#13576 Skrevet November 24, 2010 Hvor får man de for 5-6k? Billigste jeg har sett er sånn 9k ish Kjøpte fra dekkonline.com vredestein wintrac extreme, 235/35-19 kom på 6800 montert. Sjekk på dekkonline hvem som legger om for dem. Så slipper du å bli rana av de andre dekksjappene. Men uansett, har du råd til bil over 200k, så kan du betale 10k for dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13577 Skrevet November 24, 2010 ikke når man har tre overtrekte kredittkort og en tannlege regning lang som et vondt år, og i tillegg skal mappe, handle bremser, fikse bil nr 2 og gjerne ha penger til en fest også. hehe Skal høre med dekk online. Er du fornøyd med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13578 Skrevet November 24, 2010 ikke når man har tre overtrekte kredittkort og en tannlege regning lang som et vondt år, og i tillegg skal mappe, handle bremser, fikse bil nr 2 og gjerne ha penger til en fest også. hehe Skal høre med dekk online. Er du fornøyd med de? Jada, handler kun dekk der nå. Kommer levert på døra også, men pleier å være 1-2 uker leverings tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13579 Skrevet November 24, 2010 haha, fant noen gromme dekk der nå.. achilles til 742spenn. Eneste dekket de hadde i 215/40-18. Lurer på hvor dårlig de er? Fant ikke vredenstein i 225/40-18 der jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13580 Skrevet November 24, 2010 haha, fant noen gromme dekk der nå.. achilles til 742spenn. Eneste dekket de hadde i 215/40-18. Lurer på hvor dårlig de er?Fant ikke vredenstein i 225/40-18 der jeg sjekk merkingen på de i allefall:) Q, R og T er jo brukanes her i landet. Edit: Var inne og tok en titt.. ser jo genial ut ift prisen i allefall. Edit 2: Test av dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13581 Skrevet November 24, 2010 Sommerdekkene til achilles vet jeg i hvert fall fungerer helt greit til den prisen, vinterdekkene har jeg ikke prøvd og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller. Er det noe jeg heller bruker noen ekstra kroner på så er det vinterdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13582 Skrevet November 24, 2010 Samma her egentlig, men er jo til s2n da. Er jo ikke akkurat som jeg skal kjøre den i all slags vær heller .Er mest så jeg får henta ut skilta, mappa den og kjørt litt med den. HMM, jeg veit jo hva som kommer til å skje med dekka på den uansett... de blir rimelig fort slitt. Så jo ikke så ille ut den testen. Kjøpte noen billige til bmwen ifjor og de var ikke noe å skryte av. Husker ikke merke men betalte 5000kr ferdig lagt om for 225/45-17 så det var noe billig dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13583 Skrevet November 24, 2010 Noen som har godpris på agip olje her i distriktet? Har pleid å handle fra oslo, men skal ikke dit med det første. Kanskje det er flere som trenger her også? Jeg skal ha 15liter 10-60 agip racing og Finni Meister skal ha 15ltr, så hvis vi blir noen til så kanskje vi får godpris. Burde få det til under 100kr ltr da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13584 Skrevet November 24, 2010 Handla 4 Federal SS595 dekk i 225/40-18 te A6en, bestillte natt te søndagen, fekk di på fredagen om ittemiddagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13585 Skrevet November 25, 2010 Singel og ingen erfaring med gravide kvinner?? hehe Godt poeng! nei og jo, men kver gang eg såg na så va hu bare sykt kåde, hehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13586 Skrevet November 25, 2010 Noen som har godpris på agip olje her i distriktet? Har pleid å handle fra oslo, men skal ikke dit med det første.Kanskje det er flere som trenger her også? Jeg skal ha 15liter 10-60 agip racing og Finni Meister skal ha 15ltr, så hvis vi blir noen til så kanskje vi får godpris. Burde få det til under 100kr ltr da. Har handla noen esker med Agip fra Lars Georg Storsletten, vett ikkje om an selge Agip lenger, men du kan jo ta ein telefon te han? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=79163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13587 Skrevet November 25, 2010 Noen som har godpris på agip olje her i distriktet? Har pleid å handle fra oslo, men skal ikke dit med det første.Kanskje det er flere som trenger her også? Jeg skal ha 15liter 10-60 agip racing og Finni Meister skal ha 15ltr, så hvis vi blir noen til så kanskje vi får godpris. Burde få det til under 100kr ltr da. Trenger kanskje noen liter jeg også.. Si ifra før dere bestiller event. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13588 Skrevet November 25, 2010 Haha, litt for sent. Bestillte akkurat 24liter til den nette sum av 2400kr ferdig levert. Var fra nodisk dekkimport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13589 Skrevet November 25, 2010 Haha, litt for sent. Bestillte akkurat 24liter til den nette sum av 2400kr ferdig levert. Var fra nodisk dekkimport Faen du er triggerhappy da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13590 Skrevet November 25, 2010 Er effektiv her ute på sjøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13591 Skrevet November 25, 2010 Kjell; Dere har viskere til S6'n på lager? handlet noe aeromøkk på Egay som absolutt ikke funker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13592 Skrevet November 25, 2010 Kjell; Dere har viskere til S6'n på lager? handlet noe aeromøkk på Egay som absolutt ikke funker.. Har passasjerside inne, men ikke førerside.. EDIT: Har førerside også inne i morgen tidlig i tilfelle du skulle trenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13593 Skrevet November 25, 2010 Kjell; Dere har viskere til S6'n på lager? handlet noe aeromøkk på Egay som absolutt ikke funker.. Har nogen ca ubrukte S6 viskere du kan få av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13594 Skrevet November 25, 2010 Har passasjerside inne, men ikke førerside.. EDIT: Har førerside også inne i morgen tidlig i tilfelle du skulle trenge... Det hadde vært toppers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13595 Skrevet November 25, 2010 Har passasjerside inne, men ikke førerside.. EDIT: Har førerside også inne i morgen tidlig i tilfelle du skulle trenge... Heisan Kjell En kompis av meg har en VW Passat 1.6 liter (1997 model tror jeg) og vi får opp feil på camshaft position sensor (hall sensor?)`i vagcom'n. Symptomene er at den går i nødmodus og vil ikke gå over 5500RPM, denne kommer å gå litt så jeg tror det har noe med sensoren å gjør. Har dere denne inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13596 Skrevet November 25, 2010 Haha, litt for sent. Bestillte akkurat 24liter til den nette sum av 2400kr ferdig levert. Var fra nodisk dekkimport Kuk, skulle hatt 12 L jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13597 Skrevet November 25, 2010 Kjell; Dere har viskere til S6'n på lager? handlet noe aeromøkk på Egay som absolutt ikke funker.. Ring når du ikke klarer å skifte de da og trenger hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13598 Skrevet November 25, 2010 (endret) skiftet N75 i dag. Nice!!! Ikke fffzzzzfzfzfzzfzfzfz lenger! Deilig kjöring med pffffffffffffffffffff + Wastegate for VR6en er paa plass . Turbo, Wastegatem, Innsug, Kompplate og Manifold paa plass. Yehaww! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13599 Skrevet November 25, 2010 Kuk, skulle hatt 12 L jeg og Sånn gåre nåru ikke følger med på forumet. muahaha Bare å ringe de, man må bestille 24liter for å få fri frakt. Evt hvis du trenger asap så har jeg kanskje 7-8liter ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13600 Skrevet November 25, 2010 Sånn gåre nåru ikke følger med på forumet. muahaha Bare å ringe de, man må bestille 24liter for å få fri frakt. Evt hvis du trenger asap så har jeg kanskje 7-8liter ekstra Nja, skulle hatt ett oljeskift på golfen, men kan vewnte til jeg får olja selv.. Ikke alle som har tid til å følge med på forumet i arbeidstida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...