#14076 Skrevet Desember 28, 2010 Noen som har glassblåsing eller annen type blåsing på jobben eller noe? Skulle gjerne lånt et skikkelig sted nå i denne kulda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14077 Skrevet Desember 28, 2010 Noen som har glassblåsing eller annen type blåsing på jobben eller noe? Skulle gjerne lånt et skikkelig sted nå i denne kulda.. Vårt kabinett e ikkje tilkobla luft og me har ikkje blåsemedie, så det gjør jo ikkje akkurat nytten desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14078 Skrevet Desember 28, 2010 Du har jo aldri tid uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14079 Skrevet Desember 28, 2010 Du har jo aldri tid uansett Jodå han hadde tid i dag, så me var innom jobben hans å monterte intercooler på ventoen min. det kabinettet han hadde kunne eg godt tenkt meg å hatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14080 Skrevet Desember 28, 2010 Ok, la meg omformulera, han har aldri tid te meg då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14081 Skrevet Desember 28, 2010 Haha ja det kan godt stemma, ikke sikkert du er så greie så meg vettu:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14082 Skrevet Desember 28, 2010 så ikke pizza i morra? alle skal skru på RSen? da gjør vi det bare neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14083 Skrevet Desember 28, 2010 Ok, la meg omformulera, han har aldri tid te meg då.. Du mase for lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14084 Skrevet Desember 28, 2010 så ikke pizza i morra? alle skal skru på RSen? da gjør vi det bare neste år Neste år ser ut som ein goe plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14085 Skrevet Desember 28, 2010 så ikke pizza i morra? alle skal skru på RSen? da gjør vi det bare neste år Kom å skru du og så får vi pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14086 Skrevet Desember 28, 2010 Vårt kabinett e ikkje tilkobla luft og me har ikkje blåsemedie, så det gjør jo ikkje akkurat nytten desverre hmm ka blåsemedie kunne du tenkt deg... kjenner noen som har en pall med glassand av fin type. Edit: en pall med sekker tror d va 15kg sekker eller 25kg. husker ikke i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14087 Skrevet Desember 28, 2010 hmm ka blåsemedie kunne du tenkt deg... kjenner noen som har en pall med glassand av fin type. Edit: en pall med sekker tror d va 15kg sekker eller 25kg. husker ikke i farten Å den pallen har dei ikkje bruk for og vil gi vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14088 Skrevet Desember 28, 2010 Nei, trenger en plass å stå inne, sand og utstyr har jeg tilgang på, da kan jeg likeså greit stå å fryse i lokalet mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14089 Skrevet Desember 28, 2010 Nei, trenger en plass å stå inne, sand og utstyr har jeg tilgang på, da kan jeg likeså greit stå å fryse i lokalet mitt.. Så du har tenkt at noen ska låna deg lokale kor du kan blåsa sand uten å ha det i kabinett? Sand over alt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14090 Skrevet Desember 28, 2010 Så du har tenkt at noen ska låna deg lokale kor du kan blåsa sand uten å ha det i kabinett? Sand over alt!!! Nei.. Tenkte på skikkelig utstyr i kabinett.. Men må jo være litt grei size siden det er relativt store ting som skal inni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14091 Skrevet Desember 28, 2010 Å den pallen har dei ikkje bruk for og vil gi vekk? De selger sekker til en billig pris. va Schlumberger som handla inn feil sand kjøpte inn for fin sand til sitt formål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14092 Skrevet Desember 29, 2010 Tusen takk for all hjelpen alle sammen! Eg e der ifra kl 11 imorgen så det er bare å komme etter da de som har sjangs. Regner med at det blir mat rundt kl 18:00. Nummeret er 404 68 311 Eg kan nok vær der i fire tiden i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14093 Skrevet Desember 29, 2010 Supert, eg e nok iche der ute før i kl 14:00 selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14094 Skrevet Desember 29, 2010 Trenger 2 stykk 225/40 R18 vinterdekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14095 Skrevet Desember 29, 2010 Noen så vett ka dessa hette? eller vett kor breie di e som 17"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14096 Skrevet Desember 29, 2010 Noen så vett ka dessa hette? eller vett kor breie di e som 17"? Ser ut som en dårlig kopi av nle AMG felger. Passer veldig bra på bilen hvis du monterer dine ønskede DevilEyes/AngelEyes Linselykter . Hvorfor bare 17? Sommerdekkene er jo nesten lik billig fra 16-19 tomm har 1 sett 17 tommer og 1 sett 18 tommer hvis du trenger felger . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14097 Skrevet Desember 29, 2010 Da er eg heime igjen. Nå står de en stk rs4 motor på golvet i lokalet til andre. rakk å skru av girkasse, svinghjul og litt andre ting også Fikk go pizza fra pizzabakeren underveis og traff en del klubb medlemer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14098 Skrevet Desember 29, 2010 Jeg og Torgeir klarte å finne flere ting med bilen. 1) Stor sprekk i "mellom" bunnpanna som er mellom bunnpanna og blokka 2) Løs akkulator på den venstre turbo (festet med bare en bolt, samt var den bolten halveis av) 3) Begge inntaksrørene til turboene var ikke festet 4) Vakuum slangen som styrer akkulatoren på venstre turbo lakk 5) Begge motorfestene var KNUST 6) Muligens skeiv bil 7) Muligens defekt turboer (noe jeg egentlig viste) 8) Defekt clutch/svinghjul 9) Knust guide mellom girkasse og motor (ok, ikke verdens undergang men allikevel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14099 Skrevet Desember 29, 2010 Tusen takk til deg Torgeir, superhjelp! Og takker Stian for lån av løftebukk og for moralsk støtte av Jan og Christopher! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14100 Skrevet Desember 29, 2010 Jeg og Torgeir klarte å finne flere ting med bilen. 1) Stor sprekk i "mellom" bunnpanna som er mellom bunnpanna og blokka 2) Løs akkulator på den venstre turbo (festet med bare en bolt, samt var den bolten halveis av) 3) Begge inntaksrørene til turboene var ikke festet 4) Vakuum slangen som styrer akkulatoren på venstre turbo lakk 5) Begge motorfestene var KNUST 6) Muligens skeiv bil 7) Muligens defekt turboer (noe jeg egentlig viste) 8) Defekt clutch/svinghjul 9) Knust guide mellom girkasse og motor (ok, ikke verdens undergang men allikevel) Tragisk!! Muligens skeiv bil?? Hvorfor tror du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...