#15676 Skrevet Februar 28, 2011 Grattis med grombil Sören 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15677 Skrevet Februar 28, 2011 DU asså søren , du er like dårlig på å selge bil uten å kjøpe ny som meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15678 Skrevet Februar 28, 2011 Takk Petter Kan jo ikke bare selger biler, må jo ha ny bil da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15679 Skrevet Mars 1, 2011 Gralla Sören:D Finner ut senere i dag om han med syncroen får bilen klar til i morgen, så blir det roadtrip (forhåpentligvis) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15680 Skrevet Mars 1, 2011 Gralla Sören:D Finner ut senere i dag om han med syncroen får bilen klar til i morgen, så blir det roadtrip (forhåpentligvis) Takk på forum kan du svare, men ikke på sms, huh!? det er nettmobbing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15681 Skrevet Mars 1, 2011 Robin plays hard to get 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15682 Skrevet Mars 1, 2011 Takk på forum kan du svare, men ikke på sms, huh!? det er nettmobbing! Har ikke fått noen SMS:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15683 Skrevet Mars 1, 2011 Har ikke fått noen SMS:confused: sendt en gang til yeah, robin is not easy to get, u know . High class gutt vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15684 Skrevet Mars 1, 2011 High class gutt vettu Hahaha: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15685 Skrevet Mars 1, 2011 Takk på forum kan du svare, men ikke på sms, huh!? det er nettmobbing! Sier DU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15686 Skrevet Mars 1, 2011 Sier DU Sier DU! ... tror vi sitter fast fra her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15687 Skrevet Mars 1, 2011 Hahah tror jeg også Jeg liker å kommunisere på 3 plasser, helst svare på de forskjellige om hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15688 Skrevet Mars 1, 2011 noen her som har en USB/SD Radio til salgs eller til overs. ikke rå til ny radio akurat nå men har lyst å bruke SD eller USB. tenker ikke å gi mer enn 500kr må ikke være fin, skal kjøpe dobbeldin uansett i april. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15689 Skrevet Mars 1, 2011 De fleste har jo fått med seg at eg jobbe i Würth. Me har kampanjer ca annen hver mnd. Eg har nå overtatt kontoen te vw audi klubben avd rogaland. Kossen e interessen for at eg legge ut kampanjeavisen og gode tilbud osv her i stavanger delen? Tenkte kanskje å få en klistret tråd eller noe slikt hvis interessen er der. Ka meine folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15690 Skrevet Mars 1, 2011 De fleste har jo fått med seg at eg jobbe i Würth. Me har kampanjer ca annen hver mnd. Eg har nå overtatt kontoen te vw audi klubben avd rogaland. Kossen e interessen for at eg legge ut kampanjeavisen og gode tilbud osv her i stavanger delen? Tenkte kanskje å få en klistret tråd eller noe slikt hvis interessen er der. Ka meine folket? E det goe tilbud og eller e det sånn 100-200kr avslag på noe så e ALT for dyrt fra før av? Dårlig erfaring med Würth og priser ser du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15691 Skrevet Mars 1, 2011 De fleste har jo fått med seg at eg jobbe i Würth. Me har kampanjer ca annen hver mnd. Eg har nå overtatt kontoen te vw audi klubben avd rogaland. Kossen e interessen for at eg legge ut kampanjeavisen og gode tilbud osv her i stavanger delen? Tenkte kanskje å få en klistret tråd eller noe slikt hvis interessen er der. Ka meine folket? Kjør på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15692 Skrevet Mars 1, 2011 Kjør på ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15693 Skrevet Mars 1, 2011 høres bra ut. Er jo for alle bare til fordel! Bra at noen er så engasjerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15694 Skrevet Mars 1, 2011 E det goe tilbud og eller e det sånn 100-200kr avslag på noe så e ALT for dyrt fra før av? Dårlig erfaring med Würth og priser ser du... Då har du vert å handla som privatperson? Der pleie å ver mye gode tilbud ja. Men det e sjelden lika billig som biltema. Men så e jo kvaliteten der etter og. Ska se litt på det i løpet av uken, og lage en egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15695 Skrevet Mars 1, 2011 Då har du vert å handla som privatperson? Der pleie å ver mye gode tilbud ja. Men det e sjelden lika billig som biltema. Men så e jo kvaliteten der etter og. Ska se litt på det i løpet av uken, og lage en egen tråd. Som privatperson ja, greit nok at det ikkje e Biltemakvalitet men når det koste 5-10 ganger så mye så handle eg heller 5-10 ganger så mye verktøy på 'tema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15696 Skrevet Mars 1, 2011 Men der e og litt av probleme. Wurth selge primært te bedrifter, og for at du ska få en god pris så må du ha en rabatt avtale. (någe eg ska lage te klubben) så der du kanskje har fått 20% rabatt så får kanskje en bedriftskunde med en ok rabattavtale 60%. Og så snakke me mye bedre priser! Men kampanjene me har pleie å ver veldig bra priset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15697 Skrevet Mars 1, 2011 Kan skrive under på at dar e mange bra tilbud i kampanjane.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15698 Skrevet Mars 1, 2011 Gratulera med kongebil Søren! Muligt eg har behov for å låna en arm og 2 i mårå om någen har lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15699 Skrevet Mars 1, 2011 Mulig eg har lyst å låna deg ein arm eller 2.. Må ud å snusa litt på bilen og lufta GTIen litt.. Drive med litt feilsøking og udøve mod deg e jo perfekt å driva feilsøking. Hehe.. ti tenkte du? må heim å ha ng mad fusst.. kl. 18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15700 Skrevet Mars 1, 2011 Gralla me ny bil Søren .... Blir det prosjekt-tråd snart eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...