#13026 Skrevet Oktober 26, 2010 E på østlandet fram t fredag eg, så hvis dår e någe du ska ha me deg hjem, så bare gi beskjed, så lenge d isje e någe stort:) Hehe... Tror ikkje der e plass i s3en hvis det e den du har med deg. Eller, kanskje hvis du ikkje har någe annet i bagasjen din. Må bare få avklart litt ting først så snakkes me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13027 Skrevet Oktober 26, 2010 vinter stage 1 gjennomført. torsdag er det stage 2. beslutta i dag å ta ut begge katalysatorene og mellomdemperne. hører jo ingenting fra motoren . så bra at jeg har eksosmaskin på jobb :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13028 Skrevet Oktober 26, 2010 Hehe... Tror ikkje der e plass i s3en hvis det e den du har med deg. Eller, kanskje hvis du ikkje har någe annet i bagasjen din. Må bare få avklart litt ting først så snakkes me! Ah, nei d e S3'en eg kjøre... og bagasjerommet e fullt, hehe:) Ka e d du ska kjøba i tilfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13029 Skrevet Oktober 26, 2010 Hvor lenge er du der? Opp og ned på dagen? Reiser Onsdag morning å kommer hjem Torsdag ettermiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13030 Skrevet Oktober 26, 2010 Dag Ivar, her e motor så garantert falle i smak 2.4 turbodiesel VW motor (brukt i Volvo, D24T) Når me snakke om motora Eg rekke opp te der d står Caterpillar på kontrollpanele Å litt slitt kam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13031 Skrevet Oktober 26, 2010 Småtteri iforhold til de B&W MAN motorene jeg er borti, bare turboene er 2 meter i diameter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13032 Skrevet Oktober 27, 2010 Er det tilfeldigvis noen her som har et høyre blinklys til en 1998 Passat (3b) liggende som dem vil bli kvitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13033 Skrevet Oktober 27, 2010 people! i got a new job! signerer kontrakten i morra! takk til dag ivar torgersen og kjell roulund som hjelpte meg masse!!! 2 dager før prøvetiden er over på gammle jobben (så slipper jeg 3 månader oppsigelsestid). damn jeg er så lykkelig!!! nå gleder jeg meg på skattelisten 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13034 Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13035 Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis Sören!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13036 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulerer Søren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13037 Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis me ny jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13038 Skrevet Oktober 27, 2010 people! i got a new job! signerer kontrakten i morra! takk til dag ivar torgersen og kjell roulund som hjelpte meg masse!!! 2 dager før prøvetiden er over på gammle jobben (så slipper jeg 3 månader oppsigelsestid). damn jeg er så lykkelig!!! nå gleder jeg meg på skattelisten 2011 Gratulerer hvor du har fått jobb? møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13039 Skrevet Oktober 27, 2010 Herzlichen Glückwunsch zu Ihrem neuen Job 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13040 Skrevet Oktober 27, 2010 Någen som ska eller kjenne någen så ska ein tur øve fjellet neste uke eller en gang ikke så lenge etter det? Har en motor jeg skulle ha fått henta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13041 Skrevet Oktober 27, 2010 takk alle sammen. Audi på Forus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13042 Skrevet Oktober 27, 2010 takk alle sammen.Audi på Forus Gratulerer med ny jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13043 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulera Søren !!!! Da er vi kollega.....Værtfall innen konsernet. Hehe ;D Når starter du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13044 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulera Søren !!!!Da er vi kollega.....Værtfall innen konsernet. Hehe ;D Når starter du ? har 14 dager oppsigelsestid. så tenker om 2 uker da . vil jo ikke kaste vek halv skatt i novembern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13045 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulerer Søren, va bra det ordna seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13046 Skrevet Oktober 27, 2010 people! i got a new job! signerer kontrakten i morra! takk til dag ivar torgersen og kjell roulund som hjelpte meg masse!!! 2 dager før prøvetiden er over på gammle jobben (så slipper jeg 3 månader oppsigelsestid). damn jeg er så lykkelig!!! nå gleder jeg meg på skattelisten 2011 Gratulerer Sören! Bare hyggelig å kunne hjelpe.. Lykke til i den nye jobben! Vi får sjenke deg på julebordet da og få noen tyske gloser ut over kvelden.. Det kan bli morsomt! HAHA.. Neida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13047 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulerer så masse Søren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13048 Skrevet Oktober 27, 2010 Grattis Sören:) Hvilken stilling er det du skal begynne i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13049 Skrevet Oktober 27, 2010 Gratulerer Sören! Bare hyggelig å kunne hjelpe.. Lykke til i den nye jobben! Vi får sjenke deg på julebordet da og få noen tyske gloser ut over kvelden.. Det kan bli morsomt! HAHA.. Neida.. du vil ikke drikke med meg du . jeg snakka masse tysk til meg sjøl når jeg ikke få noen til på jobb, kanskje du hører det på delelager en dag da . på gammle jobben i arendal (vw/audi) var vi hver julebord på hotell med show etc. er det sånn hos dere også da? er det med kjærester? Grattis Sören:) Hvilken stilling er det du skal begynne i? Jeg er bilmekaniker med fagbrev og skal begynne som dette også . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13050 Skrevet Oktober 27, 2010 Usikker på hvor julebordet blir i år, men noe show tviler jeg på. Hehe.. Man kan ta med sin bedre halvdel ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...