#1426 Skrevet September 18, 2008 Hvilken messe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1427 Skrevet September 18, 2008 Ingen i stavanger området som trenger motoren fra s2 min? Prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1428 Skrevet September 18, 2008 Prisantydning? En kasse øl! Btw: koss går d med sekken frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1429 Skrevet September 18, 2008 (endret) Ingen i stavanger området som trenger motoren fra s2 min? Me konne sett ann i passaten min ....Det hadde jo våre sjef HEHE: rolleyes Då hadde eg vertfall hatt noge så isje alle andre hadde;)... Sund eg isje har syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1430 Skrevet September 18, 2008 Me konne sett ann i passaten min ....Det hadde jo våre sjef HEHE: rolleyesDå hadde eg vertfall hatt noge så isje alle andre hadde;)... Sund eg isje har syncro Fint prosjekt å bygge om te quattro Lurer også på pris Frank..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1431 Skrevet September 18, 2008 Buggy motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1432 Skrevet September 18, 2008 Roar: http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wqrqqt#/page0/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1433 Skrevet September 18, 2008 120k skal jeg ha for hele dritten, dvs plug and playyy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1434 Skrevet September 18, 2008 Kjell: Vert ute å lekt deg i då itte jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1435 Skrevet September 18, 2008 Nå er det 12 timer og 10 minutt til oppmøte Finni og Doffer !!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1436 Skrevet September 18, 2008 Jepp, så nå må du legga deg Fredrik, du ska tidligt opp Kati e oppmøte egentlig? Trodde det va kl 08.00 eg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1437 Skrevet September 18, 2008 (endret) På min lapp står det " Oppmøte klokkå 10.00 og avreise seinast 11.00 !!!" Men for all del, bare møt klokkå 8.00 du Christoper, så kan du holda av nogen goe plassa i bussen, siden du antakelig er fuste mann å har adle setene å velga mellom !!!! Hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1438 Skrevet September 18, 2008 hehe....morroklumpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1439 Skrevet September 18, 2008 Kjell: Vert ute å lekt deg i då itte jobb? Hekje tid t sånt.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1440 Skrevet September 18, 2008 Ja nå e det faen meg snart avreise!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1441 Skrevet September 19, 2008 Hei! Noen som har noen ekstra speilglass liggendes? De skal stå på en Audi A4 2002 8E/B6.. Var litt uheldig i går og knuste både Høyre og venstre speil.. send en PM om noen har ASAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1442 Skrevet September 19, 2008 Hei! Noen som har noen ekstra speilglass liggendes? De skal stå på en Audi A4 2002 8E/B6.. Var litt uheldig i går og knuste både Høyre og venstre speil.. send en PM om noen har ASAP! Kossen i alle dager fekk du det te?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1443 Skrevet September 19, 2008 Endelig på et hotell med internett! Nürburgring va utrolig kult, men an va stengt for turisttrafikk når me va der, for div selskaper holdt på me testing, masse maskerte/kamuflerte mercedeser osv som kjørte som nogen galinger rundt, hehe. Sko hat ein klubbtur ner der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1444 Skrevet September 19, 2008 Kossen i alle dager fekk du det te?!? d skjedde når eg skifta speilhus i går kveld:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1445 Skrevet September 21, 2008 Ett par bilder te fra Tysklandsturen min Vippa på Touaregbanen Mer Touareg offroad Vw Scirocco på Nürburgring Alfa Romeo 8C på Nürburgring Klarte aldrig å finna ud ka dette ska ver. An va veldig rar bak, og virka ganske sprek Audi TTS på Nürburgring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1446 Skrevet September 21, 2008 Bentley Arnage Litt usikker på om det va ein S6 eller ein RS6, fort gjekk det vertfall Denne Mercedesen tog det ganske rolig i svinane, men gjekk noge heilt sinsykt på den lengsta strekkå Ein av mange maskerte/kamuflerte Mercedeser. Samtlige gjekk bra, men spesielt ein hadde utrolig brutal lyd Møller Bil skreve på banen ved ca 15 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1447 Skrevet September 21, 2008 noen andre som føler seg truet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1448 Skrevet September 22, 2008 Denne Mercedesen tog det ganske rolig i svinane, men gjekk noge heilt sinsykt på den lengsta strekkå D e dn nye mercedes SL65 Amg black series.. 670hk, så kan godt forstå at du synes den såg hissig ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1449 Skrevet September 22, 2008 Så ikkje spesilet hissig ut den, ikkje spesilet hissig lyd heller, men an fekk ein heilt sinsyk fart på den lengsta slettå. Ikkje så lett å vurdera fart når du står sånn, men det va den definitivt raskaste bilen forbi det punktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1450 Skrevet September 22, 2008 Litt usikker på om det va ein S6 eller ein RS6, fort gjekk det vertfall Etter hva jeg ser er det en A4? Ingen S/RS6 med slike led lykter... Hilsen gutta i Tyskland =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...