Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Gratla med nye felle... : smil : Lyst å ver med å ta en befaring av en Mk3 VR6 en gang neste uke:p

Tusen takk for d. Kan gjerne være med å se på en ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for d. Kan gjerne være med å se på en ja. :)

D einaste som e dritt e at den isje svine per dags dato : gråter : hadde jo vert artig å prøvd an litt og :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med nye felger Kjell, nå mangle kun senk å nye lykter så e du i hus :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med nye felger Kjell, nå mangle kun senk å nye lykter så e du i hus :)

Jepp, blir justerbart på ann og så ska eg bredda ann litt bag tenke eg.. nye lykte og tåkelys e au planen ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaha?

hahahaha rune så he våre inne å endra ja :D men eg syns iche han va liga søde så meg : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når begynner dere hos deg imorgen Kluge? jeg kommer muligens:) jobber til 17.00 så da er det vel en mulighet.. Noen som skal på traktorpulling på søndagen:) jeg tenkte meg en tur ut dit:)

Me begynne vel fra folk komme, ca 6-7 å udøve ------------>

Du har bare me å komma!!!!

Gratla med nye felle... : smil : Lyst å ver med å ta en befaring av en Mk3 VR6 en gang neste uke:p

VR6 strider jo mot alt som har med fornuftig motor bygging å gjøre, sats heller på en lettere motor sier bare jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kan jo ikkje kjøra ront med lette 16ver vettu :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eg sko i mårå blei avlyst, så då komme eg og ein tur, men det hadde vert kjekt å vist kor det va :P e litt lettare å finna fram då, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VR6 strider jo mot alt som har med fornuftig motor bygging å gjøre, sats heller på en lettere motor sier bare jeg.

Vel nå e der joforskjell på en ombyd bil og en orginal da met tanke på godkjenning. Har sett litt diverse kitt til VR6 noe jeg tenkte på der var jo kompressor da. koste litt da men d sga nå funka d. har ellers også et lite øye med "Rustfri" også da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel nå e der joforskjell på en ombyd bil og en orginal da met tanke på godkjenning. Har sett litt diverse kitt til VR6 noe jeg tenkte på der var jo kompressor da. koste litt da men d sga nå funka d. har ellers også et lite øye med "Rustfri" også da..

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok, du klare klemma ud endel hesta fra vr6, ganske møye faktisk. Men eg hate den motoren, (udenom lyden) Å spør du meg så e det lide vits å stappa en tyngre motor i en allerede framtunge bil. Å grunnprinsippe t vr6 en jo totalt møkklamt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok, du klare klemma ud endel hesta fra vr6, ganske møye faktisk. Men eg hate den motoren, (udenom lyden) Å spør du meg så e det lide vits å stappa en tyngre motor i en allerede framtunge bil. Å grunnprinsippe t vr6 en jo totalt møkklamt!

hehe.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå ute på Eko K og henger.. venter på noen deler som ikke kommer før om 2 uker så nå blir eg sent i land etter 1 uke. Har vert mye på Heidrun ja. fiksa proviantkjøla og den ene ups kjøla i drillinga. Tror ikke det sier deg så mye da..

Driver med kjøl og frys her ute men er på jakt etter nytt beite. : rolleyes

Ekokfisk e jo konge plass var mye på komplexet før. Har ikke vært så mye på K og B.

Sier meg ikke så altfor mye ka du driver med men forstår jo at du fikser kjølere:) E jo ganske stort spektre med forskjellige arbeids grupper på rigger så å henge med på alt alle gjør blir vanskelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal vi starte ¨å drikke? Blir mordi med? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei frank gamlå bler ikkje me, hu e veke så det va synd for deg. Begynne vel i 6-7 tiå.

Bor i analveien 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei frank gamlå bler ikkje me, hu e veke så det va synd for deg. Begynne vel i 6-7 tiå.

Bor i analveien 1

Håbe d e trangt å godt der :D tar nok ein tur innom å sluge nogen pils :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å for di så ikkje fekk det me seg så e der mulighet for å grilla for di så vil det!

Ta me cda di så har det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vinterpikk på 13 tommer... jeje.. det må jeg si:) ny balansere og gitt.. løp og kjøp... HAHA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å jørr ein ting klart, du har JEVLA MØYE Å RYDDA IMÅRÅ KLUGE. (og eg e ennå her, haha..)

mvh rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge fremdeles trekkvogn te låns i ugå, hengaren veie 720kg og bilen ca 900kg, så må konna trekka ein del.. Send meg ein PM om någen har/vett om någen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.