d for meg t ein 300lapp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Køøøøøøøøøøøøøøøøøøene utfor dekksjappene, haha!!! Eg får ta meg ein tur og stilla meg i kø i mårå eg... Gidde isje å stå ude å frysa på fingrane sjøl, når andre kan gjør d for meg t ein 300lapp:)

E du blitt fisefine? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E du blitt fisefine? :P

Hehe, jepp:) Du kan få den 3hundre lappen du om du gidde å jør d for meg:p

Hein har alltid vært greie og latt meg stå på jobben ans og hjulpe meg. Der e dår luft og alt, så då jør eg d sjøl. Men han svare isje på mellingar nå, så då får eg ta d på ei dekksjappa...

Ska t østlandet på mandag, så må bare få d gjort før eg reise...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjør det på jobb hos meg i dag :) Korti passe det for deg? (kånå ska ha heila huset fullt med venninner, så då rømme eg!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjør det på jobb hos meg i dag :) Korti passe det for deg? (kånå ska ha heila huset fullt med venninner, så då rømme eg!)

Sweet:)

Eg e jo ferige på jobb sånn 4 ish, åsså ska eg bare få i meg middag, så e eg i grunn ledige:)

Ska eg bare svippa innom t deg å henta deg, eller ska du potla me din egen bil og?

Har du skikkelige jekk du? For eg har bare sånn jallajekk (den originale dritten)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.