#16751 Skrevet April 11, 2011 Regnet nesten med at det va någe sånt ja. Men hørres liksom litt feil ut. "du, eg ska ut å skru litt på bilen. å Mor mi ska ver me!" Hehe... Men men. Bare sluttresultatet blir bra så e det vel det samme kem som gjør jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16752 Skrevet April 11, 2011 Regnet nesten med at det va någe sånt ja. Men hørres liksom litt feil ut. "du, eg ska ut å skru litt på bilen. å Mor mi ska ver me!" Hehe... Men men. Bare sluttresultatet blir bra så e det vel det samme kem som gjør jobben! Hehe ser den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16753 Skrevet April 11, 2011 Ingenting e vel bedre enn profftilpassa tak =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16754 Skrevet April 11, 2011 Jo stemme det. Men eg har tydeligvis ikkje de kunnskapene Petter har hehe Men ska gjerna få hjelp av mor mi å montera dt hehe Hvis du vil låna bilen min som mal må du bare sei i frå. Ann står her, bare komma henta.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16755 Skrevet April 11, 2011 Noen som vett om kvaliteten på dette justerbare senkesettet? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=181833 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16756 Skrevet April 11, 2011 Noen som vett om kvaliteten på dette justerbare senkesettet? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=181833 Du får det du betale for som regel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16757 Skrevet April 11, 2011 Te den prisen så meine eg de ska ver ganske bra. Lure meg på om ikkje lasse har det på ventoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16758 Skrevet April 11, 2011 Sånn e de jo alltid, men ka kan egentlig gå galt me senk? dårlige dempar? regne me fjørå e lagt av de samma metalle så alle andre fjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16759 Skrevet April 11, 2011 fjørstål finnes i ørten forskjellige variantar og det e forskjellige prosesser på kordan fjørene blir lagd. Jamex i si tid va ett godt eksempel, fjørene blei kortare og kortare over tid.... Dempere så begynne å lekka, fjørstivhet/demperstivhet så ikkje passe sammen i det heila tatt, justeringsmekaniske så ikkje e så justerbart lenger pga korrosjon eller revne gjenger, "ører" te droplinks så knekke tvert av osv. osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16760 Skrevet April 11, 2011 Det sette er helt OK. Men du får det du betaler for ja.. Samme kvalitet som vmaxx, TA, supersport og andre billigmerker. Jeg ville heller brukt 5-6k på senkesett, da får du noe mye bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16761 Skrevet April 11, 2011 Det funke jo sikkert bra det senkesettet der hvis du ikje e på jakt ette ng meir enn senk for å sei det sånn. Kvalitet, komfort i forhold til demping osv blir jo noe helt annet med et skikkelig senkesett med dempere som er satt skikkelig opp mot hverandre slik som f.eks KW blir. Har selv hatt TA-Technix på den gamle 3BG og A4en min og det funket helt greit. Bra sett som jeg selv ikke hadde noe problemer å gå skikkelig lavt med og komfortabelt nok sett til å ha på en familiebil. Så jeg kommer nok å gå for dette denne gangen også fordi det som sagt har funket bra for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16762 Skrevet April 11, 2011 Har hatt TA jeg også, og kan lett anbefale det på en hverdagsbil. Men er du ute etter forbedra kjøreegenskaper, ville jeg gått opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16763 Skrevet April 11, 2011 Te den prisen så meine eg de ska ver ganske bra. Lure meg på om ikkje lasse har det på ventoen? stemme å eg vil påstå så langt at det er vel så bra så fk silverline settet eg hadde på den andre ventoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16764 Skrevet April 11, 2011 stemme å eg vil påstå så langt at det er vel så bra så fk silverline settet eg hadde på den andre ventoen. Det sko ikkje forundra meg, mine erfaringer med FK e at det e samme driten så dei billigaste settene, bare dyrare (det e mine erfaringer med FK silverline og FK silverline X, andre kan ha ein aen oppfatning av FK) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16765 Skrevet April 11, 2011 Er jo merkelig det med erfaringene om FK silverline X, siden det settet har samme dempere som KW v2, og tilsvarende fjører. Men er jo mange som hater KW også Så er ikke godt å vite alltid.. Jeg kjøpte et FK silverline x brukt, og elsker det! Justerte det seinest igår, og skrudde gjengene for hånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16766 Skrevet April 11, 2011 Det sko ikkje forundra meg, mine erfaringer med FK e at det e samme driten så dei billigaste settene, bare dyrare (det e mine erfaringer med FK silverline og FK silverline X, andre kan ha ein aen oppfatning av FK) mitt silverline x sett har funka gull på a8en i 3 år nå så eg har isje noge ringt å sei om d så langt:) synes koni demperne gjør en god jobb t tross for ganske drøy senk... men føle d kan variera fra bil te bil åg, isje bare merket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16767 Skrevet April 11, 2011 Er jo merkelig det med erfaringene om FK silverline X, siden det settet har samme dempere som KW v2, og tilsvarende fjører. Men er jo mange som hater KW også Så er ikke godt å vite alltid.. Jeg kjøpte et FK silverline x brukt, og elsker det! Justerte det seinest igår, og skrudde gjengene for hånd Har KW v2 gule Koni dei og? Eine demperen begynte å lekka på det settet eg hadde itte ett års tid... KW sitt oppsett med kompositt mutre e ihvertfall eg forelska i! Rustfritt stål mot rustfritt stål ruste gjerna ikkje men faren for riving av gjenger e absolutt te stede. Eg tok av fjørbeinå og vaska dei i delevasker og smørte godt opp før kver gang eg justerte, og det blei bare mer og mer rivning i gjengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16768 Skrevet April 11, 2011 Har KW v2 gule Koni dei og? Eine demperen begynte å lekka på det settet eg hadde itte ett års tid... KW sitt oppsett med kompositt mutre e ihvertfall eg forelska i! Rustfritt stål mot rustfritt stål ruste gjerna ikkje men faren for riving av gjenger e absolutt te stede. Eg tok av fjørbeinå og vaska dei i delevasker og smørte godt opp før kver gang eg justerte, og det blei bare mer og mer rivning i gjengene Der he du det Petter! Du vaska FOR godt! Hehe.. Tru egentlig du "vaska" vekk gjengene.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16769 Skrevet April 11, 2011 Der he du det Petter! Du vaska FOR godt! Hehe.. Tru egentlig du "vaska" vekk gjengene.. Hehe.. Hehe Du kan vel og skriva under på at det KW settet (v1) eg kjøpte ein gang i tiå te A6en (så eg solgte te Lasse, så han solgte te deg) va justerbart sjøl ette mange år på vei i salt og dritt og lort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16770 Skrevet April 11, 2011 Hehe Du kan vel og skriva under på at det KW settet (v1) eg kjøpte ein gang i tiå te A6en (så eg solgte te Lasse, så han solgte te deg) va justerbart sjøl ette mange år på vei i salt og dritt og lort. Kan eg faktisk lett skriva onna på. Justerte det med hendan seinast rett før jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16771 Skrevet April 11, 2011 Då va kontrakt for nybil skreve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16772 Skrevet April 11, 2011 Då va kontrakt for nybil skreve! Korti får du det lødd heim? E det i det heila tatt plass te ein bil te? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16773 Skrevet April 11, 2011 Ka? Tror du ikkje eg får stabla plass te 4 bilar å 1 mc? Neida. A6en ska vekk kappast mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16774 Skrevet April 11, 2011 Får bilen torsdag eller fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16775 Skrevet April 11, 2011 Haha, jeg møtte en hvit E30 (?) stasjonsvogn på røyneberg idag.. GRISELAV og med oransje felger med bra bredde på. Jeg ga han tommel opp i vinduet, og han vinka tilbake. Noen som vet hvem dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...