#16251 Skrevet Mars 28, 2011 http://www.nettavisen.no/motor/article3119417.ece Brede fartsfelger?? hva er det for noe? vet iallefall hva jeg skal skylde på neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16252 Skrevet Mars 28, 2011 hvis du har plass for meg i bilen saa kan du hente meg og vi gjör det sammen paa klepp ______________________________________ To uker til hos Audi saa skal jeg skifte til Hansis jobb som mekaniker. (http://www.mpm-no.com) Takk til Hans Fredrik og Doffer som jeg har faatt litt hjelp av med söknaden . Det er andre jobb jeg har faatt gjennom VACN naa! Sviker! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16253 Skrevet Mars 28, 2011 Var det ikke kjekt hos audi søren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16254 Skrevet Mars 28, 2011 Var det ikke kjekt hos audi søren? Veldig kjekt, men hadde naa lyst aa gjör noe som ikke har noe med biler aa gjöre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16255 Skrevet Mars 28, 2011 Lorinser felger til salgs folkens løp å kjøp.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16256 Skrevet Mars 28, 2011 Veldig kjekt, men hadde naa lyst aa gjör noe som ikke har noe med biler aa gjöre Hehe. kan godt skjønna den. Du skrur jo 24/7 du! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16257 Skrevet Mars 28, 2011 Hehe. kan godt skjønna den. Du skrur jo 24/7 du! Hehe.. Det er jo tingen. Hobbyskruin' er ikke saa göy lenger og smaating blir plager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16258 Skrevet Mars 28, 2011 Hehe... Blir fort sånn når du har 15 biler å skru på! Hehe.. Derfor jeg ikke skrur på jobb.. Og selvfølgelig fordi jeg ikke kan skru på jobb.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16259 Skrevet Mars 28, 2011 Hehe... Blir fort sånn når du har 15 biler å skru på! Hehe.. Derfor jeg ikke skrur på jobb.. Og selvfølgelig fordi jeg ikke kan skru på jobb.. hehe.. 3+1! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16260 Skrevet Mars 28, 2011 3+1! Ja, DINE biler ja... Tenk på alle bilene du skrur på som ikke er dine biler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16261 Skrevet Mars 28, 2011 Ja, DINE biler ja... Tenk på alle bilene du skrur på som ikke er dine biler da? stemmer det, men har blitt mindre, har jo nok sjöl aa gjöre. kanskje jeg skal nevne at "Tenk på alle bilene du skrur på som ikke er dine biler da?" betyr ikke betalt hjelp. Jeg har ikke noe med jobb etter jobb aa gjöre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16262 Skrevet Mars 28, 2011 Gratulerer Sören, håper den nye jobben blir kanon bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16263 Skrevet Mars 28, 2011 då har eg funne plass de selge kanta te schmidt felga, prøvde eine bakfelgen foran idag, sååååååå bler nok 16x10 bag, 1/2" mer innover og 1/2" mer utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16264 Skrevet Mars 28, 2011 Någen andre som ska ha någe fra TM Tuning.com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16265 Skrevet Mars 28, 2011 Hadde det isje vært verdens mest uoversiktelige side så kunne eg vurdert det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16266 Skrevet Mars 28, 2011 Nogen som kan anbefala nogen som e flinke te å sveisa "dieselstusser"? Tenke då på å få stussane te å treffa sånn nogenlunde beint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16267 Skrevet Mars 28, 2011 Nogen som kan anbefala nogen som e flinke te å sveisa "dieselstusser"?Tenke då på å få stussane te å treffa sånn nogenlunde beint ebay har ferdige "endrohr diesellook" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16268 Skrevet Mars 28, 2011 Er ikke diesel tuter litt 2009? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16269 Skrevet Mars 28, 2011 Hmm, ka bør eg ha istedenfor då? Suns de vanlige doble simons stussane e litt kjedelige Takk Søren, ska forske på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16270 Skrevet Mars 28, 2011 Sko ikke leigt bane då i løpet av året? litt liten er den jo, men det kan bli morro alikevel http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=22508 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16271 Skrevet Mars 29, 2011 Kjørt på revebanen en gang, ikke spes kult å bruke 2 gir og halve 3giret på langsletta. Kan jo lage raskere bane på parkeringsplassen til statoil jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16272 Skrevet Mars 29, 2011 Hmm, ka bør eg ha istedenfor då? Suns de vanlige doble simons stussane e litt kjedelige Takk Søren, ska forske på det 2 DTM-stusser på hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16273 Skrevet Mars 29, 2011 Har to BN Pipes stusser på salgsforum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16274 Skrevet Mars 29, 2011 Takker stian for hjelp med verksted igår Kjekt å få testa felgene på bil. Noen som har valse i stavanger? Hah! Søren, så ikke posten din ang. å være med før nå :\ Men vi tar det nestegang, send sms! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16275 Skrevet Mars 29, 2011 Takker stian for hjelp med verksted igår Kjekt å få testa felgene på bil. Noen som har valse i stavanger? Hah! Søren, så ikke posten din ang. å være med før nå :\ Men vi tar det nestegang, send sms! No problem. Tenkte bare på stian som prøvde seg på meg flere ganger når vi var alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...