#14101 Skrevet Desember 29, 2010 Dørene og forskjermen på førersiden er umulig å få rett. Blir en glippe en eller annen plass uansett. Skal kryssmåle bilen imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14102 Skrevet Desember 29, 2010 Det va litt av ei lista itte ein dags skruing.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14103 Skrevet Desember 29, 2010 Ok, ser om eg stikke en tur ut imårå og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14104 Skrevet Desember 29, 2010 Ja, eg e litt oppgitt... Eg e der ute ifra kl 18:00 imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14105 Skrevet Desember 30, 2010 Spørs om vi skulle ha prøvd å demontert motoren i kveld. Fikk lyst til å sjekke veivlager osv på den motoren. Hadde vore direkte flau over å ha gjort en sann jobb som er gjort her. Direkte farlige og "øøh.... kordan i helvete e de mulig..." feil. Har en mistanke om dei som har monteret denne motoren har røykt gardinene eller liknade. Fikk sikkert hjelp av skybert og en flokk rosa elefanter: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14106 Skrevet Desember 30, 2010 Ser ut som en dårlig kopi av nle AMG felger.Passer veldig bra på bilen hvis du monterer dine ønskede DevilEyes/AngelEyes Linselykter . Hvorfor bare 17? Sommerdekkene er jo nesten lik billig fra 16-19 tomm har 1 sett 17 tommer og 1 sett 18 tommer hvis du trenger felger . Probleme e at eg har felgane fra før av, fekk di av ein venn men har di ikkjee her i nærheten, men hvis di e fake så vil eg nok ikkje ha felgane.. kass type 17" og 18" va de du har Søren? (PS. lyktene va ikkje te min bil =), Svogeren min så e ville ha ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14107 Skrevet Desember 30, 2010 hvorfor vil du ikke ha felgene da? så lenge de er gratis går det jo an å kjøre disse en stund. har SSline/rs4 1 kopie (17) og fine 18tommer (vet ikke merke eller noe, men er flere eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14108 Skrevet Desember 30, 2010 Kan jo kjøre på de. Alt er bedre enn stålfelg :-) Hva skal du ha for rs4 17"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14109 Skrevet Desember 30, 2010 Er du på jobb Søren, eller har du ferie ? Tenkte på de dekka du skulle kjøpe av meg...Skal du fortsatt ha dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14110 Skrevet Desember 30, 2010 Er du på jobb Søren, eller har du ferie ? Tenkte på de dekka du skulle kjøpe av meg...Skal du fortsatt ha dem ? er på jobb . Kan ta ut cash her på jobb hvis du vil ha cash, kan også overføre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14111 Skrevet Desember 30, 2010 er på jobb . Kan ta ut cash her på jobb hvis du vil ha cash, kan også overføre. Går fint med overføring. Når vil du ha dekka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14112 Skrevet Desember 30, 2010 Går fint med overføring.Når vil du ha dekka ? hvis du har lyst bare stikk innom. er ikke så mye å gjøre i dag på jobb og er bare 2 mekaniker og 3 lærlinger i dag . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14113 Skrevet Desember 30, 2010 (endret) Okay. Jeg har fri (ferie), så da kan jeg komme ut å levere dekka nå. Hva er telefonnummert ditt, så kan jeg ringe når jeg kommer ut, så kommer du bare ut å møter meg. Tror ikke ledelsen liker ikke så godt når folk som ikke jobber på verktedet går å trør der inne Du vet....På dørene står det jo, "Kun Ansatte" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14114 Skrevet Desember 30, 2010 Okay. Jeg har fri (ferie), så da kan jeg komme ut å levere dekka nå.Hva er telefonnummert ditt, så kan jeg ringe når jeg kommer ut, så kommer du bare ut å møter meg. Tror ikke ledelsen liker ikke så godt når folk som ikke jobber på verktedet går å trør der inne Du vet....På dørene står det jo, "Kun Ansatte" For å ver heilt ærlig så tru eg ikje de bry seg så veldig mye når du jobbe i konsernet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14115 Skrevet Desember 30, 2010 De vett jo isje det då, udenom de så kjenne meg der ude då, når eg komme i vanlige kler....HEHE. Men uansett så sko eg hatt telefonnummeret ditt Søren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14116 Skrevet Desember 30, 2010 bare kom inn . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14117 Skrevet Desember 30, 2010 Okay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14118 Skrevet Desember 30, 2010 For å ver heilt ærlig så tru eg ikje de bry seg så veldig mye når du jobbe i konsernet.. OY shit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14119 Skrevet Desember 30, 2010 Hehe, gomåren finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14120 Skrevet Desember 30, 2010 For å ver heilt ærlig så tru eg ikje de bry seg så veldig mye når du jobbe i konsernet.. Hehe Det gjekk jo godt det...No problemos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14121 Skrevet Desember 30, 2010 Gamlebilen til Hein, begynner å bli billig med S3 nå.. Trykk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14122 Skrevet Desember 31, 2010 Gamlebilen til Hein, begynner å bli billig med S3 nå.. Trykk her Fytti.... noen som kjenner noen til denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14123 Skrevet Desember 31, 2010 Mener hein fikk byttet gearkasse i den. ellers så var den i bra stand når han hadde den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14124 Skrevet Desember 31, 2010 Var det ikke noe elektonikkproblemer med den også, eller... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14125 Skrevet Desember 31, 2010 God morgen alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...