#15726 Skrevet Mars 2, 2011 Høyden er fin ja, men man ser jo nesten ikke hvor lav den er når den har vinterhjula på.. Tror ikke det er så veldig mange rundt om her som kjører samme høyde med coilovers Du kjøre jo ein del lavere enn meg! Eg syns d bler stress å kjøra lavere. Alle de hekkans fartsputene: bh : Nå går eg akkurat klar av de fleste om eg kjøre normalt øve de. Og kjøre eg lavere på sommerhjulå så subbe d: rolleyes Siden du får tatt rust på garanti så gjerne eg og får d! Mangler litt lakk rett foran hjulbuen bak på førersiden, ca på str med et kronestykke... Ka modell har du? Import eller heilt norsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15727 Skrevet Mars 2, 2011 Du kjøre jo ein del lavere enn meg! Eg syns d bler stress å kjøra lavere. Alle de hekkans fartsputene: bh :Nå går eg akkurat klar av de fleste om eg kjøre normalt øve de. Og kjøre eg lavere på sommerhjulå så subbe d: rolleyes Siden du får tatt rust på garanti så gjerne eg og får d! Mangler litt lakk rett foran hjulbuen bak på førersiden, ca på str med et kronestykke... Ka modell har du? Import eller heilt norsk? Alt blir vanesak rett og slett, og jeg kjører veldig lite rundt i nabolagene Hjulbuene mine framme mangler lakk litt her og der, men det finn jeg ingenting på. Han mente det var rein slitasje. Noen som vet noe om dette? Frode feks? Du som har sett på bilen. Min er 99mod, norsk bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15728 Skrevet Mars 2, 2011 på A4en min 2002 model var ikke noe garanti på rust! 115000km ny i norge på gammle jobben min i Arendal. Tror det blir aldri noe garantisaker der lenger hvis jeg leser 1999 model S3 få ny lakk på dørene. på min var det alle 4 dører, alle 4 skjermer og bakluka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15729 Skrevet Mars 2, 2011 A6en begynnte plutselig å hoppa å hakka fra 1-3 gir (aut kasse) Ville ikkje gi gass eller noe. Girkassen så har røke då eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15730 Skrevet Mars 2, 2011 Hørte at UMS i stavanger hadde rimelig effektmåling, har de noe info om dette på en nettside en plass? Finner nada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15731 Skrevet Mars 2, 2011 Bruka å stå på: http://www.trim-4-eldre.com Men dei har pause på tilbudet en stund no trur ei. trur turbokongen som eige dynoen e i thailand for tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15732 Skrevet Mars 2, 2011 Hmokey, i see :\ Men de benker 4x4 altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15733 Skrevet Mars 2, 2011 I fjor var de ihvetfall 350kr for 2 hjulstrekk og 450kr for 4x4 med 3 pulls og utskrift. Dei bruker dynapack som dei skrur fast på nava så tar litt tid å koble på. Fant litt info her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=22102#422116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15734 Skrevet Mars 2, 2011 (endret) Golf I, Golf 2, Polo, Golf Cabrio svarte blinklys selges - helt ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15735 Skrevet Mars 3, 2011 Såg en ganske fin virket det som, RS2 parkert på annsattparkeringå til Austrått barneskule i gårkveld (litt øve 7 tiå) . Nogen i klubben sin dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15736 Skrevet Mars 3, 2011 Woho, fått tilbake bilen fra møller no med skrapelyder i drivverket og risting i hele bilen! Må ha vært en avansert lakkjobb de har gjort. Tilbake til verksted-helvete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15737 Skrevet Mars 3, 2011 Såg ein ny VW idag, såg ut som ein Touran på steroider..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15738 Skrevet Mars 3, 2011 Eg såg og ein ny bil i dag. Mini cooper s all4. Mini cayenne. Kanonrå bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15739 Skrevet Mars 3, 2011 Såg ein ny VW idag, såg ut som ein Touran på steroider..?? Sharan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15740 Skrevet Mars 3, 2011 Sharan? Ja, kliss lige.. Såg litt rare ut med fysste øyekast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15741 Skrevet Mars 3, 2011 Hehe ja, eg har kje vendt meg heilt te di nye vw sjøl ennå, men di nye touran'ane e tøffe forfra jaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15742 Skrevet Mars 3, 2011 Hehe ja, eg har kje vendt meg heilt te di nye vw sjøl ennå, men di nye touran'ane e tøffe forfra jaffal ikke bakfra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15743 Skrevet Mars 3, 2011 Blei ei goe økt med quattro skruing i dag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15744 Skrevet Mars 3, 2011 Blei ei goe økt med quattro skruing i dag og Ka tid blir det oppstart då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15745 Skrevet Mars 3, 2011 Ka tid blir det oppstart då? Motoren e klar den, mangle "bare" å få på plass manifolder og alt som har med tenning, bensin og kobla opp ledningsnettet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15746 Skrevet Mars 3, 2011 Haha holdt du åg på i kveld Petter. Eg åg i sama nabolaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15747 Skrevet Mars 4, 2011 Det er forskjell på å skru og å screw, Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15748 Skrevet Mars 4, 2011 Det er forskjell på å skru og å screw, Finni hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15749 Skrevet Mars 4, 2011 Haha holdt du åg på i kveld Petter. Eg åg i sama nabolaget Å? Der fotostudioet e kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15750 Skrevet Mars 4, 2011 Hva koster det egentlig å sende 4 aluminiumsfelger til bergen? 7,5x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...