Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kluge: Jeg liker stilen din, men ville safet og gått for 9,5 bak. Det var ikke sjangs å få på 215 på mine i allefall. Prøvde med sjokk fyller prøvde å strekke ut dekksidene osv.. ingen ting funka. Eller fikk faktisk til det ene dekket, men det er jo ikke godt nok.

Mulig det er variernde fra dekkmerke til dekkmerker og om dekket har ligget stablet eller ikke osv, men ville ikke sjangset

Ja, da blir det 9,5 raund baut : smil : Blir vel ET 7 (ET 2 med spacer) foran og ET 2 bak

Bare få den til å gå orndtlig nå: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligge ikje termostat rett bak vannpumpa da? Tenkte hvis ikke blir kjørt vann igjennom så kanskje vannpumpen er gåen og ikke sviver?

Men kanskje leke med tanken om en tempgiver også er gåen siden viften ikke starter selv om bilen koker?

Noen så har peil på detta å kunne hjelpt meg ein dag... eg e heilt blåst når de komme te bilmekanisk =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått tak i topp?

Har egentlig, men vetsje heilt ?! Han sko sjekka fraktå så sko eg få PM, men har ikkje hørt någe ennå. Lyst å selga motoren kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge eg tror eg har ein g60 topp du kan få mot litt fremtidig hjelp litt sveising feks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikkje heilt tenkt å selge motor nei. Bare lurte om du hadde fått tak i någe. Men nå ser det jo ut så lasse kanskje har ein god deal te deg her! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ornt topp, 550 inkl. frakt.

Men eg kan godt ta den toppen din åg lasse si du kun drive med sånn traktor motora;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ornt topp, 550 inkl. frakt.

Men eg kan godt ta den toppen din åg lasse si du kun drive med sånn traktor motora;)

Det er landbrugsdrivstoff som er det retta for meg ja. så eg vil helst bli kvitt den hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni og Robin faa meg til aa gjör bare dumme ting tror jeg : bh :: bh :: bh :: bh :

plutselig lyst paa en bil til naar A4en er vekk... damn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det nå du skal ha da?

R32, med HGP biturbo og kjøre på tyske skilt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det nå du skal ha da?

R32, med HGP biturbo og kjøre på tyske skilt?

ALDRI tyske skilt! Det er rett og slett ikke lov. Er absolut imot folk som gjör dette. Lyst aa anmelde alle sammen. Sandnes er full med PL og LT bilder. Og de er mye lenger her enn et halvt aar.

Golf IV V6 tenkte jeg paa. Som Kluga sa en gang: "rallyen fortjenner ikke aa bli kjört hver dag."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lett kjørt med tyske skilt om jeg hadde hatt muligheten.. Onkel gjør det samme med Spanske.. Helt genialt..

Samme med Jimmie Nygård og svenske skilt.. Utrolig smart spørr du meg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke dele meningen i de hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den norske stat elsker deg Sören! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har 4 dyse til GTI motor, eller veit om det går ann å sedda på ngn "bedre" dyse? Ann bruge forferdelig mye drivstoff for tiå nå.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har 4 dyse til GTI motor, eller veit om det går ann å sedda på ngn "bedre" dyse? Ann bruge forferdelig mye drivstoff for tiå nå.. :)

Skaff deg 4 nye dyser det er det tryggeste. Eg har dyser, men har mistanke om at de lakk så eg har ikke så lyst å gi de til deg. Du har vel ikke potla å skrudd på co skruen? kor blir det av bildene foresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. nei har ikje potla å skrudd på den skruen.. Den ble stillt av verksted så burde være i orden.. :)

Ja, får vell bare kjøpe meg 4 nye.. Hehe..

Bilder ble det lite av desverre, måtte ut å hjelpe en kamerat med bremsecaliper når jeg kom hjem..

Kor får man tak i billigst dyser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bytta tetningene rundt dysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.side2.no/underholdning/article3120100.ece

hahaha... "Når folk sier at det er farten som e farlig så e det bare tull, det e manko på fart som e farlig!" :D

Får regne med ei pølsa i slaktetia... :P

Når det e sagt så må jo det der verr någe av det verste sporvalget eg har sett... førerfeil deluxe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig vær! Tid for sommerfelger nå! Montere sommerfelger uten bukk er av og til ganske gøy synnes jeg.

A4en går kanskje vekk før fredag :). Now we're talkin' :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det plutselig action igjen på telefonen søren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.side2.no/underholdning/article3120100.ece

hahaha... "Når folk sier at det er farten som e farlig så e det bare tull, det e manko på fart som e farlig!" :D

Får regne med ei pølsa i slaktetia... :P

Når det e sagt så må jo det der verr någe av det verste sporvalget eg har sett... førerfeil deluxe :)

Hehehe, an e fine han der karen der:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:D Har du mer kjekt på lager? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.