Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg stakk ut døra klokka halv seks idag tidlig og eg vetsje ka ho heite. Kan vel kalle det en liten smell ja, men trur eg kom meg unna greit.

Tok meg 2 tima på puta og stakk på jobb!

Ho heter Hanna. :P haha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du forklare meg ka som fikk deg til å IKKJE si til meg at det kunne vært lurt å reise heim?!? asso trivelig dame, men kjenne det her blir en _LANG_ dag på jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du forklare meg ka som fikk deg til å IKKJE si til meg at det kunne vært lurt å reise heim?!? asso trivelig dame, men kjenne det her blir en _LANG_ dag på jobb.

God stemning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah.

Ga du kleppe taxi juling fordi han ikkje har lagt ut bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah.

Ga du kleppe taxi juling fordi han ikkje har lagt ut bilde?

Hehe.. Burde gjort det, men mtp fremtidige taxi turer så holdt eg kjeft......ihvertfall om det, kjeften går jo ellers i ett når eg har drukke, så godt det e lenge te neste gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, herlig :D

Ja, du ska jo bli maskin no.. Eg og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, herlig :D

Ja, du ska jo bli maskin no.. Eg og :)

Stemme det.. Blir hardt i starten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper været holder seg idag, har fått en haug med bilpleie som må prøves ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haehahea.. Gått på ein smell Hans?

BIlde PLX!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, eg gikk på en smell igår! Satt helt fredelig å tok en øl og noe å spise på et restauranten langs nevskiy prospekt rundt midnattstid. Så setter d seg ei ganske nydelig dame ned med bordet mitt å begynner å snakke litt med meg. Hun kunne litt engelsk så vi klarte å holde en samtale gående, og ja, eg flørtet ikke og var heller ikke frempå i det hele tatt. Så plutselig kommer det en kar stormende inn som eg ettervært fikk en følelse var typen hennes og han begynner å si masse greier på russisk til både meg og dama og det var akkurat nå sgo eg ønske eg kunne litt russisk fordi dama sa et eller annet som fikk typen til å klikke vinkel! an tok opp telefonen å gikk ut og ringte sikkert til noen kompiser og før eg viste ordet av det var det 3 stykker rundt meg av typen "store-skalla-bole-russere" med tatoveringer rundt meg som skulle til å dra meg ut av restauranten. HELDIGVIS så kom politiet og fikk stoppet dem.

Eg kan iche huske at eg var redd men tenke jaja, nå sga André dø. Huff, koster å være på topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va nok ett planlagt skuespill/fella for å loppa deg for peng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt på selvplukk i Egersund..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, eg gikk på en smell igår! Satt helt fredelig å tok en øl og noe å spise på et restauranten langs nevskiy prospekt rundt midnattstid. Så setter d seg ei ganske nydelig dame ned med bordet mitt å begynner å snakke litt med meg. Hun kunne litt engelsk så vi klarte å holde en samtale gående, og ja, eg flørtet ikke og var heller ikke frempå i det hele tatt. Så plutselig kommer det en kar stormende inn som eg ettervært fikk en følelse var typen hennes og han begynner å si masse greier på russisk til både meg og dama og det var akkurat nå sgo eg ønske eg kunne litt russisk fordi dama sa et eller annet som fikk typen til å klikke vinkel! an tok opp telefonen å gikk ut og ringte sikkert til noen kompiser og før eg viste ordet av det var det 3 stykker rundt meg av typen "store-skalla-bole-russere" med tatoveringer rundt meg som skulle til å dra meg ut av restauranten. HELDIGVIS så kom politiet og fikk stoppet dem.

Eg kan iche huske at eg var redd men tenke jaja, nå sga André dø. Huff, koster å være på topp.

hahahahahahahahahahahahahahahahhaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer: dokkor får ta dokkor ein tur te hompen bildeler på vei hjem! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info fra UP om påsken:

UP-distrikt 05: (Agder og Rogaland)

Her vil UP-mannskapene ha spesielt fokus på Rv.9 til Hovden, samt Rv.41 og 42 fra Arendal mot Gautefall og Vrådal. Tilstedeværelse på Rv.402 fra Kristiansand mot Gautefall og Vraadal.

I Rogaland er det særlig Rv. 45 mot Sirdal som UP vil overvåke i disse dagene. Samtidig stor oppmerksomhet på E18 og E 39.

Vi har normalt ingen store utfordringer m.h.t. trafikkavvikling, den flyter greit. Men vil kontrollere og overvåke trafikken på nevnte veier med spesielt fokus på å luke ut de som gjør ferdselen på vei utrygg for andre medtrafikkanter, gjennom for høye hastigheter og farlige forbikjøringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer: dokkor får ta dokkor ein tur te hompen bildeler på vei hjem! ;)

Gjorde det.. Nada..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen 17" dekk liggende å slenge? trenger 4 stk i fortrinnsvis 235/40/17 eller lignende.

Eventuelt kan 17"/18" felger 5x112 Et 35-40 med greie dekk være av interesse:)

Må ha noen sommerlefser på S6'n, men siden den skal selges om ikke så lenge så gidder jeg ikke handlet flett nytt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info fra UP om påsken:

UP-distrikt 05: (Agder og Rogaland)

Her vil UP-mannskapene ha spesielt fokus på Rv.9 til Hovden, samt Rv.41 og 42 fra Arendal mot Gautefall og Vrådal. Tilstedeværelse på Rv.402 fra Kristiansand mot Gautefall og Vraadal.

I Rogaland er det særlig Rv. 45 mot Sirdal som UP vil overvåke i disse dagene. Samtidig stor oppmerksomhet på E18 og E 39.

Vi har normalt ingen store utfordringer m.h.t. trafikkavvikling, den flyter greit. Men vil kontrollere og overvåke trafikken på nevnte veier med spesielt fokus på å luke ut de som gjør ferdselen på vei utrygg for andre medtrafikkanter, gjennom for høye hastigheter og farlige forbikjøringer.

Får håpe de har vett nok til å vinke til siden de som lager køen og da... For de er det mange av på rv45! : bh :

Ikke det at man ligger lenge bak de da! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen 17" dekk liggende å slenge? trenger 4 stk i fortrinnsvis 235/40/17 eller lignende.

Eventuelt kan 17"/18" felger 5x112 Et 35-40 med greie dekk være av interesse:)

Må ha noen sommerlefser på S6'n, men siden den skal selges om ikke så lenge så gidder jeg ikke handlet flett nytt:D

Du kan jo ikke selge bankraneren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ikke selge bankraneren!

Hehe;) har jo aldri tid til å bruke den....

Slever på A8 D3 og nyere Mc;)

Da må noe vekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt på selvplukk i Egersund..

Finingar alså reklamerer med dette på nettsidå

Rogaland bildeler AS tar i mot mellom 2000 og 2500 biler i året og har et 12 dekar stort uteområde i tillegg til lager hvor vi oppbevarer biler for "selvplukk".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha. huska jeg hoppa over gjærdet- sto jo mellom en frihelg eller sitte inne i leiren i beredskap for en fiktiv fare. Men jeg kom meg unna da og satt å tok en kald pils på karl johan mens jeg tekstet med folk i leiren..

Regelen er slik at de som er ute av leiren ikke kan kalles inn på beredskap, men de som allerede er der må i beredskap. Derfor prøver folk å stikke av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finingar alså reklamerer med dette på nettsidå

Rogaland bildeler AS tar i mot mellom 2000 og 2500 biler i året og har et 12 dekar stort uteområde i tillegg til lager hvor vi oppbevarer biler for "selvplukk".

Ja, va jo rimelig varme han fyren der då.. Ikkje akkurat mensa medlem.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha. huska jeg hoppa over gjærdet- sto jo mellom en frihelg eller sitte inne i leiren i beredskap for en fiktiv fare. Men jeg kom meg unna da og satt å tok en kald pils på karl johan mens jeg tekstet med folk i leiren..

Regelen er slik at de som er ute av leiren ikke kan kalles inn på beredskap, men de som allerede er der må i beredskap. Derfor prøver folk å stikke av.

Aha, forklare litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.