#1401 Skrevet September 16, 2008 For de så ikkje har fått d me seg: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wqrqqt#/page0/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1402 Skrevet September 16, 2008 For de så ikkje har fått d me seg: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wqrqqt#/page0/ Ska der ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1403 Skrevet September 16, 2008 Blir sikkert liga stort som Essen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1404 Skrevet September 16, 2008 Større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1405 Skrevet September 16, 2008 Noen som ska på Essen i des? Har fått meg tur dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1406 Skrevet September 16, 2008 Har snakket om det ja.. tipper det blir noe av og denne gangen hvis det klaffer med jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1407 Skrevet September 16, 2008 Selvfølgelig måtte det være denne helga, men men Kulere å kjøre Touareg over vippe enn å se noen gjøre det, hehe. Kjørte Touareg på off road bane i Autostadt i dag, digg bil I mårå går turen mot Nürburgring, så får me se om BMWen komme helskinna hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1408 Skrevet September 16, 2008 (endret) Selvfølgelig måtte det være denne helga, men men Kulere å kjøre Touareg over vippe enn å se noen gjøre det, hehe. Kjørte Touareg på off road bane i Autostadt i dag, digg bil I mårå går turen mot Nürburgring, så får me se om BMWen komme helskinna hjem Den løypå du kjørte med Touareg, hadde du gjort det igjen? E litt å tvil om me ska gidda det etter at eg har hørt litt av kvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1409 Skrevet September 16, 2008 Selvfølgelig måtte det være denne helga, men men Kulere å kjøre Touareg over vippe enn å se noen gjøre det, hehe. Kjørte Touareg på off road bane i Autostadt i dag, digg bil I mårå går turen mot Nürburgring, så får me se om BMWen komme helskinna hjem Nå e jo isje Touareg en sjikkelig offroader da.. kan gi deg en sjikkelig ofroad tur en gang hvis du vil det men da er det et ikke med en vag bil... da blir det heller med en bil fra søta bror. Ser for meg en Tourag her ja.. den hadde vel stått dønn fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1410 Skrevet September 16, 2008 Den løypå du kjørte med Touareg, hadde du gjort det igjen?E litt å tvil om me ska gidda det etter at eg har hørt litt av kvert.. Hmm vanskelig å sei... Va veldig kult å ha gjort det, men når du først har gjort så vet du jo ka du ska gjør osv. Ganske spesiel følelse og kjøra opp den første bakken og så bare sleppa alt og bli hengande der. Me va to stykker og kjørte ein og ein halv runde kver. Etter hvert blei det litt bløtt på banen og då blei trestokkane blaude, det va ganske kult, og sannfellå uden esp, og vippå va ganske spesielt. Hvis du først e i område ville eg gjorte det. Kosta 25 euro. Nå kan du jo ikkje akkurat sammenlikna ein SUV og ei feltvogn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1411 Skrevet September 16, 2008 Akkurat, blir nok te at me jørr det då ja.. Hørtes jo litt kult ud det.. Får bare satsa på å verr kjørbare..Me e jo då tross alt i jägermeister land 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1412 Skrevet September 16, 2008 tippe eg og må ha meg ein tur der t neste gang eg e i audi land hørtes ganske gøy ut, å d va jo isje akkorat någen voldsomme pris heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1413 Skrevet September 16, 2008 Bildene du har komt me Andreas fra Wolfsburg, gjer isje til at eg glede meg mindre vertfall til helgå U va sjef den gamla bommå så er produserte i 2005. Glede meg til å se den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1414 Skrevet September 17, 2008 Funnet ny motor til deg kluge: http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1415 Skrevet September 17, 2008 Funnet ny motor til deg kluge: http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm V8er med 400hk mellom 9.000 og 10.000 RPM, den lyden skulle jeg likt å hørt live!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1416 Skrevet September 17, 2008 Hva er egentlig forholdet mellom ft-lbs og Nm?? Er det så enkelt som: 1ft = ca0,3m og 1lbs = ca0,5=5N?? 1 ft-lbs = 1,5 Nm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1417 Skrevet September 17, 2008 (N-m)*.7376 = Ft Lbs dvs 1ft-lbs= 1,26nm sånn ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1418 Skrevet September 17, 2008 rettelse 1 FtLb = 12 InLb =1.35582 Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1419 Skrevet September 17, 2008 Trym: Enige i den, feltvogne e sjefs bila! Eg og nogen kamerata eide ein i lag i fjor (ska sellas nå), men om eg seie ka ann blei brukt t så banne eg nok i kirkå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1420 Skrevet September 17, 2008 Tror du isje trenge å ver redd for d sga du se.. artige bilder e d ja.. e såpas heldige med min at eg isje blir våt når d regne ute.. har ståltak i stede for presening. utrolig artig bil spesielt på vinterføre spesielt da når en har firehjulstrekken på. 50/50 er gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1421 Skrevet September 17, 2008 Funnet ny motor til deg kluge: http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm I know I know. Så då kan eg fulla dåkke inn på litt te, det e en v8 som e basert på 2 suzuki hayabusa motora, med custom blokk. Bler levert med den innfestningå boltmønster du vil ha til girkasse. Prisen meine eg havna rundt 100 - 150 lappa en plass. Hadde våre unekteligt rått, udentvil om det. Hovedproblemet mitt e att blokkå må ver produsert 200 eksemplar av i løpet av en periode på 12mnd. Någe eg tvile på at de er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1422 Skrevet September 18, 2008 sko iche samlast då for å gå på messå i helgå? åbent fra 10 - 17 lørdag og sundag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1423 Skrevet September 18, 2008 Trym: Der har du bevise http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.5544035 Ellers stille bilen sterkt i annonse på Finn, i kammofarge igjen bortsett fra røde fella. (Ja, me teipte heile bilen og malte teipen ) Og me har kalesje, men allikavel sidde me tørrt i reggene, for d mesta i hvertfall http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14808924&sid=xz7cabrqFEZ264571&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1424 Skrevet September 18, 2008 Tysse: Eg e me på den eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1425 Skrevet September 18, 2008 Ingen i stavanger området som trenger motoren fra s2 min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...