#14126 Skrevet Desember 31, 2010 Fytti.... noen som kjenner noen til denne bilen? Hele ledningsnettet er vell også byttet hvis jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14127 Skrevet Desember 31, 2010 God morgen alle sammen! Gomåren!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14128 Skrevet Desember 31, 2010 Fytti.... noen som kjenner noen til denne bilen? Det va innbruddskader på eina dørå, men ser ut så det e fiksa nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14129 Skrevet Desember 31, 2010 Når strenger møller idag Kjell (siden jeg har deg her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14130 Skrevet Desember 31, 2010 Når strenger møller idag Kjell (siden jeg har deg her) Ikke åpent i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14131 Skrevet Desember 31, 2010 Dere har det for godt :-P Kor sga eg da går for å kjøpe overpriste deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14132 Skrevet Desember 31, 2010 Naj, me he det ikej for godt ska eg lova deg.. Hehe.. Tvungen fri, så de trekke enten ferie, avspasering eller betaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14133 Skrevet Desember 31, 2010 Hva er det for noe tull?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14134 Skrevet Desember 31, 2010 Fy faen d e latterlig billig med S3 nå! Men så va akkorat den kjørt ein del og då... Men ser at di andre og ligge ganske billig, men så e dår någen så ligge i et litt bedre prisleie. Spørs om di får solgt... Stemme at girkasse og ledningsnett e bytta i an ja! Sykt å tenka på ka pris di hadde for 3 år siden når eg kjøpte min!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14135 Skrevet Desember 31, 2010 Ja, me blir ikkje rike av å eia bil i mer enn ett halvt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14136 Skrevet Desember 31, 2010 Må snart gi an vekk du Robin. de går for en halv liter pærebrus og ei pølse i brød i sverige har jeg hørt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14137 Skrevet Desember 31, 2010 Hehe, ja e stygt redd for d!! Gjerna eg heller bare ska beholdan og laga banebil av dritten:D Men d e mye penger å laga banebil av!! Dyre deler og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14138 Skrevet Desember 31, 2010 Ja de S3ene e snart så billige at vanlig A3 e å foretrekka, ja faktisk så billige at snart så e det så gale at når de hive de itte oss så vil me ikkje ha de Shiiiiit! Men må sei at eg blei litt sjokka når eg fant Hein sin igår.. Jaja, takk for det gamla folkens, det kan bare bli bedre i 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14139 Skrevet Desember 31, 2010 2010 sesongen besto av 7 måneder som fotgjenger og syklist, så satse på at 2011 blir bedre enn det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14140 Skrevet Desember 31, 2010 Ja de S3ene e snart så billige at vanlig A3 e å foretrekka Shiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14141 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår alle mann! Blir en rolig feiring her da hjelmen er ekstra trang etter "2 øl" på byen i går..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14142 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår folkens! blir rolig feiring her au.. blei plutselig heima på nyttår.. hehe.. så bli nok ng god mad og ein film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14143 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår folkens og takk for det gamla, måtte det nya året bli ett ennå bedre enn dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14144 Skrevet Desember 31, 2010 godt nyttår og takk for d gamla ja! snakkis neste år:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14145 Skrevet Desember 31, 2010 snakkis neste år:D Håbe humoren din blir litt tørrere neste år, så e ann snart lige min.. Digge det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14146 Skrevet Desember 31, 2010 Blir en rolig dag her også. Skal spise meg møkka feit i dag for og så gå på afrika kuren fra imorgen av. takk for det gamle og værsågod for det nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14147 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår jah!! Kjem dykk på LocalTeamHit på søndag? Håbe humoren din blir litt tørrere neste år, så e ann snart lige min.. Digge det! hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14148 Skrevet Desember 31, 2010 Godt Nyttår folkens, å takk for det gamla Har våre ett innholdsrikt år, men det nya kan jo bare bli bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14149 Skrevet Desember 31, 2010 Eg tenkte eg sko på LocalTeamHit neste år, så får håba Rallyen e klar... neida, men eg dukke nok opp eg uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14150 Skrevet Desember 31, 2010 LocalTeamHit... Sånn humor like eg! Ska laga pinnakjøtt på søndagen te svigermor og typen, men eg håpe maten e fortært og selskapet gått te den tid Takk for det gamla folkens, blir mer og mer aktive folk i lokallaget og mer og mer så skjer, sånn like me! Håpe noen av jesusbilane blir ferdig i 2011 og at det blir mye lått og løje. For min del blir eg pappa rundt mars eingang så det blir show, dyraste prosjektet eg noen gang har holdt på med Godt nyttår alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...