#16476 Skrevet April 5, 2011 Hvorfor kjøpte de ikke felgene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16477 Skrevet April 5, 2011 kommer vel å stjeler de imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16478 Skrevet April 5, 2011 Hvorfor kjøpte de ikke felgene da? "felkene må males, det ikke bra." min svar på telefon når ringte om tilstanden "bør lakkeres, typiske vinterfelger med kantkjøring." pruta på telefon og så grine på stede... kommer vel å stjeler de imorgen Har skiltnummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16479 Skrevet April 5, 2011 Kjeeeelllleeemannnn, tid til å legge om dekk til meg en dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16480 Skrevet April 5, 2011 Kjeeeelllleeemannnn, tid til å legge om dekk til meg en dag? Heller tvilsomt då han blei far på torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16481 Skrevet April 5, 2011 Faen, der var sant ja! Jeg får ut på bygda igjen da Hvem andre er det som kan lure inn noe sånt på en ettermiddag? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16482 Skrevet April 5, 2011 Kjeeeelllleeemannnn, tid til å legge om dekk til meg en dag? Desverre, ska ha perm til neste torsdag, og så skal eg ha fri heile påsken så blir fort litt øve 3uge til eg e tbage på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16483 Skrevet April 5, 2011 Dessverre nei, herregud Er jo bare en plass du skal være nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16484 Skrevet April 6, 2011 Stor takk te Petter Lønning for lån av verktøy i dag te diesel mekking! Fekk ei del problemer med å få av reimhjulet så har mista timingen på regreima. Den ene glødepluggen knak hodet på så må enten handle nye evt om ingen har en fungerende liggende? Noen som har låsebrakett for kamakslingen å låne bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16485 Skrevet April 6, 2011 Stor takk te Petter Lønning for lån av verktøy i dag te diesel mekking! Fekk ei del problemer med å få av reimhjulet så har mista timingen på regreima. Den ene glødepluggen knak hodet på så må enten handle nye evt om ingen har en fungerende liggende? Noen som har låsebrakett for kamakslingen å låne bort? Både eg og Petter har låsebrakett til kamaksel liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16486 Skrevet April 6, 2011 har sikkert ny glødeplugg liggende et sted. De er til 1,9TDK Golf 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16487 Skrevet April 6, 2011 Hvem legger om dekk billig i stavangerområdet? Begynner å bli desperat nå Dekka mine er komt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16488 Skrevet April 6, 2011 Både eg og Petter har låsebrakett til kamaksel liggende;) Fant ikkje min i farten, men eg har for mye rot i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16489 Skrevet April 6, 2011 Hvem legger om dekk billig i stavangerområdet? Begynner å bli desperat nå Dekka mine er komt! Kjøpte du fra Dekkonline.com?? De har i så fall "Montasjepartnere" rundt om i by'n:) http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=129&cart_id= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16490 Skrevet April 6, 2011 Hvem legger om dekk billig i stavangerområdet? Begynner å bli desperat nå Dekka mine er komt! Felger og dekk for flere tusen og nå griner du når det handler om montering? Dekk1 har sikkert modern utstyr og gjør det for okay pris. Vi har jo også rabatt der!? Kan tilbyr deg å kjøre med bilen din, dekk og felgene til Dekk1 på fredag hvis du avtaler en time tidlig om morran. Så kommer jeg etterhvert uansett innom jobben og skal hilse på alle Kjøpte du fra Dekkonline.com?? De har i så fall "Montasjepartnere" rundt om i by'n:)http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=129&cart_id= Anbefaller ikke å bruke det. Sikkert mange møkkaverksteder med gammel utstyr i denne registern. Sånn var det i tyskland også. Du må ikke vite mye om dekk til å være partner for dekkonline/reifendirekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16491 Skrevet April 6, 2011 Kjøpte du fra Dekkonline.com?? De har i så fall "Montasjepartnere" rundt om i by'n:)http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=129&cart_id= Har ringt en del der, de fleste har mobilnummer og svarer ikke -______- Og de som jeg ikke har ringt tar 200kr dekket, det synes ikke jeg er så sinnsykt billig egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16492 Skrevet April 6, 2011 Felger og dekk for flere tusen og nå griner du når det handler om montering? Dekk1 har sikkert modern utstyr og gjør det for okay pris. Vi har jo også rabatt der!? Kan tilbyr deg å kjøre med bilen din, dekk og felgene til Dekk1 på fredag hvis du avtaler en time tidlig om morran. Så kommer jeg etterhvert uansett innom jobben og skal hilse på alle Som om du noen gang har betalt en krone for montering av dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16493 Skrevet April 6, 2011 Har ringt en del der, de fleste har mobilnummer og svarer ikke -______- Og de som jeg ikke har ringt tar 200kr dekket, det synes ikke jeg er så sinnsykt billig egentlig... Du får det neppe billigere enn 200kr dekket, er faktisk bra pris det.. De skulle ha 1200kr på dekkbutikken, men fikk pruta det ned til 800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16494 Skrevet April 6, 2011 Et eller anna maskinservice kunne ta det til 600kr, men høres jo spooky ut bare på navnet.. Dekk1 skulle ha 1500kr, god stemning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16495 Skrevet April 6, 2011 Jeg betalte 11-1200kr hos dekk1 når jeg kjøpte dekk... Men tjente på å kjøpe fra dekkonline uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16496 Skrevet April 6, 2011 Jeg betalte 11-1200kr hos dekk1 når jeg kjøpte dekk... Men tjente på å kjøpe fra dekkonline uansett:) De blir jo sure når du kommer med egne dekk.. Det skjønner jeg jo, men det er jo deres eget problem at de ikke greier å konkurrere på pris. Noen som aner hvem ABA maskinservice er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16497 Skrevet April 6, 2011 De blir jo sure når du kommer med egne dekk.. Det skjønner jeg jo, men det er jo deres eget problem at de ikke greier å konkurrere på pris. Noen som aner hvem ABA maskinservice er? Pris er en ting, men de leverer heller ikke alle merker og dimmensjoner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16498 Skrevet April 6, 2011 Var innom bil og annleggsdekk og de sko ha 1400 for å legge på dekk. Syns det er greit dyrt! Husker før så betalte jeg 400 for å legge på og balansere dekkene. Er noen år siden, og husker ikke hvor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16499 Skrevet April 6, 2011 Nei, når jeg skulle handle dekk sistgang kunne dekksjappa i førde kun tilby meg sonar-dekk til 1200kr eller noe. Disse blir jo laga av nankang og er visst samme ulla omtrent... Neste steg var Pirelli pzero rosso til 1900kr eller noe. Og de skulle jaggu ha 800kr i montering i tillegg! Skjønner ikke hvordan det går an å ordne seg såpass dårlige avtaler at man må ta slike priser. Betale 400 for omlegg og avbalansering hos Førde Bilservice ifjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16500 Skrevet April 6, 2011 Som om du noen gang har betalt en krone for montering av dekk Det har jeg faktisk, men ikke i norge. Ring vianor, det er jo bare noen meter vekk fra jobben. 800kr synnes jeg er en grei pris for dekkomlegging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...