#13601 Skrevet November 25, 2010 Hvor mye koster custom mapping (circa) her i omraade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13602 Skrevet November 25, 2010 mange faktorer som spiller inn.. hiddensprut? Har du noe grunnmap? osv osv. Det vanligste er timespris og den er omtrent som et bilverksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13603 Skrevet November 25, 2010 Det var ikke dyrt da. Det er en VR6 med Turbo paa. Er ikke ferdig naa og trenger sikkert noe maanader til. Tenkte bare först paa ferdig chip fra tysklands vr6 spesialisten men har en turbo liggende som er veldig bra og passer til motoren, saa blir det custom mapping . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13604 Skrevet November 25, 2010 (endret) Kjell; Dere har viskere til S6'n på lager? handlet noe aeromøkk på Egay som absolutt ikke funker.. Ring når du ikke klarer å skifte de da og trenger hjelp Skulle du ha ha turbotrykksmåler eller? Jeg byttet viskere mens du gikk i blieier! Ring meg så skal jeg fortelle deg hvordan du quoter et innlegg LILLE nevø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13605 Skrevet November 25, 2010 Hvor mye koster custom mapping (circa) her i omraade? Racefix er billige. Ca 5000 kroner for ett ok map 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13606 Skrevet November 25, 2010 Maa bare kjöre for först. Skal mappe seinere i tyskland da . takk for tips, Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13607 Skrevet November 25, 2010 Raa nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13608 Skrevet November 25, 2010 Då blir det tur te oslo i morgen for å hente g60 motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13609 Skrevet November 25, 2010 Drøye skills! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13610 Skrevet November 25, 2010 Raa nice! 4x4 ftfw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13611 Skrevet November 25, 2010 Det samme tenkte jeg. Hvorfor tar de utgangspunkt i en GTI fwd når en R32 koster like mye som en god tur på byen der borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13612 Skrevet November 26, 2010 Dei siste årene har eg gleda meg ihjel te vinterføre, men i år blir det bare sorgen.... Savne 4Motion Golfen, Syncro Golfen, Quattro Coupéen og det hadde ikkje vert feil om urquattroen va klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13613 Skrevet November 26, 2010 Dei siste årene har eg gleda meg ihjel te vinterføre, men i år blir det bare sorgen.... Savne 4Motion Golfen, Syncro Golfen, Quattro Coupéen og det hadde ikkje vert feil om urquattroen va klar får vi vinterføre i mer enn noen timer her i Svg da? Vi kan gjerne byttelåne når snøen eventuelt kommer... Leverte touranen kl 07. Hønepøne skulle dra like etter jeg dro for å hente meg her på Møller... hun er enda ikke dratt... hvem sier damer er trege???!! Lei av å prøvesitte biler gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13614 Skrevet November 26, 2010 får vi vinterføre i mer enn noen timer her i Svg da? Vi kan gjerne byttelåne når snøen eventuelt kommer... Leverte touranen kl 07. Hønepøne skulle dra like etter jeg dro for å hente meg her på Møller... hun er enda ikke dratt... hvem sier damer er trege???!! Lei av å prøvesitte biler gitt.. 3 måneder i strekk med vinterføre i fjor Vinteren varte lenger enn lappen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13615 Skrevet November 26, 2010 Dei siste årene har eg gleda meg ihjel te vinterføre, men i år blir det bare sorgen.... Savne 4Motion Golfen, Syncro Golfen, Quattro Coupéen og det hadde ikkje vert feil om urquattroen va klar Hallo..... carrera 4s:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13616 Skrevet November 26, 2010 Carrera 4S med VERDENS "beste" 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13617 Skrevet November 26, 2010 Carrera 4S har omvendt syncro (viskosekobling), ikkje akkurat det besta men Frisak kjøre jo isbanekjøring med ispigg på sin 993tt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13618 Skrevet November 26, 2010 Drøye skills! Sykt kult d der! Har du sett blue man group? Di har sykt mye sprøe ting di spele på, hehe! (spol ud t ca 1 min...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13619 Skrevet November 26, 2010 Carrera 4S med VERDENS "beste" 4x4 Det der e garantert ikkje ein carrera 4 eller 4S, eller så har an ødelagt viskosekobling... 964 hadde skikkelig 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13620 Skrevet November 26, 2010 Sykt kult d der! Har du sett blue man group? Di har sykt mye sprøe ting di spele på, hehe! (spol ud t ca 1 min...) Litt sånn yesterday news men forsatt en RÅ gruppe! Få deg hele dvd'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13621 Skrevet November 26, 2010 Litt sånn yesterday news men forsatt en RÅ gruppe! Få deg hele dvd'n! Ja, d e "gammalt", men ganske rått:) Har hele DVD'en;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13622 Skrevet November 26, 2010 Sweet med ny turbo og no more limp-home mode! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13623 Skrevet November 26, 2010 ja, sgo gjerne hatt 2 nye turboer selv :-( møkka bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13624 Skrevet November 26, 2010 Finni Meister FrankyBoy Tommy T Pm om frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13625 Skrevet November 26, 2010 3 måneder i strekk med vinterføre i fjor Vinteren varte lenger enn lappen min Har du mista lappen igjenn? Någe eg ikkje har fått me meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...