#14376 Skrevet Januar 9, 2011 Sprøtt.. Fem skilt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14377 Skrevet Januar 9, 2011 Men sånn aligavell? Någen så har någe energi å gi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14378 Skrevet Januar 9, 2011 Ja jøss.. ka så skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14379 Skrevet Januar 9, 2011 Konne trengt litt, vil ner i garasjen, men orke ikkje... Har ikkje lyst te å venta te i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14380 Skrevet Januar 9, 2011 Kan ta turen eg, har sove te 12 idag så må ikkje i seng tidligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14381 Skrevet Januar 9, 2011 hah, hjelpe ikkje d når eg sov te 5, altså i dag morres å ska på jobb i mårå... MEN ny garasje-dag i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14382 Skrevet Januar 9, 2011 Nei det e sant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14383 Skrevet Januar 9, 2011 Ikkje alle så e studenta vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14384 Skrevet Januar 9, 2011 hehe.. Står opp 7 kver ukedag eg, så har lange dager eg og, fusst skole så jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14385 Skrevet Januar 9, 2011 hehe.. Står opp 7 kver ukedag eg, så har lange dager eg og, fusst skole så jobb E på jobb 7 Neida bare sykt sleden i dag våre rett i garasjen itte jobb kver dag denne ugå te 22-22.30. Så får ta dette som en liden kvile dag. Sundag e jo tross alt kviledagen, sjøl om eg har vår på jobb då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14386 Skrevet Januar 9, 2011 Har dåkkår vaktordning på jobben siden du jobbe på søndager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14387 Skrevet Januar 9, 2011 Nei, har ikkje någe vaktordning. Får bare ikkje gjort alt på 37,5t i ugå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14388 Skrevet Januar 9, 2011 Noen som har sandblåser? Har gitt opp å spraylakkere noen luftrør hvite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14389 Skrevet Januar 10, 2011 Finni, har du glemt ein liten detalj i salgsannonså? http://www.finn.no/finn/car/used/object?WT.synd_type=agent&finnkode=26219681 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14390 Skrevet Januar 10, 2011 Finni, dette skulle jo bli den nye bruksbilen min?? Kanke selge ann da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14391 Skrevet Januar 10, 2011 Finni, har du glemt ein liten detalj i salgsannonså? http://www.finn.no/finn/car/used/object?WT.synd_type=agent&finnkode=26219681 Please fill in. Lagt på 2minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14392 Skrevet Januar 10, 2011 Finni, dette skulle jo bli den nye bruksbilen min?? Kanke selge ann da Blir ikke solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14393 Skrevet Januar 10, 2011 Please fill in. Lagt på 2minutter. Turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14394 Skrevet Januar 10, 2011 Du har glemt å skrive turbo finni pluss annonseselgere nei takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14395 Skrevet Januar 10, 2011 Du har glemt å skrive turbo finni pluss annonseselgere nei takk Turbo finni? Så berykta at eg kan tjena penger på callsign'n min nå? Eg e så asosiale av meg at eg trenge det selskapet eg kan få... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14396 Skrevet Januar 10, 2011 Någen her som har peiling på om det e någen som drive med forkromming/kromming eller ka det hette her te lands/by?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14397 Skrevet Januar 10, 2011 Tenkte mer noe i denna duren: "Toppakning bør byttes da den svetter og koker vannet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14398 Skrevet Januar 10, 2011 Kan jo være termostaten som koker vannet da? Vil jo gjenstå å se når den blir byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14399 Skrevet Januar 10, 2011 Tenkte mer noe i denna duren: "Toppakning bør byttes da den svetter og koker vannet" Ikkje ødelegg salget nå du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14400 Skrevet Januar 10, 2011 Tenkte mer noe i denna duren: "Toppakning bør byttes da den svetter og koker vannet" Trodde du tenkte på det at bilen hadde skilter eller at an va eu godkjente eg Eller kanskje katalysatoren e tette? Siden du e så opptatt av opplyste finn.no annonser, burde du kanskje feia foran egen dør før du går te anngrep på oss andre? Komme du på någe mer som e galt me bilen min? Nei konsentrer deg heller om dine egne biler du så ska eg klara å ta meg av mine Te opplysning så va det oljesvette fra toppakningen når eg kjøpte bilen, som blei vaska vekk og har ikkje komt tebage. Termostaten har låst seg og ny e henta og blir bytta før salg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...