#13951 Skrevet Desember 23, 2010 Ser ut til at det er lmm som er problemet alikevel, går tilnærmet fint men fett som juling når den er koblet fra.. Spist 2 stk nå siden oktober.. Dette blir dyrt i lengden !! Ja, Bosch sine lmm suger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13952 Skrevet Desember 23, 2010 Ja, Bosch sine lmm suger. Aldri hatt problemer før nå når bilen er jazzet opp litt, men ser ut til at jeg må vurdere å flytte lmm'n lenger vekk fra turboen og håpe det hjelper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13953 Skrevet Desember 23, 2010 Kjører du med åpent filter og kanskje? Disse er jo kjent for å spise lmm av og til. Kanskje bytte til ett annet filter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13954 Skrevet Desember 23, 2010 Kjører du med åpent filter og kanskje? Disse er jo kjent for å spise lmm av og til. Kanskje bytte til ett annet filter? Kjørt med åpent filter i 7 år med samme lmm uten problemer så jeg tror ikke det er problemet her, satser heller på at det er luften fra resirken som tar knekken på trådene når jeg går av gassen;/ sånn døde den forrige i allefall... Så enten finne løsning på dette eller hiddensprut neste... er redd sistnevnte må opp i høyesterett her i huset med avslag som dom... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13955 Skrevet Desember 23, 2010 Kan eg montera dessa på min A6 C4? ser di e te 100 http://www.scstyling.com/devil-eyes-svarta-audi-100-c4-p-8646-c-3801.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13956 Skrevet Desember 23, 2010 Kan eg montera dessa på min A6 C4? ser di e te 100 http://www.scstyling.com/devil-eyes-svarta-audi-100-c4-p-8646-c-3801.aspx Nei. er desverre forskjell på lykter til 100 og A6 pga panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13957 Skrevet Desember 23, 2010 Da er jeg iland :-D men skal begynne å fordele eiendeler...crap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13958 Skrevet Desember 23, 2010 Drid... Noen så vett kor di selge brukande angeleyes eller devileyes lamper te A6 C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13959 Skrevet Desember 23, 2010 Kjibavigå André, åsså midt i julå Kondolere, vett godt ka du går gjennom. Det positiva e at nå blir det "friår" med masse tid og penger te bil og aent tull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13960 Skrevet Desember 23, 2010 God jul alle sammen! Usikker kort mye eg blir å sjå her inne i mårå. Ha ein skikkelig fortreffelig dag i mårå og kos dokke masse me familie, mad og pakka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13961 Skrevet Desember 23, 2010 da er det en audi mindre i klubben... Broderns bil gikk dukken idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13962 Skrevet Desember 23, 2010 da er det en audi mindre i klubben... Broderns bil gikk dukken idag. Snakk om maks uflaks: eek : det er skumelt når grøfta/ løssnøen tar tak i bilen å du mister all styring: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13963 Skrevet Desember 23, 2010 Auda, understyring på ekta Audi vis. gjekk det bra med brodern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13964 Skrevet Desember 23, 2010 Kan eg montera dessa på min A6 C4? ser di e te 100 http://www.scstyling.com/devil-eyes-svarta-audi-100-c4-p-8646-c-3801.aspx selg audien og kjøp en bmw så kan du montere så stygge lykter... på ebay.de få du devil eyes for A6 C4 og inpro linselykter svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13965 Skrevet Desember 23, 2010 Kjibavigå André, åsså midt i julå Kondolere, vett godt ka du går gjennom. Det positiva e at nå blir det "friår" med masse tid og penger te bil og aent tull Takk Petter! Det var mitt valg da, men uansett...trist sak. Hun får ikke audien! Hun kan ta huset og alt annet men aldri auden! Fikk lakket de nye felgene nå av felgfix (SUPER DYKTIG MAN) Slik var de før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13966 Skrevet Desember 23, 2010 gikk bra sjåføren, bilen er vel kondemert. Er vel eneste stolpen på Finnøy det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13967 Skrevet Desember 23, 2010 gikk bra sjåføren, bilen er vel kondemert. Er vel eneste stolpen på Finnøy det der:) Haha eg stussa faktisk på det tenkte at det ikke kunne væra Finnøy for de har jo ikke lyktestolper hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13968 Skrevet Desember 23, 2010 Sören, pris på S6? Regner med at det er 2,2T?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13969 Skrevet Desember 23, 2010 Inn med en quaifefront diff så eliminerer du under-styringen betraktlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13970 Skrevet Desember 23, 2010 Takk Petter! Det var mitt valg da, men uansett...trist sak. Hun får ikke audien! Hun kan ta huset og alt annet men aldri auden! Fikk lakket de nye felgene nå av felgfix (SUPER DYKTIG MAN) Slik var de før synnes ikke det er så flink hvis han lakkerer "fakeskruene" også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13971 Skrevet Desember 23, 2010 Eg GADD ikke å knekke opp alle og lime dem på etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13972 Skrevet Desember 23, 2010 kjører du Zitofelger på RSen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13973 Skrevet Desember 23, 2010 kjører du Zitofelger på RSen? Du må væra snille hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13974 Skrevet Desember 23, 2010 Haha eg stussa faktisk på det tenkte at det ikke kunne væra Finnøy for de har jo ikke lyktestolper hehe:p Hvis eg ser rektigt e det ikkje lyktestolpe, men ei ramma for vannledning som krysse veien te eine naboen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13975 Skrevet Desember 23, 2010 Sören, pris på S6? Regner med at det er 2,2T?? Hehe ble du sugen på quattro igjen? eg har faktisk spurt han eg og om pris og info:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...