#15776 Skrevet Mars 4, 2011 Eg har ein g60 motor ståendes! uten ledningsnett vel og merke, men ett hidden sprut fikse jo det! D kan ver interessant:) Men eg har isje någe cash før t sommaren tenke eg... Denne mnd blei d både veiavgift, ny bil og omreg.avgift, neste mnd må eg spara t Wörthersee, mai-lønnå => Wörthersee... Men juni/juli då begynne me å snakke, hehe:) prøver hele tid med 1,8T men han vil ikke ledningsnett er jo NO PROB eeeebäy! Du vett jo at eg helst vil ha G60 i bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15777 Skrevet Mars 4, 2011 Du vett jo at eg helst vil ha G60 i bilen;) De fikser vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15778 Skrevet Mars 4, 2011 Alle med respekt for seg selv har en bil med høyere effektforhold enn 200hk pr liter Om man e litt gjerrig så kan man bruke kh pr hk, og da er det mindre enn 2,5kg pr 1hk som teller :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15779 Skrevet Mars 4, 2011 Alle med respekt for seg selv har en bil med høyere effektforhold enn 200hk pr liter Om man e litt gjerrig så kan man bruke kh pr hk, og da er det mindre enn 2,5kg pr 1hk som teller :-) Haha . Me like _______ BTW folkens: Er på Klepp og skruer på rallyen. blir sikker 20:00-21:00 . Kom og besøk meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15780 Skrevet Mars 4, 2011 Alle med respekt for seg selv har en bil med høyere effektforhold enn 200hk pr liter Om man e litt gjerrig så kan man bruke kh pr hk, og da er det mindre enn 2,5kg pr 1hk som teller :-) Liker tankegangen:D Men akkurat nå er det vel dårlig med både hester og ponnier i din bil Jada, vet det kommer, og jeg gleder meg virkelig til å se resultatet, leser i tråden din jevnlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15781 Skrevet Mars 4, 2011 Blir bra med prosjekt Robin, du handla vel prøveskilt te søndag/LTH og med det samma? Nei, d jor eg isje, men e jo isje verre enn at di som vil stikke ut i lokalet og kikke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15782 Skrevet Mars 4, 2011 Liker tankegangen:D Men akkurat nå er det vel dårlig med både hester og ponnier i din bil Jada, vet det kommer, og jeg gleder meg virkelig til å se resultatet, leser i tråden din jevnlig:) Når bilen ikke har påmontert hjul så kan d iche kalles en bil lengre ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15783 Skrevet Mars 4, 2011 Motoren står der den! ingen planer om å selge. Anngående stort lokale så har eg kanskje ett på hånd te seinere i år. Må bare finne ut kor mye han ska ha for å leie ut alt sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15784 Skrevet Mars 4, 2011 Motoren står der den! ingen planer om å selge. Anngående stort lokale så har eg kanskje ett på hånd te seinere i år. Må bare finne ut kor mye han ska ha for å leie ut alt sammen! hundvåg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15785 Skrevet Mars 4, 2011 Hvis någen trenge...... http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=27127204 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15786 Skrevet Mars 4, 2011 Blaupunkt pnp 475 digital forsterker rett på originalt ledningsnett 4x75 rms http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208350 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15787 Skrevet Mars 5, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26891543 Virker det som et godt kjøp?? Jeg vet det er mye føkk med gamle tt'er, men det er jo en gøy bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15788 Skrevet Mars 5, 2011 Den var ivertfall fin , Ta den ved nærmere oppsyn så finner du jo fort ut om det er noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15789 Skrevet Mars 5, 2011 Virker som en bra bil. Ta en titt Vet ikke prisene for TTen men det var jo billig eller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15790 Skrevet Mars 5, 2011 Har jo muligheten til å dra å se på bilen, og som forhandler stiller han jo med 5 års reklamasjonsrett. Kjell har jo også handla bil her tidligere i år så du kan jo høre med hans erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15791 Skrevet Mars 5, 2011 Jepp, handla passaten herifrå. Blanda erfaringa faktisk, ring meg hvis du lure på ng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15792 Skrevet Mars 5, 2011 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15793 Skrevet Mars 5, 2011 Solgt Gratulerer tente å innbytte A4en på den men er aaaalt for langt vekk allerede nå 3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15794 Skrevet Mars 5, 2011 Ikke solgt til meg, men personen som fikk den har sikkert gjort en god handel. Den var billig, men TT'er KAN bli jævlig dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15795 Skrevet Mars 5, 2011 Har du solgt a4ek nå søren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15796 Skrevet Mars 5, 2011 Har du solgt a4ek nå søren? neida... stå på forum til i morra for 190 000. we will see 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15797 Skrevet Mars 5, 2011 Jaja, da var vi endelig tilbake i Stavanger igjen... UTEN golfen! Haha! Han som solgte den til meg sa at den var fint kjørbar for en tur til Stavanger, men etter å ha kjørt den en liten km så fant jeg ut at dette tør jeg ikke! Nesten ingen bremseeffekt!! En kompis av Sören i Arendal var så hyggelig at han kunne kjøre den hjem for meg på bilhenger i morgen:) Og jeg slapp å prute! Selgeren pruta ned prisen sin selv, så det var jo ok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15798 Skrevet Mars 5, 2011 Haha, koss kom du deg heim då, tog? Någen så vett kor eg kan få kjøpt radinox-kanta te schmidt felga hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15799 Skrevet Mars 5, 2011 Kjørte jo S3'en ner samen me Sören;) Tog d som ein roadtrip:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15800 Skrevet Mars 5, 2011 Någen så vett kor eg kan få kjøpt radinox-kanta te schmidt felga hen? Schmidt selv selger vel dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...