#16501 Skrevet April 6, 2011 Jeg skulle ikke klaga på 800 nei, men 1500 synes jeg er drøyt. Da måtte jeg legge igjen hjula i tillegg, de visste ikke når de kunne ta det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16502 Skrevet April 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16503 Skrevet April 6, 2011 Jeg skulle ikke klaga på 800 nei, men 1500 synes jeg er drøyt. Da måtte jeg legge igjen hjula i tillegg, de visste ikke når de kunne ta det. Betalte 800,- for omlegg av dekk fra Dekkonline.com hos Dekksentralen på Randaberg, og det va inkludert av og på montering på bilen Grei pris, hyggelige folk og det e 550m fra huset mitt så då va jo det det enklaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16504 Skrevet April 6, 2011 Moro, ringer til 3 forskjellige dekk 1-avdelinger i stavanger og får 3 forskjellige priser Varierte helt fra 800kr til 1500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16505 Skrevet April 6, 2011 jeg gikk til Dekkbutikken i Hillevåg, der betalte jeg 600kr. Var først innom Stavanger Dekksenter, men der nekta di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16506 Skrevet April 6, 2011 Trenger AAA VR6 Motor ASAP Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16507 Skrevet April 6, 2011 Dekka er på, men fikk ikke luft i de Haha! Må vel til med et gassprosjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16508 Skrevet April 6, 2011 Flaske med lighter bensin koster vel 49 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16509 Skrevet April 6, 2011 Noen som har 2/4 205/40/17 liggendes? pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16510 Skrevet April 6, 2011 Lasse : Har isje du vento? Ka type frontleppa har du ? Og ka modell e bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16511 Skrevet April 6, 2011 Dekka er på, men fikk ikke luft i de Haha! Må vel til med et gassprosjekt.. Kor endte du opp me å få lagt på dekkå, å ka pris blei det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16512 Skrevet April 6, 2011 Lasse : Har isje du vento? Ka type frontleppa har du ? Og ka modell e bilen din? Har vento ja. bilen er 96-97mod og eg har leppe fra 92-93 alså den grommeste frontleppa til vento: smil : den som bygger litt mindre ned enn vr6 leppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16513 Skrevet April 6, 2011 Bah.. min e 94 så eg har den samme fangeren som du har.. Kor du fikk tak i leppå? Eg og vill ha sånn, nå har eg ingenting itte brodern klarte å ødelegga ei vr6 leppa som va for korte på sidene.. andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16514 Skrevet April 6, 2011 Møller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16515 Skrevet April 7, 2011 Møller!? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210951 Må du gi gass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16516 Skrevet April 7, 2011 Kor endte du opp me å få lagt på dekkå, å ka pris blei det? ABA maskinservice.. Bare en liten garasje egentlig, men han hadde skikkelig utstyr men sleit med å få luft i de etterpå.. Snakka med dekkbutikken hillevåg, han skulle fikse det for meg etterpå Betalte 200kr hos aba pga han ikke fikk luft i de.. betaler 400kr hos dekkbutikken for å få luft i de og balansere de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16517 Skrevet April 7, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210951 Må du gi gass... Få gang søren!! Noen som skal skru idag? Hadde vært kjekt med et lite golv der jeg kunne legge om hjula og grovjustere camberen min bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16518 Skrevet April 7, 2011 Har sjekka møller før jeg spør da .. andré Møller!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16519 Skrevet April 7, 2011 Møtte en C6 med S6-front og grill igår, ble relativt skuffa når jeg så den hadde dieselstusser Luremus.. Men ellers var den feit! Skikkelig brede hjul med riktig ET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16520 Skrevet April 7, 2011 Kan jo ha vært en S6 med dieseltuter da:p Har N75 ventilen din liggende i bilen enda jeg! Regner med at du vil ha den tilbake:) Du kan jo gjerne få den på lørdag hvis du skal ut og se på rally på forus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16521 Skrevet April 7, 2011 Kan jo ha vært en S6 med dieseltuter da:p Har N75 ventilen din liggende i bilen enda jeg! Regner med at du vil ha den tilbake:) Du kan jo gjerne få den på lørdag hvis du skal ut og se på rally på forus? Tviler på man skifter bakfanger på en slik bil til A6 Tenkte jeg skulle sjekke rally på forus ja Du skal vel ikke skru idag robin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16522 Skrevet April 7, 2011 Nei skal ikke det. Skal forberede litt flytting, rydde litt i leiligheten og kjøre et flyttelass eller 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16523 Skrevet April 7, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=210951 Må du gi gass... For langt vekk . Har sett den i går. Takk for oppmerksomheten Få gang søren!! Noen som skal skru idag? Hadde vært kjekt med et lite golv der jeg kunne legge om hjula og grovjustere camberen min bak Jeg skal ut på klepp i dag etter jobb. Bare vær med da! Få kanskje motor fra LIER nå inkl. frakt. Vet bare ikke hvor jeg skal frakte den til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16524 Skrevet April 7, 2011 Herlig Jeg stikker og leverer hjula i 3tida, så stikker jeg på trening. Håper de er klar sent på ettermiddagen / tidlig på kvelden en gang. Ringer deg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16525 Skrevet April 7, 2011 Noen så har noe nytt på gang når det gjelde VACN - Stavanger Lokallag mekkelokale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...