#13701 Skrevet Desember 3, 2010 +22 i leiligheten og +28 paa bade . Men snart maa jeg ut og gjör noe. Høres alt for varm ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13702 Skrevet Desember 3, 2010 -15 på ganddal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13703 Skrevet Desember 3, 2010 Jeg bryr meg om det! Hehe, med en tørst V8er og en sint 2.7tt så sluttet jeg å bry meg om forbruket MEN nå om jeg kun har en 1.6 bensin til så er plutselig forbruket veldig viktig. Ligger nå på under 1000kr i måneden i bensin og det er faktisk veldig behagelig da den før lå oppover 4000-5000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13704 Skrevet Desember 3, 2010 Hmm, så nå har faktisk stunden kommet der jeg snakker mer om bensinforbruk enn hestekrefter, jeg har blitt det jeg hater mest av alt.....grøss...kor sga det ende :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13705 Skrevet Desember 3, 2010 Hmm, så nå har faktisk stunden kommet der jeg snakker mer om bensinforbruk enn hestekrefter, jeg har blitt det jeg hater mest av alt.....grøss...kor sga det ende :-( TDI neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13706 Skrevet Desember 3, 2010 skål! E på byen i sauda av alle plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13707 Skrevet Desember 3, 2010 Doffer eg har funnet bil til deg;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25769109 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13708 Skrevet Desember 4, 2010 TDI neste Stemmer det, sitter her å tenker på koffer eg iche kjøpte meg en 1.9 TDI :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13709 Skrevet Desember 4, 2010 Doffer eg har funnet bil til deg;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25769109 Nice one! 80hk og det, lø det heim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13710 Skrevet Desember 4, 2010 Til og med fisk med på kjøpet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13711 Skrevet Desember 4, 2010 Rød? Ekje det litt femi..haha! Nei takk, feil drivstoff, feil trekk på hjulå, feil merke og generelt feil bil for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13712 Skrevet Desember 4, 2010 Nice one! 80hk og det, lø det heim! Eg fekk lurt Asle til å ringe på den nå, men den ryker nok til en fra haugesund som var på vei ned nå. fikk nå melt Asle inn i klubben nå så då er det ikke så lenge til me ser han på forumet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13713 Skrevet Desember 4, 2010 Eg fekk lurt Asle til å ringe på den nå, men den ryker nok til en fra haugesund som var på vei ned nå. fikk nå melt Asle inn i klubben nå så då er det ikke så lenge til me ser han på forumet;) han kjøpte bil akkurat litt for tidlig Men nå e det Moussaka te middag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13714 Skrevet Desember 4, 2010 Snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13715 Skrevet Desember 4, 2010 Snø kor då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13716 Skrevet Desember 5, 2010 kor då? Lura og hele veien ut til Bryne i hvert fall quattro er skummelt morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13717 Skrevet Desember 5, 2010 Gaaaanske møje snø på e39 å på ålgård, å jæren og ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13718 Skrevet Desember 5, 2010 Minne om treff i kveld. Sjøl kan eg ikkje komme i dag. Tar det igjenn neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13719 Skrevet Desember 5, 2010 Hvis eg ska bytta grill i min C4, må eg ta av heile frontfangaren då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13720 Skrevet Desember 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13721 Skrevet Desember 5, 2010 Hvis eg ska bytta grill i min C4, må eg ta av heile frontfangaren då? Neinei, det e isje nødvendigt. Grillen står festa i panseret, endten me klipshager eller skruer..... Så det eneste du trenger å gjøre er å åpne panseret, å vippe ut grillen fra innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13722 Skrevet Desember 5, 2010 Kjekt for dokke så har trekk på alle 4.......Føle eg mangle noge der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13723 Skrevet Desember 5, 2010 Neinei, det e isje nødvendigt. Grillen står festa i panseret, endten me klipshager eller skruer..... Så det eneste du trenger å gjøre er å åpne panseret, å vippe ut grillen fra innsiden. de va igrunn meget logisk, siden grillen henge me når eg åpne pansere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13724 Skrevet Desember 5, 2010 de va igrunn meget logisk, siden grillen henge me når eg åpne pansere Grillen sitte me 3stk(Suns eg å huska..) 6-kantskruer med 10mm hode Itte dei e løsna så vippe du bare grillen ud Nogen andre en meg som komme på treff ikvell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13725 Skrevet Desember 5, 2010 Eg tenkte og eg sko t kvaddå i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...