#15176 Skrevet Februar 9, 2011 Står nye 215 40 kumho på de nye felgane mine, men de skal av og på med 205 40 eller 215 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15177 Skrevet Februar 9, 2011 215 e vel det smalaste dekket så e mulig å få godkjent på 9" breie felg, e nok ein grunn te det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15178 Skrevet Februar 9, 2011 215 e vel det smalaste dekket så e mulig å få godkjent på 9" breie felg, e nok ein grunn te det Må du slutta;) aner eg Frode Gulbrandsen tendenser;) 205 40 er på ingen måte ekstremt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15179 Skrevet Februar 9, 2011 Kjenne det vrir seg inni meg når du så familiefar vurdere Nankang..... Du får det du betale for når det gjelde dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15180 Skrevet Februar 9, 2011 Må du slutta;) aner eg Frode Gulbrandsen tendenser;) 205 40 er på ingen måte ekstremt Me e vel enige i at du velge dekk itte utseende, eg velge itte funksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15181 Skrevet Februar 9, 2011 215/40 er det smaleste og laveste man kan godkjenne, ja. Kommer helt an på hvor glad du er i strekk. 215/35 er jo kurant, men har hatt 205/40 på 9x16 og 195/45 på 9x14, og ingen problemer med det på noen av felgsettene. Ikke for å hore, men her ser du: De beste bildene jeg fant av 195/45 på 9", og synes ikke det er så veldig ekstremstrekk. Dunlop var vel dekkene, så de er nok ikke av de smaleste du får tak i. Nankang? Helt greit (og ikke noe mer) tatt prisen i betraktning, men vil ikke anbefale det til noen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15182 Skrevet Februar 9, 2011 Kjenne det vrir seg inni meg når du så familiefar vurdere Nankang..... Du får det du betale for når det gjelde dekk. Nangkang er godt nok å vel så det. tror eg kommer til å gå for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15183 Skrevet Februar 9, 2011 Ka med å komme med alternativer istede for å bare sei at nankang e drit? Og koffor e de drit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15184 Skrevet Februar 9, 2011 Ka med å komme med alternativer istede for å bare sei at nankang e drit? Og koffor e de drit? Alle sier de støyer og at de er dårlige på vått det med støy kan eg tildels være enig i men eg kjenner meg ikke igjen i at de er dårlige på vått eg synst de er bra, men uansett er jo ingen som er enige med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15185 Skrevet Februar 9, 2011 Ka med å komme med alternativer istede for å bare sei at nankang e drit? Og koffor e de drit? Nangkang e heilt for jævligt, gå for Toyo proxes :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15186 Skrevet Februar 9, 2011 Hvis det va mine hjul hadde eg valgt Pirelli P Zero Nero i 215/40-16. Dekk med V-mønster utgår med høye kneløft for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15187 Skrevet Februar 9, 2011 Nangkang er godt nok å vel så det. tror eg kommer til å gå for det Akkurat det kom jo ikkje så ei bomba 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15188 Skrevet Februar 9, 2011 Ka med å komme med alternativer istede for å bare sei at nankang e drit? Og koffor e de drit? Støyer, virker som de ruller tyngre enn andre dekk og ikke det beste på vått. Nankang er greit å kjøre med i et par måneder (men fortstatt ikke mer enn bare greit), men så virker det som om de nesten "forsteiner" seg når du får slitt de til litt og blir enda hardere enn de i utgangspunktet er. Toyo Proxes T1-R det stikk motsatte av det jeg nevnte over, så jeg anbefaler Toyo. Blir litt fortere slitt, logisk nok, men et veldig bra dekk til prisen du betaler. Strekker seg også penere enn Nankang gjør, for oss som bryr seg om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15189 Skrevet Februar 9, 2011 Pris på Toyo Proxes? Hvem har de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15190 Skrevet Februar 9, 2011 http://Www.dekkonline.com Knallbra dekk, kjører de på bbsene mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15191 Skrevet Februar 10, 2011 Kumho, Hankook, Falken, Federal, Nangkang, Pirelli, Michelin, Bridgestone, Dunlop og Continental har jeg kjørt. Kumho: Genialt, men for mye trykk og de er nedslitt på 10 000km Continental: Extrem missfornøyd om vintern. Null grip med quattro (aldri hatt sommerdekk, men vil jeg ikke kjøpe etter disse vinterdekkene) Federal: støyer, sliter, dårlig grip når det regner Falken: Best dekk ever. Fu få en 215/40 16 dekk som er mindre brei enn 205er. Husker ikke hvilken det var. Nangkang: likt som federal Pirelli: Genialt Bridgestone: genialt Hankook: genialt Michelin: genialt Dunlop: dårlig erfaring med slitt. mulig jeg hadde bare ikke lykk med disse. jeg er den eineste som hater dunlop...!? Anbefaller Falken. Pris og qualitet stemmer! Selvfølgelig er hver type dekk til hver merke forskjellig, men vil tro de er alle like dårlig/bra. ----- Av og til er dekkonline.com dyrere enn dekkforhandlern i områden. bare å sjekke. det er helt forskjelig fra dekk til dekk. kjøpte 225/40 R18 vinterdekk billigere på dekkforhandler på kvål enn på dekkonline (samme dekk 1500kr forskjellen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15192 Skrevet Februar 10, 2011 Hva er intervalet på skifting av reg.reim på en A3 2.0 TDI? 90.000? 120.000? 5år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15193 Skrevet Februar 10, 2011 Hva er intervalet på skifting av reg.reim på en A3 2.0 TDI?90.000? 120.000? 5år? Før va det 120 eller 5 år. Nå e det kun 5 år va det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15194 Skrevet Februar 10, 2011 Only in Russia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15195 Skrevet Februar 10, 2011 Før va det 120 eller 5 år. Nå e det kun 5 år va det vel. Omvendt Nå e det 120k eller ut i fra tilstand på reim (visuell sjekk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15196 Skrevet Februar 10, 2011 Finni? Hva gjør DU oppe såååå tidlig? Legge deg snart du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15197 Skrevet Februar 10, 2011 Hva er intervalet på skifting av reg.reim på en A3 2.0 TDI?90.000? 120.000? 5år? 90 000 km service på møller inkludert registerreimbytte: 19 000,- !!Bil: 2005 A3 SB 2.0TDI s-line. Eg skifta regreim på 90k pga alderen på bilen var 5 år. Møller som sa den måtte byttes. Gjekk til mitt lokale verksted og fekk jobben billigare vel å merka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15198 Skrevet Februar 10, 2011 Akurat fått epost fra kompisen i tyskland. han jobber for tysklands største dekkforhandler (ikke dekkonline.com) og skreiv at dekk blir mye dyrere fra våren pga. høyere oljepriser. så ikke dumt å bestille sommerdekkene nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15199 Skrevet Februar 10, 2011 Godt tips, bare venter på felgene mine så jeg får målt frem hvilken dim jeg kan ha på slicksene. Skulle også hatt 4nye 18" dekk og gjerne et par sett til i reserve.. akk blir dyrt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15200 Skrevet Februar 10, 2011 Akurat fått epost fra kompisen i tyskland. han jobber for tysklands største dekkforhandler (ikke dekkonline.com) og skreiv at dekk blir mye dyrere fra våren pga. høyere oljepriser. så ikke dumt å bestille sommerdekkene nå! Kor mye dyrere e "mye dyrere"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...