Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

3 gang samme feil så har du krav på ny vare eller heve kjøp, men 4 gang hvis det viser seg og være forskjellige feil. Det er faktisk så gale at symptomene kan være like, men hvis det er forskjellige ting som forrårsake det så kan den prøves fikses 4 ganger.

Altså, har du fått fikset samme feil 2 ganger tidligere, så må fremdeles mobilen inn på verksted for å konstatere samme feil før du får ny. det nytter ikke å komme i butikken 3 gang og kreve ny mobil med ein gang. Samme gjelder det når det er forskjellige feil. Skal fremdeles inn på verksted for å konstatere feil før du får ny.

Akkurat det eg ska nå... Senda inn ALT å konstatera feilen.. De veit jo tydligvis ikje kå som e feilen, siden de bare skifte og ikje teste skikkelig før de sende ut igjen. He gått mindre enn 1 time kver gong eg he fått tilbake telefonen før ann he slått seg av igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der va någe aent enn de der traktorgolfane någe arme sjelår her i område av ein eller aen grunn sverge te :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi VACN-rabatt på Møller Bil Mariero (seat/skoda) ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der va någe aent enn de der traktorgolfane någe arme sjelår her i område av ein eller aen grunn sverge te :P

tenk deg samme bil med 190hk+ 1.6td ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi VACN-rabatt på Møller Bil Mariero (seat/skoda) ??

Det veit eg faktisk ikje, godt mulig, men har du delenummeret så kan du jo handla på hvorfor en Møller du vil.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På HVORFOR en Møller jeg vil faktisk :P Jeg skal prøve med på en rabatt i morra når jeg skal betale.

Men en ting: hvorfør spør de om jeg skal betale med kort når jeg bestiller time?

Delen kostet 300kr og de kunne bytte den i morgen så da slo jeg til. Litt kjedelig å kjøre rundt uten varmeaparat i disse dager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 med influensa' søker lege med lytteutsyr(vag-com) da mitt ikke er lokalisert etter flyttingen ;)

Symptomer ;

- 18-20 i A/F ved "cruising".

- Ved pådrag stabiliserer den seg til 11+- noen ganger

- Dør helt noen ganger under rolig kjøring

- Til tider 0 gassrespons ved svak gass for å så plutselig reagere på ca 25% av maks pedalvandring

Lmm er sjekket - Ok

Dette skjedde når de regnet bra her forrige uke..

Alle forslag og ev lån av vagcom settes stor pris på!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffer kaller du den bankraneren? Har den sittet inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert vært stjelt å brukt i bankran hehe:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trodde d var selve personene som var individene bak ran, iche bilen.

Eneste jeg kommer på er da munch maleriet ble stjålet, da var det en audi stasjonsvogn som ble brukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trodde d var selve personene som var individene bak ran, iche bilen.

Eneste jeg kommer på er da munch maleriet ble stjålet, da var det en audi stasjonsvogn som ble brukt?

S4/S6 har jo blitt brukt i haugavis av ran, praktisk bil med plass te ransbytte, stikke lett av fra Politiets framhjulstrekkte Volvoar og e desverre lette å stjela.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det en inivtasjon til meg? :-D

Hehe jepp ;) Korti e du heima fra det store hav igjen? Bare å gi en lyd når du vil ha tingane vaska ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du snart kan skifta ittenavn Lønning.. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du snart kan skifta ittenavn Lønning.. : dum :

Hehe, det va faktisk ett firma så hette Petter så lagte dieselmotorer : smil : Nå e dei fusjonert eller kjøpt opp og hette Lister-Petter :(

a_trump.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gooooo morgen! Selv om eg aldri la meg.... OBS!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jepp ;) Korti e du heima fra det store hav igjen? Bare å gi en lyd når du vil ha tingane vaska ;)

Tusen takk! Jeg er hjemme imorgen, eller senere idag :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det er lmm som er problemet alikevel, går tilnærmet fint men fett som juling når den er koblet fra.. Spist 2 stk nå siden oktober.. Dette blir dyrt i lengden !!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øl og GT5 til fra frokost til lunch her!;) skål!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg nærmare 3 og på jobb kl.8 :) Jobba te halv2 og va lys våken når eg kom hjem..... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

god jul alle sammen. stikker til arendal i dag til å feire jul med svigerforeldrene :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.